Potvrzeno: Sedm prodejců Hyundai končí. Dva kraje budou bez zastoupení

96 komentářů

Romča
11. června • 22:55

To nebude mít dlouhého trvání. Letošní rk pro ně bude jistě lepší. Auta co mají přijít na svě jsou bezkonkurenšní vozy.

Vlado
6. června • 23:19

To jsou jen chvilkové nesrovnalosti. Řekl bych, že se blíží krásné časy kdy budou na vrcholu,protože jejich Nexo bude sakra trhákem.

Asdfghjkl
5. června • 9:22

treba jsou HyU lepe vybavene za lepsi cenu nez Skoda, Rencek a kdovi co... treba je to dobrej kup... ale ty reklamy mirene od prvopocatku na Skodu, to je proste total brutal. I ted sve produkty HyU vychvaluje jakoze jsou jen ONI no.1 a cely zbytek sveta jen odpad, vergl a grazlove.Takovou reklamu nedelal snad nikdy nikdo jiny a uz z principu kdy se mi ta reklama hnusi si od HyU nekoupim ani sroubecek. Je to vtloukani do hlavy : nekoupis si nás, ses idiot.

Kája
1. června • 22:35

To je pro každého Čecha dobrá zpráva, věřme, že to na našich silnicích začne vypadat zase jako v Evropě. Někdy mám pocit, že jsem v Soulu a ne v Praze.
Vtipná scénka se mi včera naskytla na křižovatce v Hloubětíně. V jednom pruhu stála holka v Hyundai i30 a vedle ní stál korejec v Mercedesu E.
No zřejmě je to značka dobrá akorát tak pro Evropana, nadřazenej korejec si jezdí v lepší káře.
Anebo že by nebyl tak náročnej a nevyžadoval prémiovou kvalitu? :-D:-)):-))

WP
2. června • 6:21

Je zajímavé, jak se něco tak hloupého mohlo naučit psát. Jak jsi poznal korejce v Mercedesu?Co je na situaci jakéhokoliv asiata v M-B vtipného? Tvůj mozej taky nemá prémiovou kvalitu a píšeš do diskuzí.B-]

Kája
2. června • 8:38

Co je na ns tom vtipného? Třeba to, že že nám tady korejci (a jejich zaprodaní příznivci) tlačí do hlavy, jak je Hyundai nejlepší auto v celé galaxii, ale sami do něj nesednou, pokud mají možnost volby. Nakonec - už jsi tady u nás někdy vidél Asiata v korejském autě? I Vietnamskej prodavač zeleniny jezdí v Octavii nebo Passatu.
A jak poznáš Korejce od jiného asijského etnika? Asi jako Itala od Němce. Prostě podle vzhledu. Na to nemusíš ani dělat rok a půl v Soulu...

Mirek
2. června • 14:00

Nejsi náhodou blb? To jako asiati si nesmí koupit co chtějí, když na to mají? Jak můžeš házet do jedné nádoby i30 a Mercedes. To můžeš taky napsat, že bylo srandovní, když by vedle sebe takto stála Octavia a Genesis, nebo Lexus. Nedošlo ti, že to jsou naprosto rozdílné kategorie aut, když to chceš takto porovnávat?

Jirka Vrbovec
2. června • 16:02

Když tak ze všech stran poslouchám reklamy, dozvídám se, že nejlepší auta jsou Hyundai a Kia. Dokonce i v testech našich "nezaujatých" novinářů jsou vždy o parník před konkurencí. Taky bych čekal, že to právě Korejci budou vědět. Evidentně ale o ty sračky nestojí. A je pravda, že jsem si taky všimnul toho, že šikmoočka v těch krámech prostě nejezdí. To o fanatických odpůrcích Vw a vychvalovačích Hyundaje vypovídá samo. Já osobně nemám žádný problém jezdit ve světě ve Škodovce, když si půjčuju auto, dávám jí přednost a jsem pyšný na českou značku.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Josef
2. června • 16:55

