Poutání v Česku stále není samozřejmost. Podle statistik jsou zodpovědnější ženy

16 komentářů

HRD
22. srpna • 8:21

Právo volby připoutání? Ano, ale pak ať si nepřipoutaná osoba platí léčení po nehodě sama. Ne z pojištění ostatních.

Michal2
22. srpna • 15:07

Znáš ale lidi.Je snazší to svést na řidiče než dělat blbce ze sebe-radši 3měsíce ve špitále než týden doma.

Jyrki
21. srpna • 21:41

ty systemy na hlidani zapnutych pasu jsou k nicemu. Kdo to chce obejit, to obejde
https://www.ebay.com/itm/2X-Universal-Black-Ca... ... je to zbytecnost, ktera je jen na obtiz. Nejbezpecnejsi auto je takove, kde bude dobry motor, dobre brzdy, bude v bezvadnem stavu, bude z nej dobry vyhled (coz teda z auta s tlustyma sloupkama, v kterych jsou airbagy, fakt neni) a kde ridic bude v pohode a venovat se rizeni. Jestli bude tahat pas, ktery mu bude neprijemny, urcite to bezpecne taky neni.
V nekterych autech je horni umisteni pasu velice neprijemne a pas pak jde prilis vysoko. Nejradeji mam pas treba v kabriu, kde jde pres horni hranu sedacky zezadu, nereze do krku a jde presne pres rameno.
A nemluvim o tom, ze jizda v modernim tanku s peti hvezdama dela z lidi idioty, kteri pak jedou uplne bez mozku, jako by chteli vsechny ty skvele veci vyzkouset na vlastni kuzi.

Jméno:
22. srpna • 13:25

Říkáte, že prostě stačí zajistit, aby mohli řídit jen "řidiči od pánaboha" s auty v dokonalém stavu? Jako proč ne, akorát by z toho byl asi "trochu" povyk a krachla by ekonomika.... anebo se prostě auta udělají v mezích akceptovatelné ceny co nejbezpečnější a lidi si vezmou pás...

Joe Doe
21. srpna • 20:13

A) Je mi jedno, co hovori vyhlaska - ak sa niekto v mojom aute nepriputa, necestuje.
B) Kto sa nepriputa, je debil.A pre magorov, sorry, iny termin na to neexistuje, ktori argumentuju 'slobodnou volbou', ak ti takyto slobodny jedinec vleti do auta, hadam budes mat sancu zmenit nazor.

homer
25. srpna • 7:54

tak to by me zajimalo jak se vyrovnavas s existenci motorkaru, jejich nepripoutanim a litanim do interieru

Michal2
21. srpna • 15:31

Důležité je vědět že airbag pokud nejste připoutaní vám zlomí vaz.Takže i náraz ve 20km/h může být smrtelný i když auto vypadá relativně v cajku po nehodě.Volný pás je taky na houby.Poutám se i vzadu.

Tom
24. srpna • 7:29

U jakého nárazu při 20km/h dojde k vstřelení airbagů? Tak možná čelně do zdi a nebo z boku, ale pak auto opravdu nevypadá ok...

homer
21. srpna • 16:41

body za nepripoutani v aute v zemi kde jsou na silnici legalni motorky, ctyrkolky, kola a dalsi stroje s nulovou ochranou - vsem to prijde normalni?

petr r. (petrumr)
21. srpna • 18:48

ty nejezdíš na motorce, kole?

homer
21. srpna • 19:26

jezdim na vsem a casto takze o blizkosti urazu/smrti neco tusim ale trestat bodama dedulu ze nezapnutej pas ve favoritu z roku 1994 kde airbagy neexistovaly ani v ministersky verzi je bolsevicka uchylarna

Michal2
22. srpna • 14:53

Není.V autě se můžeš zranit a to stojí prachy kdežto na kole nebo moto už přichází penál.Povinné airbagové kombinézy i pro cyklisty a motorkare.

Luke
21. srpna • 16:59

ano

petr r. (petrumr)
21. srpna • 15:18

každý nemá moderní auto, kde jsou čidla v sedačkách a jiné zvukové a světelné výstrahy. U každé nehody by to mělo být rozvedené jestli dotyčný byl připoután, airbag funkční atd, některý auta po opravovaný po bouračce nemusí mět funkční airbag ani předpínače pásů.

Neurotic
21. srpna • 11:34

To by měla být věc každého soudruha, ale pokud se auto A, kde jsou všichni připoutaní, srazí s autem B, kde je někdo nepřipoutaný a viníkem je auto A, ve kterém se narozdíl auta B nikdo nezranil tak se bude k nehodě přistupovat jako by byla bez zranění. To platí i pro extrémní případ, kdy se v autě A nikomu nic nestane a v autě B bude 5 mrtvol.
Šofér auta A neskončí ve vězení a lidi z auta B skončí na hřbitově jak si přáli takže všichni budou šťastní:-))

Jméno:
22. srpna • 13:20

Jen bych k tomu přidal, že Bčko si zaplatí léčebné výlohy.

Doporučujeme

Články odjinud