Povídat si můžete už i se Škodovkou. Asistentka z Boleslavi se jmenuje Laura

18 komentářů

Josef Buřt
1. října • 17:39

Že by Laura Mičková??? :)))

puk123
30. září • 10:53

Asistentka Laura a asistent Kléma.
Poradí si s povelem "Rožni světla!" ?

ling vista
30. září • 15:30

To by mohlo ovšem souviset s výbavou konkrétního vozidla. Buď by to mohlo na povel "Rožni ..." zapálit karbidové lampy, jaké se používaly asi tak před 100 lety u tehdejších aut zn. Laurin a Klement, anebo zapnout zcela unikátní funkci "Grilování světlometů"? ;-)

Joe Doe
30. září • 8:42

Laura ako Laurint... OK, I see what you did there...

Karel Infeld Prácheňský
29. září • 21:01

A nonstop šmíruje, co si s kým autě povídáte a on-line posílá na ústředí.

Kefalín
30. září • 9:25

vypínáte v autě mobilní telefon?

bzzz
29. září • 17:01

A odrecituje vsech 100 sonetu?

Turbofan
29. září • 15:08

Volkswagen to ma uz dlouho, tak z toho nedelejte takovou senzaci... Proc u techto clanku, kdy musite vypichnou jazdicky detail sponeny se skodovkou nemate napsano PR sdeleni? Nebo inzerce? Tak jako je tomu u novin.

Kejsy
29. září • 20:37

lebo si kurburt

petr r. (petrumr)
29. září • 17:38

kdyby to byla reklama, tak se nezmíní o té simce.

Joe Doe
29. září • 18:27

Preco?

petr r. (petrumr)
29. září • 19:14

Protože by si to nikdo nevzal, platit měsíčně dvě karty.

Greta Aspergerová
29. září • 20:04

Proč za dvě? Internet tam můžete poslat přes mobil.

Dix_
29. září • 16:02

Ale u škodovky je to zatím u Kamiqa a Scaly.Pak ji ještě dostane O IV.

Freddka
29. září • 19:38

To jako ten pred asi dvema mesici faceliftovanej superb tohle nema?

Dix_
29. září • 19:57

Nemá.Po Frankfurtu dostal MIB3,ale Lauru ne.

Greta Aspergerová
29. září • 20:02

Tohle ne, ale hlasové zadávání cíle fungovalo v češtině už u Superbu2 z roku 2009

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Driver
2. října • 13:04

Mezi hlasovým ovládáním offline které je u VW asi 10let a tímto novým které většina modelů ještě neumí, je obrovský ale OBROVSKÝ ROZDÍL a vůbec se to nedá srovnávat. Ale není to pro každého, využití je spíš pro menšinu v Cz podmínkách. Ale kdo jezdí hodně, má rád elektroniku, je to parádní věc a reálně to umožňuje se více soustředit na situaci okolo vozu, nejen před tebou, ale komplet okolí a současně ovládat funkce vozidla.

Doporučujeme

Články odjinud