Potvrzeno? Také španělský Ford slibuje 350 k pro nový Focus RS

Potvrzeno? Také španělský Ford slibuje 350 k pro nový Focus RS

Jak velký nakonec bude mít nový Ford Focus RS výkon? To se zatím ještě s určitostí říci nedá, nicméně nedávno zveřejnila irská pobočka této automobilky informaci o tom, že nový hot-hatch dostane plných 350 koní. Ford to nepotvrdil, aktuálně ovšem koluje stejná informace po internetu znovu. Tentokrát jsou jejím původcem španělské stránky Fordu.

Neoficiálně: Ford Focus RS nakonec nabídne výkon 350 koní

Neoficiálně: Ford Focus RS nakonec nabídne výkon 350 koní

Také španělský Ford napsal, že EcoBoost o objemu 2,3 l použitý v novém Focusu RS bude generovat 350 koní, takže by se dala považovat tato informace za potvrzenou. Jenže podle oficiálních zdrojů se Focus RS ještě stále testuje, takže se nakonec realita může lišit.

Sedm věcí, které nový Ford Focus RS mít nemůže

Sedm věcí, které nový Ford Focus RS mít nemůže

Uvidíme, jak dlouho bude Ford ještě technické detaily tajit. Aktuálně je jisté pouze to, že benzinový motor vyprodukuje více než 300 koní a že auto dostane pohon všech kol. Soupeři typu Subaru WRX STI, Mercedesu-Benz A 45 AMG nebo nového Audi RS3 Sportback by se měly mít na pozoru. Nastupjící Focus RS vypadá velmi slibně.

Klepněte pro větší obrázek
Zdroj: motor.es

Speciál: Ford Focus

Třetí generace Fordu Focus je koncipována jako globální: prakticky stejný model se prodává v Evropě, Americe i Asii. Vznětové motory TDCi a karoserie kombi jsou ale vyhrazeny jen evropským zákazníkům.

Nástupce byl představen 10. dubna 2018 v Londýně.  Stojí na zbrusu nové platformě, slibuje větší vnitřní prostor a zejména zcela nové motory. Vedle známých výbavových linií zahrnuje nabídka také luxusní Vignale i off-roadově založenou verzi Active s větší světlou výškou.

Viz také Ford Mondeo, Ford Galaxy, Ford C-Max

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

dnes | Miro Mihálik | 4 příspěvky
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků