Potvrzeno: VW Golf GT s motory 1.4T a 2.0 TDI

Jak jsme již psali dříve, na internetu se objevily zprávy o tom, že Volkswagen chystá uvedení sportovní verze Golfu s motorem 1.4 který dostane do vínku turbo.

Volkswagen včera tento záměr oficiálně potvrdil. Pod kapotou Golfu GT se tedy objeví přeplňovaný motor 1.4 s výkonem 125 kW (170 k) a kroutícím momentem 240Nm. Golf s tímto motorem zvládne sprint z nuly na sto za 7,9 s a ručička tachometru se zastaví na hodnotě 220 km/h. A to vše při kombinované spotřebě 7,2 l na 100 kilometrů. Ještě před koncem roku se pod kapotu dostane také motor 2.0TDI s výkonem 125 kW (170 k) a kroutícím momentem 350 Nm, se kterým zvládne sprint z nuly na sto za 8,2 s a maximální rychlost bude stejná, tedy 220 km/h. Kombinovaná spotřeba s tímto motorem bude 5,9 l na 100 km. Standardně půjde volit z dojice převodovek - manuálního šestikvaltu nebo automatické převodovky DSG.

Mimo tyto motory dostane Golf GT také patřičný stylingový kit, který se skládá z upravených nárazníku a prahových nástavců, podvozku sníženého o 15 mm, 17" kol z lehkých slitin a pneumatikami o rozměru 225/45. Základní výbava Golfu GT bude vycházet z výbavy Trendline, samozřejmostí jsou tedy elektrická okna a zrcátka, šest airbagů, elektrický posilovač řízení, automatická klimatizace, ABS, ESP, ASR atd.

Zda se motor 1.4T objeví i v Jettě či Passatu prozatím není potvrzeno.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků