Poutání v Česku stále není samozřejmost. Podle statistik jsou zodpovědnější ženy

Neurotic  |  21. 08. 2020 11:34

To by měla být věc každého soudruha, ale pokud se auto A, kde jsou všichni připoutaní, srazí s autem B, kde je někdo nepřipoutaný a viníkem je auto A, ve kterém se narozdíl auta B nikdo nezranil tak se bude k nehodě přistupovat jako by byla bez zranění. To platí i pro extrémní případ, kdy se v autě A nikomu nic nestane a v autě B bude 5 mrtvol.
Šofér auta A neskončí ve vězení a lidi z auta B skončí na hřbitově jak si přáli takže všichni budou šťastní

Odpovědět  |   | 
Jméno:  |  22. 08. 2020 13:20

Jen bych k tomu přidal, že Bčko si zaplatí léčebné výlohy.

Odpovědět  |   | 

každý nemá moderní auto, kde jsou čidla v sedačkách a jiné zvukové a světelné výstrahy. U každé nehody by to mělo být rozvedené jestli dotyčný byl připoután, airbag funkční atd, některý auta po opravovaný po bouračce nemusí mět funkční airbag ani předpínače pásů.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  21. 08. 2020 15:31

Důležité je vědět že airbag pokud nejste připoutaní vám zlomí vaz.Takže i náraz ve 20km/h může být smrtelný i když auto vypadá relativně v cajku po nehodě.Volný pás je taky na houby.Poutám se i vzadu.

Odpovědět  |   | 
homer  |  21. 08. 2020 16:41

body za nepripoutani v aute v zemi kde jsou na silnici legalni motorky, ctyrkolky, kola a dalsi stroje s nulovou ochranou - vsem to prijde normalni?

Odpovědět  |   | 
Luke  |  21. 08. 2020 16:59

ano

Odpovědět  |   | 

ty nejezdíš na motorce, kole?

Odpovědět  |   | 
homer  |  21. 08. 2020 19:26

jezdim na vsem a casto takze o blizkosti urazu/smrti neco tusim ale trestat bodama dedulu ze nezapnutej pas ve favoritu z roku 1994 kde airbagy neexistovaly ani v ministersky verzi je bolsevicka uchylarna

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  22. 08. 2020 14:53

Není.V autě se můžeš zranit a to stojí prachy kdežto na kole nebo moto už přichází penál.Povinné airbagové kombinézy i pro cyklisty a motorkare.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  24. 08. 2020 07:29

U jakého nárazu při 20km/h dojde k vstřelení airbagů? Tak možná čelně do zdi a nebo z boku, ale pak auto opravdu nevypadá ok...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  21. 08. 2020 20:13

A) Je mi jedno, co hovori vyhlaska - ak sa niekto v mojom aute nepriputa, necestuje.
B) Kto sa nepriputa, je debil.

A pre magorov, sorry, iny termin na to neexistuje, ktori argumentuju 'slobodnou volbou', ak ti takyto slobodny jedinec vleti do auta, hadam budes mat sancu zmenit nazor.

Odpovědět  |   | 
homer  |  25. 08. 2020 07:54

tak to by me zajimalo jak se vyrovnavas s existenci motorkaru, jejich nepripoutanim a litanim do interieru

Odpovědět  |   | 
Jyrki  |  21. 08. 2020 21:41

ty systemy na hlidani zapnutych pasu jsou k nicemu. Kdo to chce obejit, to obejde
https://www.ebay.com/itm/2X-Universal-Black-Ca... ...

je to zbytecnost, ktera je jen na obtiz. Nejbezpecnejsi auto je takove, kde bude dobry motor, dobre brzdy, bude v bezvadnem stavu, bude z nej dobry vyhled (coz teda z auta s tlustyma sloupkama, v kterych jsou airbagy, fakt neni) a kde ridic bude v pohode a venovat se rizeni. Jestli bude tahat pas, ktery mu bude neprijemny, urcite to bezpecne taky neni.
V nekterych autech je horni umisteni pasu velice neprijemne a pas pak jde prilis vysoko. Nejradeji mam pas treba v kabriu, kde jde pres horni hranu sedacky zezadu, nereze do krku a jde presne pres rameno.
A nemluvim o tom, ze jizda v modernim tanku s peti hvezdama dela z lidi idioty, kteri pak jedou uplne bez mozku, jako by chteli vsechny ty skvele veci vyzkouset na vlastni kuzi.

Odpovědět  |   | 
Jméno:  |  22. 08. 2020 13:25

Říkáte, že prostě stačí zajistit, aby mohli řídit jen "řidiči od pánaboha" s auty v dokonalém stavu? Jako proč ne, akorát by z toho byl asi "trochu" povyk a krachla by ekonomika.

... anebo se prostě auta udělají v mezích akceptovatelné ceny co nejbezpečnější a lidi si vezmou pás...

Odpovědět  |   | 
HRD  |  22. 08. 2020 08:21

Právo volby připoutání? Ano, ale pak ať si nepřipoutaná osoba platí léčení po nehodě sama. Ne z pojištění ostatních.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  22. 08. 2020 15:07

Znáš ale lidi.Je snazší to svést na řidiče než dělat blbce ze sebe-radši 3měsíce ve špitále než týden doma.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): Šli skautíci na výlet, měli 200 koní

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

Univerzálnímu stroji se zvýšeným podvozkem nejsilnější turbodiesel a bohatá výbava sluší. Znamená „skautizace“ pro uživatele nějaká omezení, nebo je zde vše Simply clever?

dnes | Richard Herbich | 1 příspěvek
TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

22.  1.  2021 | Jan Mička | 75 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 33 příspěvků

Nejčtenější články

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 80 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie
Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zakázku za stamiliony chtěl také Hyundai

Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zaká…

Hatchback od škodovky rozšíří vozový park české policie. Do služby zákona však nenastupuje úplně poprvé.

29.  12.  2020 | | 207 N/A
Daniel Fuglevič
PokutyPolicieŠkoda Scala
Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytávku, která se o všechno sama postará

Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytá…

V posledních Fordech najdete novou verzi systému, který automaticky detekuje zamlžení čelního okna.

21.  1.  2021 | | 18 N/A
Daniel Fuglevič
VýbavaFordŽivot řidičeTechnika