Považuji za vhodné reagovat na Jirku Vrbovce pouze odkazem na článek v idnes, který byl sice ohledně kritiky sportovců, ale dá se přenést i na zdejší kritiky aumotomobilů (automobilopvých značek):
Cimický: V dnešním světě se k čemukoliv mohou vyjadřovat i naprostí idioti.
Psychiatr Jan Cimický zná duše mnoha špičkových českých sportovců. A má tak pochopení i pro jejich občasné kontroverzní chování. „Nejvíc je kritizují ti, kteří extrémní situace nikdy nezažili,“ řekl pro týdeník 5plus2 Cimický,....
Zdroj: https://revue.idnes.cz/jan-cimmicky-sportovci-ko...... ...
7. května 2018 0:02
Přeneseno na auta a automobilové značky, tak je nejvíce kritizují ti jedinci, kteří nemají žádné zkušenosti a nic osobně pořádně s danými auty (značkami) nezažili a ani si je pořádně nevyzkoušeli. A vůbec si takoví jedinci osobně ani nepřipustí, že za řadou "problémů" může být "špatný" řidič (majitel či provozovatel) auta a zcela automaticky považují všechny řidiče za dokonalé technicky zdatené jedince, kteří se ke každému autu chovají přímo ukázkově (soudě podle toho, že v jejich "odborných" "hodnoceních" chování řidiče - způsob a styly používání vozu a provádění údržby vozu zcela vynechají).
Na závěr ještě doporučuji podívat se na výsledky prodejů a třeba i na hodnocení J.D.Power v r§zných státech světa a i na jiné statistiky spokojenosti zákazníků a spolehlivosti. A teprve potom něco psát di siskusí. Jo a rozdíly o "parník" před konkurencí u srovnatelných aut různých značek dnes už neplatí. Pokud se odstraní vliv subjektivity hodnotitelů v různých časopiseckých "testech", tak všechno srovnatelné z praktického hlediska vychází nastejno. Jak dnešní produkty Škoda, tak i Hyundai. Záleží pouze na každém jednotlivci, na jeho pocitech a vnímání, pro co se rozhodne, aby byl spokojen. To co si nevybral, by ale neměl hanit a odsuzovat, protože někdo jiný to může vidět opačně (protože má jiný vkus, jené vnímání,...atd.). To dnes chápe každý. Tedy kromě idiotů, jak se o nich zmínil Cimický.

Gabriel
2. června • 17:52

Josefe, zrovna jste učinil přesně to, o čem pan doktor Cimický psal. Obávám se, že jste ale dostatečně nepochopil jeho myšlenku. Mít názor není nevhodné, vyjadřovat se bez znalosti věci ale nevhodné je. Produkty Škody a Hyundaie srovnatelné nejsou a nadtejno nevychází, pokud nrní srovnávacím parametrem pouze to, že se jedná o automobil. Debatující před Vámi naráželi na ohavnou reklamu společnosti Hyundai a jejích příznivců v diskusích směrem k ostatním. Příkladem zde bylo parafrázované chování zákazníků. Součástí hodnoty výrobku je i jeho presentace a ta je u Vámi uvedených výrobců natolik svojí kulturností odlišná, že z jejich vozů dělá i výrazně odlišné produkty. A to, že pan Vrbovec je i ve světě hrdý na domácí značku vypovídá o jeho národním cítění mnohem lépe než o Vašem, kdy ani Vošického ubohosti Vám nevadí...

Pepa
2. června • 20:38

No jo a asi čechy kteří jezdí v Mercedesech,BMW..apod k tomu někdo nutí s pistolí i hlavy.Jinak by rádi jezdili ve Škodovkách,jen nesmějí.
A ty miliony korejců,kteří jezdí v Hyundaích?A nejen korejců,ale celkem dost prodává i v Austrálii,USA,ale i v západní Evropě, kde je rozdíl mezi Škodou a Hyundaem v prodejích minimální.
Na to jak Škodovky jsou zde protěžované modly (vítězí ve všech testech,protože kufr),tak jak to že se vůbec prodávají i jiné značky?
Ubohost není reklama,ubohost jsou pomluvy,a ty se neprovádí napřímo,kdy je prokazatelný zadavatel.

Simon
2. června • 21:03

Tak už jen věta že v Západní Evropě je rozdíl v prodejích mezi Škodou a Hyundaiem minimální svědčí o neznalosti prodejních čísel. A že je Škoda nejlepší říkali kde? Pošlete odkaz na Škodovácký reklamní spot, nebo jiný materiál.

