SUV se proste prevraci vic nez klasicka auta, to vi kazde male dite.Zraneni po prevraceni jsou dost oskliva, protoze tam nejste prikurtovani 4-bodovym pasem jak ve formuli. Klasicky pas vas pri prevraceni ani neudrzi v sedacce a dost se pomlatite.Fyzika je fyzika, zalezi kde je to teziste no a u SUV je proste vysoko.
Formule 1 nevypadá jako písečná buginka. Proč asi....
a i ta se umí pěkně otočit nožičkama nahoru.. Apropos, vy si kupujete rodinné auto na ježdění po uzavřených okruzích na čas?
SUV za bezpečná považuji, CR-V je ovšem nestabilní pekáč a ještě k tomu spíše MPV než SUV.
Omg co to je zase za titulek? Jaký vliv na tuhle nehodu mělo to, že jde o SUV? To samé by se stalo i se sedanem ... tam by díky jeho výšce bylo pravděpodobnější, že by neskončil na boku, ale překulil by se na střechu.
ne tohle vy se se sedanem prostě nestalo
Tak vysvětli tohlehttps://www.youtube.com/watch...
Hustý! :-D To bych nečekal, bod pro Tebe!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.