Používáte dětské autosedačky správně? Dle studie to dvě třetiny řidičů neumí

iPace  |  08. 09. 2019 13:52

detskych autosedacek pro deti do 15 mesicu a tedy i odpovidajici vahy ditete ktere by sli upoutat proti smeru jizdy moc na trhu neni a vetsina z nich nema moc lichotive testy

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  08. 09. 2019 16:54

Do 15 měsíců je každé vajíčko, které je do 13 kg. Dále pak jsou protisměrné sedačky do 25 kg, např. Axkid, Klippan, Britax. Je jich hodně, stačí jen trochu hledat.

Odpovědět  |   | 
Wolff  |  09. 09. 2019 07:44

Kolega napíše, moc jich není a většinou dopadají špatně a další kolega odpoví jako že jsou a vypíše zrovna dle značek ty krpate...

Tady jde o to, že pokud je to opravdu tak super, tak proč ty sedačky nevyrábí i normální výrobci.

Problém bude v tom, že to tak super asi nebude, že.mnohem lepší bude klasicka sedacka s co nejlepším pásem. Ono 105 cm děcko /což je tak 4-5 let v protisměru bezpečne a pohodlné do auta dát už b chtělo fistron. To je celé. Vajíčka jsou fakt pro mimina a tam to svoje opodstatnění má.

Odpovědět  |   | 
MV.  |  09. 09. 2019 11:28

no proc se vyrobci nesnazi... protoze neni povinne vozit deti v protismeru.

Hlavni problem je ze zhruba do 4 let neni vyvinuta dostatecne masivne krcni pater a nevydrzi velka pretizeni - to znamena prakticky ze trilete dite nema sanci prezit po smeru jizdy kdy na vas napriklad vyjede nekdo z protismeru kdo usnul (klidne I ve vesnici 50km/h + 50km/h proti sobe). Zatimco pravdepodobnost ze do vas zezadu nekdo narazi v takove rychlosti 100kmh je o hodne mensi - proto se to napr. v severskych zemich uzakonilo, tady se to bere jakoze preventivni opatreni dle normy do 15mesicu....

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  09. 09. 2019 11:46

Podle Vás výše uvedení výrobci nevyrábí bezpečné autosedačky?
Kdo je podle Vás tedy "normální výrobce", když ne např. Axkid s modelem Minikid, který prošel Plus testem(jeden z nejpřísnějších testů)? Dále pak třeba Britax Maxway plus, taktéž s Plus testem.

Navíc, i nejhorší protisměrná sedačka je bezpečnější, než ta nejlepší posměrná. Doporučuji shlédnout nějaké crash testy. Při čelním nárazu je u protisměrné sedačky dítě vtlačeno do sedačky, čímž je krásně chráněno tělo, hlava, krk. Kdežto u posměrné sedačky letí těžká hlava dítěte dopředu a dochází k úrazům krční páteře.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  08. 09. 2019 17:13

Mohu doporučit FB skupinu - děti proti směru, kde jsou tipy na dobré sedačky.

Odpovědět  |   | 
Vít Hron  |  09. 09. 2019 08:36

Dcera ma 2,5 roku a meri 105cm. Do vajicka se uz nevesla uz v 8mesicich. A jsem zvedavy, co by rekla na to, ze celou cestu musi cumet do kufru. A u syna to vidim obdobne, ze v 8mesici mu bude vajicko uz male.

Odpovědět  |   | 
bubulak  |  09. 09. 2019 17:21

To si taky myslím. Chtít po dítěti tak od 2 let dál, aby celou cestu koukalo do operadla zadního sedadla, to je snad lepší nikam necestovat.

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  11. 09. 2019 06:59

Při koukání dozadu se mnohem více blinká.
Proti dětské kinetóze dobře zabírá velké panormatické přední okno, ale pouze v případě, že má dítě výhled dopředu.

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  11. 09. 2019 06:57

Ono to není jen koukání do zadního sedadla, ale u mnohých vozidel koukání přímo do rožhavených světlometů lepičů a motorek jedoucích za Vámi.

Odpovědět  |   | 
Net  |  09. 09. 2019 09:36

"Dětská sedačka by měla být do 15 měsíců věku dítěte natočena proti směru jízdy,Více na: https://www.autorevue.cz/pouzivate-detske-autoseda... ... "
Pamatuji dobu, kdy to bylo zakázané.

"Velmi riskantní jsou i cesty na krátké vzdálenosti. Podle španělského královského autoklubu prý 37 % řidičů přiznává, že občas své děti při jízdě na krátkou vzdálenost vůbec nepoutá, nebo je nechají, ať se připoutají samy.Více na: https://www.autorevue.cz/pouzivate-detske-autoseda... ... "
A co je špatného na tom, že se dítě připoutá samo?

Odpovědět  |   | 
MV.  |  09. 09. 2019 11:12

Z vlastni zkusenosti vim ze kdyz se mi 4-5ti lete dite poutalo "samo" da si v klidu pas co ma vest pres rameno pod svou ruku a je tak pripoutana pres bricho, rameno je volne... proste rodic/ridic ruci za spravne pripoutani.

Odpovědět  |   | 
Net  |  10. 09. 2019 09:05

To samozřejmě ručí, ale když se dítě zvládá připoutat dobře, není důvod ho poutat sám.

Odpovědět  |   | 
 |  15. 09. 2019 13:38

Tvrdenie, že nie sú poriadne sedacky, ktoré je možné mat otočne do protismeru, je iba neznalosť trhu. Čo Britax Römer Dualfix i-Size, Triofix comfort, Britax Römer Max-Way atd...?Stačí zadať do vyhladavaca

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 27 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 58 N/A
První Škoda Fabia byla příšerně drahá. Dnes má 20 let a zvolna se stává klasikou

První Škoda Fabia byla příšerně drahá. Dnes…

Za první generací Fabie se dnes na ulici jen stěží někdo otočí, tedy pokud se náhodou nejedná o výjimečně zachovalý kousek s přídomkem RS. Přesto si tohle auto zaslouží mnohem více pozornosti, než by se po dvou dekádách od jeho představení mohlo zdát.

14.  9.  2019 | | 67 N/A