Pepa
2. června • 22:28

Škoda má nyní v Západní Evropě tržní podíl 3.5%, Hyundai 3.2%. To jsou obří rozdíly?Loni měl Škoda tržní podíl 3.2% takže to byla neúspěšná? A to že Škoda využívá sítě VW (takže vlastně doma) tak tedy nic moc.
A že je Škoda nejlepší máš zde v každém testu.Tak i redakce musí být nějak placena,nebo si myslíš že pracují zadarmo?

Grossman František
3. června • 0:31

Ta prodejní data pochází odkud?
Proboha, co je to za imbecilní kecy "Škoda využívá sítě VW"?. A proč by jako nevyužívala??? U Vás doma taky vaříte v jednom hrnci pro sebe, ve druhém pro manželku a v dalších pro děti? A myjete pak nádobí jednotlivě???
Asi čteme každej jiný testy. V těch co čtu já je už 10 let nejlepší Hyundai. Aby ne, když je největší inzerent v republice. Ze Škodovky nekouká nic, takže dokonce i odborní novináři dokáží porovnávat Octavii s i30 nehledě na to, že je mezi nimi velikostní rozdíl 30 cm, tedy celé třídy.

Pepa
3. června • 8:08

Tak každý má možnost nahlédnout na ACEA.BE , evropské sdružení výrobců automobilů.Tak jako u nás registrace zveřejňuje SDA.
Velikost auta ještě neznamená jeho kvality,respektive ano low end nabízí vždy více prostoru na rozdíl od prémie.

qwertz
3. června • 10:44

No já nevím. Podle vašich vlastní zdrojů a poslední statistiky za 2018Q1 má škoda auto podíl 4.6% a 190.331ks zatím co Hyundai 3.2% a 141.626ks. To je rozdíl více než o třetinu.http://www.acea.be/uploads/press_releases_fi... ... O to se nebavíme o tom, že VW, Skoda a Seat často vyrábí jeden model pod různými brandy (Golf, Octavia, Leon), na což tady místní škodahaters rádi upozorňují, když tvrdí, že Škoda vlastně ani není automobilka, takže po sečtení by ten rozdíl byl ve stovkách procent.

Pepa
3. června • 11:35

Výborně najít zdroj umíme, ještě se naučit číst.Výše psáno v Západní Evropě.
Tudíž EU+EFTA.
Pokud chcete i východ Evropy,nebo domácí trh jedné automobilky,tak je férové porovnat i rozložení sil na domácím trhu druhé automobilky.Kolik že tam Škoda prodá?Aha takže Škoda je koncern pod který sapdají další zančky :-D,Vy to máte značně popletené.

qwertz
3. června • 12:06

Tak ono úplně stačí, že do té vaší definice "Western Europe" patří rakousko, které je víc východ než ČR (což rozezná i podprůměrně inteligentní chovanec v obecné škole);-)

Pepa
3. června • 19:45

Qwertz:samozřejmě že do Západní Evropy (EU , Western Europe) patří Rakousko, není to geografické rozdělení,ale bývalé geopolitické. Řekni si doma rodičům,ať ti dřívější rozdělení Evropy vysvětlí.Původně jsem si myslel,že pamatuješ více.Nebo je snad Rakousko ekonomicky na úrovni ČR,Slovenska,Maďarska,Rumunska,nebo snad Ruska?
Ale to by měl rozeznat i podprůměrně inteligentní chovanec v obecné škole.;-)

Timko
4. června • 12:15

Chovanec možná ano, ale ty Pepo nerozeznáš nic, bo jsi tupej jako dubovej stůl.
Zato sebevědomí ti nechybí, bohužel na se totéž nedá říci o rozumu...

Gábor
3. června • 11:53

Pepo, co to meleš za kraviny???
Kromě tebe asi i poslední blb ví, že Škoda patří do koncernu VW.
A i kdyby tomu bylo naopak - jaký to má vliv na válcování silnic?

Mirek
2. června • 22:11

Vícekrát jsem tady psal, že kdo kupuje auto podle reklamy, hodnotí řidiče podle auta, které si koupil, tak by se měl předat dobrovolně do rukou specialisty na duševní choroby. Nebo chceš říci, že "fandové" Hyundaie si dobrovolně zvolili Vošického na jednu z čelních pozic Hyundai Motor Czech s.r.o., aby konečně uviděli v televizi stupidní reklamy? Proč tyhle stupidní reklamy běží jen v České republice? Proč se dealeři Hyundaie bouří jen v České republice? Neměl bys konečně zapojit mozek a ujasnit si, proč to tak je a kdo za to asi může?

