Povinné ručení může příští rok podražit

Příští rok podraží povinné ručení u těch řidičů, kteří způsobili v minulých letech nehodu. U nich může činit přirážka k pojistnému až dvacet procent, zatímco „bezúhonní“ řidičů mohou dostat stejně vysokou slevu, takže je pravděpodobné, že zaplatí méně než letos. Konečně se tak platby diverzifikují podle toho, jak kdo jezdí. Pojišťovna Alianz současně ohlásila, že hodlá sazby povinného ručení rozlišovat také dle věku řidiče a kraje; nejvyšší příplatek budou mít mladí řidiči z Prahy, kteří patří mezi nejvíce rizikové.

K tématu povinného ručení chystáme větší téma, takže se můžete těšit na další informace.

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 41 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků