Jaký tep bude mít roční kokršpaněl Mango v třech různých vozidlech s odlišnými typy pohonu? Zdroj: Škoda Auto

Jaký tep bude mít roční kokršpaněl Mango v třech různých vozidlech s odlišnými typy pohonu? | Zdroj: Škoda Auto

Výsledky jsou skutečně zajímavé, v klidu a mimo auta měl pes tep 80 úderů za minutu, v naftovém autě mu stoupl na 125. Zdroj: Škoda Auto

Výsledky jsou skutečně zajímavé, v klidu a mimo auta měl pes tep 80 úderů za minutu, v naftovém autě mu stoupl na 125. | Zdroj: Škoda Auto

Při cestování v benzinovém autě to bylo 120 úderů za minutu, ale v novém elektrickém Elroqu jen 100. Zdroj: Škoda Auto

Při cestování v benzinovém autě to bylo 120 úderů za minutu, ale v novém elektrickém Elroqu jen 100. | Zdroj: Škoda Auto

V rámci pokusu bylo také možné pozorovat, že v bateriovém vozidle je Mango velmi klidný, lehnul si a téměř usnul. Zdroj: Škoda Auto

V rámci pokusu bylo také možné pozorovat, že v bateriovém vozidle je Mango velmi klidný, lehnul si a téměř usnul. | Zdroj: Škoda Auto

Dr. Scott Miller k výsledkům uvedl: Miller: „Tento experiment jasně ukazuje, že cestování v elektromobilu je pro psy přínosné z hlediska zdraví i psychiky. Pozorování reakcí Manga při jízdě stejnou rychlostí po stejné trati, ale v různých vozidlech, jasně ukázalo, že elektromobil poskytuje příjemnější a klidnější zážitek." Zdroj: Škoda Auto

Dr. Scott Miller k výsledkům uvedl: Miller: „Tento experiment jasně ukazuje, že cestování v elektromobilu je pro psy přínosné z hlediska zdraví i psychiky. Pozorování reakcí Manga při jízdě stejnou rychlostí po stejné trati, ale v různých vozidlech, jasně ukázalo, že elektromobil poskytuje příjemnější a klidnější zážitek." | Zdroj: Škoda Auto

Odbornice na chování psů Anna Webbová dodala: „Řeč těla Manga jasně ukazovala, že dává přednost cestování v elektromobilu, kde leží na zadním sedadle, je uvolněný, s napůl zavřenýma hnědýma očima. Zatímco v tradičních autech se spalovacími motory sedí vzpřímeně a nervózně." Zdroj: Škoda Auto

Odbornice na chování psů Anna Webbová dodala: „Řeč těla Manga jasně ukazovala, že dává přednost cestování v elektromobilu, kde leží na zadním sedadle, je uvolněný, s napůl zavřenýma hnědýma očima. Zatímco v tradičních autech se spalovacími motory sedí vzpřímeně a nervózně." | Zdroj: Škoda Auto

 Zdroj: Škoda Auto

| Zdroj: Škoda Auto

 Zdroj: Škoda Auto

| Zdroj: Škoda Auto

Výsledky jsou skutečně zajímavé, v klidu a mimo auta měl pes tep 80 úderů za minutu, v naftovém autě mu stoupl na 125. Zdroj: Škoda Auto
Při cestování v benzinovém autě to bylo 120 úderů za minutu, ale v novém elektrickém Elroqu jen 100. Zdroj: Škoda Auto
V rámci pokusu bylo také možné pozorovat, že v bateriovém vozidle je Mango velmi klidný, lehnul si a téměř usnul. Zdroj: Škoda Auto
Dr. Scott Miller k výsledkům uvedl: Miller: „Tento experiment jasně ukazuje, že cestování v elektromobilu je pro psy přínosné z hlediska zdraví i psychiky. Pozorování reakcí Manga při jízdě stejnou rychlostí po stejné trati, ale v různých vozidlech, jasně ukázalo, že elektromobil poskytuje příjemnější a klidnější zážitek." Zdroj: Škoda Auto
8
Fotogalerie

Potvrzeno veterinářem: Psům více vyhovuje cestování v elektromobilu, zjistil pokus

Vozíte svého chlupatého kamaráda autem? Pokud chcete šetřit jeho nervy, měli byste jezdit na baterie.

Britské zastoupení značky Škoda provedlo nedávno zajímavý experiment, k němuž si přizvalo veterináře a odborníka na psy, doktora Scotta Millera. Společně měřili, jaký tep bude mít roční kokršpaněl Mango v třech různých vozidlech s odlišnými typy pohonu. Výsledky jsou skutečně zajímavé, v klidu a mimo auta měl pes tep 80 úderů za minutu, v naftovém autě mu stoupl na 125. Při cestování v benzinovém autě to bylo 120 úderů za minutu, ale v novém elektrickém Elroqu jen 100. V rámci pokusu bylo také možné pozorovat, že v bateriovém vozidle je Mango velmi klidný, lehnul si a téměř usnul.

Dr. Scott Miller k výsledkům uvedl: Miller: „Tento experiment jasně ukazuje, že cestování v elektromobilu je pro psy přínosné z hlediska zdraví i psychiky. Pozorování reakcí Manga při jízdě stejnou rychlostí po stejné trati, ale v různých vozidlech, jasně ukázalo, že elektromobil poskytuje příjemnější a klidnější zážitek. Tichá mechanika, absence řazení a prostorný interiér elektromobilů vytvářejí pro psy uklidňující prostředí a zajišťují našim chlupatým společníkům klidnější a spokojenější cestování.“

Odbornice na chování psů Anna Webbová dodala: „Řeč těla Manga jasně ukazovala, že dává přednost cestování v elektromobilu, kde leží na zadním sedadle, je uvolněný, s napůl zavřenýma hnědýma očima. Zatímco v tradičních autech se spalovacími motory sedí vzpřímeně a nervózně. Dramatické otáčení hlavou s rychlým pohybem očí, ukazování očního bělma, to vše jsou jasné fyzické známky stresu. Jelikož mají psi čtyřikrát ostřejší sluch než my, zachycují zvukové frekvence tradičních zvuků motoru, které jsou pro lidi neslyšitelné. Stejně tak vibrace benzinových a dieselových vozů mohou způsobit kinetózu a zvýšit tak Mangovu srdeční frekvenci pocitem nevolnosti.“

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Doporučujeme

Články odjinud