Kamil
2. června • 22:50

Mirku, to co tady prezentuješ je sice zajímavé, ale odporuje to lidské povaze. Ano, všichni hodnotíme ostatní podle toho, jak se prezentují. A déláš to i Ty! Holka co se prodává je pro nás prostě šlapka a nikdo neřeší, jaký měla dětství. Od bezdomovce si odsedneš protože smrdí a je Ti jedno, jak se na ulici dostal. Když potkáš rumunskou partičku cikánů tak si začneš dávat bacha na prněženku a je Ti fuk, že oni kapsářskou šikovnost obdivují. Zjednáváš si špatného řemeslníka, abys ověřil, jedtli se reference nepletou? Necháváš se také kvůli tomu vyšetřit? Nenecháváš, viď? A dobře děláš. To že se Češi cítí dotčeni mnohdy až urážlivou reklamou je zcela v pořádku. Nejsou to tupé ovce a mají vlastní rozum. Nebudu si kupovat auto, ve kterém na mne budou lidé koukat jako na kreténa jenom proto, že jsem Vošického nevolil. Koupím si prostě auto, které se mi líbí a je mi sympatické. A protože navíc nekradu, chci za své peníze auto kvalitní a poctivé. Ani jedno Hyundai není.
Mimochodem, nadáváte na Vošického, ale uvědomte si, zme to on dovedl Hyundai tam kam je. Napsal jste - "příznivci Hyundaie". Před Vošickým nikdo takový neexistoval. Lidé ty obludné krámy kupovali protože byly levné. "Pŕíznivce" vytvořil aź pan Vošický. Z lidí, které sdružuje právě názorová ovlivnitelnost sebestupidnější reklamou a lidí, kterým je často spolená charakterová pokřivenost, vyznačující se závistí a nanávistí ke všemu českému a evropskému. Než by dali vydělat sousedovi za kvalitní výrobek, radši pošlou peníze do horoucích pekel za šunt.

Mirek
3. června • 13:05

Tak předně, nejsem fanda Hyundaie, nikdy jsem žádný korejský vůz nevlastnil, ale takový tupý přístup, který tady předvádíš ty, se mi nelíbí k jakémukoliv výrobci aut. Dokážu si bezproblémově zanadávat na automobilku, od které mám auto, a také to dělám. Když auto kupuji, nejsem vázán na žádnou automobilku sympatiemi, vybírám si auto a ne automobilku a vedení automobilky, natož reklamu automobilky. A jestli ty máš pokřivenou lidskou povahu a myslíš si, že tak je to správně a navíc to bereš jako fakt, tak se pleteš, ne každý je fanatik.
Víš, co je to oslí můstek? To je to co tady hloupě předvádíš, když od aut přbíháš ke kapsářům... a tupě to spojuješ s Hyundaiem. Evidentně funguješ na předsudcích a zášti ke všemu, co je podle tebe špatně.
Já se v tomto zastávám Hyundaie, neboť za to, co se tady děje, může evidentně české, Čechy vedené, zastoupení. Takže pokud chceš někoho nazvat prodejnou děvkou, tak to budou nejspíš ti, kteří jsou ochotni dělat jakékoliv svinstvo, jen pro svůj úspěch. Pro pomalejší, tedy pro tebe, kdo si koupí jakýkoliv automobil, jakékoliv značky, je jen kupec.
Ano, příznivci Hyundaie, neboť ne každý má na drahé, nebo předražené auto, proto jde tam, kde dostane přijatelnou cenu pro sebe a tím je příznivcem této automobilky, tak jako si někdo koupí škodovku a je příznivcem této automobilky..... To neznamená, že je fanatik, tak jako ty. Nebo ty chodíš a vybíráš si zboží podle nejvyšší ceny?
Posledními dvěmi větami ses úplně odkopal a ukázal, co jsi za ubožáka.

Josef
3. června • 14:30

Sledoval jsem Mirku tvoji větev diskuse a s obsahem tvého (tvých) příspěvků souhlasím. Doplním jen, že existují v podstatě 2 rozhodující pohledy na realitu. Jedním jsou drby, různé falešné představy a hypotézy a druhým jsou holá fakta, čísla, parametry a výsledky. O tom prvním je zbytečné se bavit, protože stejně jakýkoliv argument nepřesvědčí nikoho a vede se "diskuse" pouze mezi dvěma stranami - fanatickými škodováky a fanatickými hyundaiáky (kterých je ale výrazně méně, protože aut této značky je v Česku na silnicích také výrazně méně).
O tom druhém pohledu hovoří jasná čísla a výsledky. Hyundai patří mezi největší a nejúspěšnější světové výrobce. Škoda je na druhou stranu součástí koncernu VW, který má též významné celosvětové postavení. To, že Škoda má své místo v koncernu VW jako výrobce konfekčních (spotřebních) vozů, to je jasné, a proto srovnání s komerční produkcí Hyundai včetně jejíích úspěchů a "kvalit" je na místě a různé testy a hodnocení a spokojenost zákazníků to potvrzují. Co na tom, že Hyundai je úspěšnější v USA a v Asii a naopak zase Škoda zde v Česku (a v Evropě). Rozhodně bych ale nesrovnával Hyundai a Audi a platí to i pro Škodu, kterou též nelze srovnávat s Audi. Pro největší fanatiky Škody připomenu logický argument, že přece koncern nenechá dělat své dvě automobilky to samé, aby se vzájemně "požíraly". A doplním i fakt, že Škoda nebude mít nikdy v koncernu VW výsadní postavení jako Audi nebo VW. Teoreticky je zde jedna možnost - nějaký český nadšenec vykoupí Škodu od VW a následně tento nový český vlastník automobilku rozvine a rozšíří do stejně podoby, do které to dotáhl v uplynulých desetiletích korejský Hyundai. Tomu ale nevěřím, je to utopie.

Josef
2. června • 19:46

Já jsem se Gabrieli k článku a k diskusi obecně z hlediska korejské "reklamy" vyjádřil v příspěvku výše: Josef | 01. 06. 2018 16:26
Co se týče srovnání produktů Hyundai a Škoda z pozice toho, že se jedná o automobil, tak srovnatelné jsou a asi to je i předmětem diskusí na Autorevue (je to o autech a ne o politice). Z jiného hlediska jsou též srovnatelné, protože se auta Hyundai vyrábějí v Česku (v Evropě) a vývoj a testování je v Německu (v Evropě) a vývojový tým tovří Evropané (i Němici), které přetáhl Hyundai od evropské konkurence. A z hlediska zákazníka jsou též naprosto srovnatelné a důkazejm je to, že se jednoduše vyzkouší na silnicích a o srovnatelnosti se přesvědčila i řada zákazníků, kteří si auta Hyundai koupili (a srovnatelnost může potvrdit každý, kdo autům rozumí a kdo si je opravdu vyzkouší a jenom o nich nekecá).
A na závěr co se týká hrdosti pana Vrbovce, tak Vaše argumentace kulhá, protože v Nošovicích se vyrábějí auta stejně jako se vyrábějí auta v Mladé Boleslavi. Vyrábějí je v obou případech čeští pracovníci v českém státu v automobilkách, které patří zahraničním vlastníkům. V případě Škody to je německý VW a v případě nošovického Hyundai to je korejský Hyundai. Rozdíl je akorát v muzeu Škoda, kde člověk uvidí auta, která se kdysi vyrobila v opravdu české automobilce. V Nošovicích žádné muzeum aut není (tedy zatím).
A co se týká národního cítění, tak mi je smutno, že toho opravdu českého zbylo v Česku málo a jedinou českou automobilkou vyrábějící české automobily je Kaipan ze Smržovky a možná ještě "automobilka" Praga vyrábějící nějaké "kusovky" "superaut".
A úplně na závěr - vadí mi, když kdokoliv uráží jakoukoliv automobilku, které dělá objektivně povedená a kvalitní auta, ať je to Škoda nebo Hyundai.

Gabriel
2. června • 21:57

Tak z pozice texhnika s Vámi rozhodně nesouhlasím. Z mého pohledu auta obou značek (tedy ta, která jsem řídil) srovnatelná nejsou a rozdíly mezi nimi jsou a to často pro mne zásadní. Hyundai je jednoznačně auto konstruované a vyráběné s cílem šetřit kde se dá. Ať už jde o materiály, provedení částí kam nevidíte (lak jen na viditelných místech, šetří se i na tapeírungu a vnitřním čalounění, ohněte se pod sedačku a pak pod Škodováckou a praští Vás to do očí i o půlnoci), nedokonalá ergonomie, neoriginalita - vše co v tom autě je jste už viděl u konkurence, šizené konstrukční díly - kde svět používá výkovky tam má korejec plechové výlisky atd. Škodovka je naproti tomu solidně postavené auto, samozřejmě náklady hrají velkou roli ale u korejců je to dohnané ad absurdum.
To nezmění to, kde se auto vyrábí či vyvíjí. Podstatné je zadání vývoje. A to mi u Hyundaje připadá asi takovéto: opajcujte co kdo už vymyslel, co nejlevněji to vyrobte, jak to bude fungovat nezkoumejte a my na centralle to doženeme velkohubou reklamou. A protože zákazníci tomu nerozumí, on se někdo vždycky napálí.
Takhle to vidím já. Vy asi technik nejste Josefe, že?

Josef
2. června • 23:04

Nechtělo se mi reagovat, ale Gabrieli nemáš vůbec soudnost. Cituji tě: "To nezmění to, kde se auto vyrábí či vyvíjí. Podstatné je zadání vývoje. A to mi u Hyundaje připadá asi takovéto: opajcujte co kdo už vymyslel, co nejlevněji to vyrobte, jak to bude fungovat nezkoumejte a my na centralle to doženeme velkohubou reklamou."
K tomu mohu jako protiargument poskytnout pár odkazů, které ukazují objektivní pohled v návaznosti na obchodní úspěchy Hyundai. Pokud by to Hyundai "pajcoval" a koukal jen na cenu, tak by určitě úspěchů nedosáhl (prodejní úspěchy souvisí s kvalitou).
https://www.autorevue.cz/auto-bild-nejkvalitnejsi-... ... https://www.autorevue.cz/spolehlivost-automobilu-v... ... https://www.autorevue.cz/spolehlivost-kompaktnich-... ... https://www.autorevue.cz/kia-je-podruhe-vitezem-te... ... https://www.autorevue.cz/jd-power-nove-zebricky-sp... ... https://www.autorevue.cz/nejspolehlivejsi-auta-dle... ... https://www.autorevue.cz/hyundai--nejkvalitnejsi-n... ... Mohu jen dodat můj pohled z hlediska užívání služebních Octavií - už to není, co dříve. Dveře - když srovnám s O2 současnou moji O3, tak pocit solidnosti chybí. Lak je "pomerančová kůra" - zhoršilo se to. Vrzání v interieru po čase naštěstí ustalo. A dřívější postřehy? Mohu připomínat "solidnost" tyček-kostí na předních stabilizátorech u Fabie? Nebo vrzání přístrojovky? Chybu v napínáku HTP? Přední stahování oken? Přední ložiska?....atd. Nebo krátkou životnost rozvodového řetězu 1,2 TSI? Dalo by se tak pokračovat...
Rozhodně jsi Gabrieli neargumentoval z pozice technika - jaksi ti unikly podstatné technické věci. Nebo třeba postav vedle sebe CityGo a I20 a podívej se na detaily v interiéru a v zavazadlovém prostoru. Mám ti snad uvádět detaily?
Já zkrátka vidím Hyundai a Škodu nastejno - jeden za 18 a druhý bez 2 za 20. Obojí jsou solidní standard kvality. Nic víc a nic méně. Za ty peníze ale nelze čekat více. Zkrátka konfekce. Kvalitu a vychytávky v detailech mi poskytuje jiná značka, ale za jiné peníze.
Jo a třeba zrovna tvoje slova, cituji: "co nejlevněji to vyrobte, jak to bude fungovat nezkoumejte" - bych spíše viděl v případě motorů u koncernu VW (včetně Škody) než u toho Hyundai. Nemusím připomínat vychytávání chyb u motorů HTP, 1,2 TSI, 1,4 TSI, 1,8 TSI, problémy s filtry pevných částic u TDI2.0 PD, atd. Rozhodně bych to ale negeneralizoval a suma sumárum bych porovnání Škoda a Hyundai viděl na "plichtu" (remízu).

K4K
4. června • 21:47

Na remízu bych to neviděl. Hyundai je s kvalitou přeci jenom dál. Denně to porovnávám v Octavii a i30 - stejný rok výroby, stejně najeto. Škodovka dost výrazně zaostává.

Krabat
3. června • 8:30

Pánové, Gabriel a Josef, napíšu Vám oběma pohledem člověka, který obě automobilky velice dobře zná. Ať se Vám to líbí nebo ne, šetří obě a brutálně. Zejména to, co předvádí Škodovka v poslední době je šílené. A to nemáte tušení, co ještě v přijde v podobě nové Fábie, kde už se šetří doslova absurdně. Ostatně, za čas to uvidíte na samotném autě, až je představí.Nicméně, mezi Škodou a Hyundai je jeden rozdíl, který jsem za ta léta několikrát pozoroval. Kvalita Škoda, i přes to šetření, dost úzkostlivě dbá na to, abyste plnili výkresové požadavky. Není jednoduché projít procesem uvolnění sériové výroby. U Hyundai jsou podstatné termíny. Pokud máte většinu rozměrů na měrovém protokolu červených, obvykle to není problém. Podepíší odchylkový list a jede se dál. Podstatné je pouze to, aby se splnil termín.Odpovězte si už sami, o čem to svědčí.

Josef
3. června • 9:04

Krabate, sám moc dobře víš, že schválení ochylky není to samé jako uvolnění zmetku (nekvality) do výroby (k expedici,...). Co se týká tebou zmíněného "schválení odchylky", tak v případě Škody (VW) něco podobného určitě proběhlo třeba v případě "standardního" zavedení do výroby třeba "kostí" stabilizátoru přední nápravu u Fabie (a i ostatních známých případů, rozvodové řetězy, ložiska,...), které se následně řešily až po letech výroby na základě početných reklamací zákazníků. V rámci úspor v podstatě bylo schváleno a uvolněno do výroby řešení, o kterém měly pochybnosti určitě už i projektanti. Jenže zvítězil argument nákladů. Je tedy v konečném důsledku jedno, jestli se k zákazníkovi dostane něco s "odchylkou" nebo bez odchylky-standardně schválené a následně ve výrobě dodržované nevyhovující řešení (výkres, technologie, materiál,...).
Čili pro zákazníka vyjde úplně nastejno, jestli se k němu dostane "problém" díky schválené odchylce nebo díky standardně schválenému a ve výrobě sledovanému a kontrolovanému "lacinému" konstrukčnímu řešení. Výsledky nezávislých vyhodnocování a sledování ale ukazují, že finální kvalita Škody i Hyundai je na dobré úrovni a je srovnatelná. Samozřejmě s ohledem na to, že se jedná o konfekci - spotřební zboží. Ten, kdo požaduje více, musí si připlatit a nakupovat jinde (jiné značky) za jinou cenu.

Pepa
1. června • 18:33

No a jaké procento lidí jezdí do autorizovaných servisů (k dealerům) i na servis po skončení záruky?V ČR to moc není není zvykem.
http://www.auto.cz/znackovy-vs-nezavisly-aut... ...
Takže asi tyto servisy zas až tak dobře nefungují. Takže ani ti prodejci nejsou zas tak čistí.Servis je vždy spjat s prodejem.
Ano vzdálenosti do servisů k prodejci se zvětší,ale pokud bude poptávka,tak se volná místa časem zaplní.
Pokud se tedy prodej aut nebude realizovat také více přes net, už o tom bylo informací také dost.

Ivan
6. června • 18:40

To bude spíš tím že značkový servis je o fous dražší a udělá to co je předepsáno. A celkem trvají na opravě "načatých" dílů. Ono ten načatej se stejně podělá a obvykle sebou vezme i něco dalšího. Navíc. Nesmlouvá se ve stylu uděláme jenom todle a díl sežeňte na vrakáči, hlavně aby to bylo levné.

Ne321
1. června • 19:52

Nerekl bych. Je to individualni, je to dealer od dealera. Kdyz jsem mel Toyotu, tak jsem s ni i davno po zaruce jezdil do Toyota Tsusho v Modranech, protoze se slevou na starsi auto vysel servis tam zhusta levneji nez v garazovkach a to pri garantovane kvalite a uplne jine urovni sluzeb.

Shimi
1. června • 19:36

Pepa: Jen jedna technická. Záruka, včetně rozšířené, nesmí být podmíněna návštěvami pouze autorizovaného servisu. To je evropské právo, tzv. Bloková výjimka, přes které nejede vlak. To, že to lidi pořád nechápou, jezdí automaticky do autorizáků a platí jak mourovatí, je jejich problém. A to se nebavím o kvalitě většiny autorizáků, to je na jiný příběh. Samozřejmě ti co jezdit chtějí, ať jezdí, ale ti co nechtějí, tak nemusí, záruka jim tímto nepadá.

Pepa
1. června • 22:32

Shimi: ..platí jak mourovatí.A jsme u toho.Jsou tedy prodejci a zároveň majitelé servisů chudáci,kteří bojují o holé přežití,nebo mají nehorázné marže?
Takže ohledně dealerství jsou majitelé chudáci ( a přesto kupující chtějí slevy) a ohledně servisů jsou předražení.Takto my vyznívají diskuse ohledně této kauzy.
Přitom samozřejmě pravda bude někde uprostřed. Toto se netýká pouze Hyundae.Nedávno tady proběhly zprávy ohledně změn u Opelu, také VW avizoval omezení počtu dealerství a myslím si že se nevyhne žádné značce do budoucna.Nebo je třeba z kteréhokoliv místa na vysočině, kterákoliv značka dostupná do cca 20km. Není.

Mirek
1. června • 20:06

A má to ještě jednu chybku, neautorizovaný musí mít školení u odvozce, jinak se může stát, že zaáruka zamává pá, pá. A školení něco stojí a ne zrovna málo.

Aladin
1. června • 22:13

Jsi si jistý, že dotyčný automechanik musí mít osvědčení o školení, jinak se na jeho práci neztahuje origoš záruka, i když je provedena ve shodě s manuálem výrobce?

Shimi
1. června • 22:35

Aladin: Žádné školení mít nemusí, to je naprostý nesmysl. A zaráží mě, že si tu výjimku nejsou někteří schopni ani přečíst, stačí pikosekunda googlování.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
2. června • 13:52

Máš a nemáš pravdu. Pokud opravu neprovede podle postupů stanovených automobilkou, tak ti to neuznají. Typický příklad je oprava bouraného auta, oprava výztuh... Na to je přesně stanoven postup včetně svařování... Shodou okolností jsem viděl před časem video s opravou neautorizovaný a autorizovaný. Neautorizovaný totálně propadl.
Právě o tom to je, záruka se třeba vztahuje na prorezivění a to je u neautorizovaných, případně bez proškolení, také problém. Špatně se dokazuje, že neautorizovaný to měl včas opravit při prohlídkách a správným postupem.
Tady je to také jasně napsáno: Můžete si tedy vybrat jakýkoli servis, s nímž máte dobré zkušenosti. Ovšem pozor, váš známý servisman sice smí provádět prohlídky a údržbu, ale už ne záruční opravy, to je vyhrazeno opravdu jen značkovým servisům. Občas se stává, že prodejce odmítne uznat reklamaci s tvrzením, že neautorizovaný opravář nepoužil originální náhradní díly nebo nedodržel postup stanovený výrobcem. Pak nezbývá než obrátit se na soud.https://auto.idnes.cz/zaruky-na-auta-se-prodluz... ...

Kája
2. června • 8:44

To se mi nějak nezdá. Znamená to tedy, že výrobce uzná záruku aniž by požadoval, aby opravu prováděl autorizovaný odborník? Tedy že si třeba ložisko do kola nabouchám kladivem sám a když bude hučet, zajedu do autorizáku a tam to po mě dají na záruku do pořádku?

Mirek
1. června • 22:31

A jak budeš vědět, že je ve shodě, když neprodělal školení. Jak poznáš, že to udělal správně. Manuál grátis nedostaneš. Pokud bude nějaký problém a budeš to po tomto kutilovi někde reklamovat, tak budou chtít vědět, kdo to opravoval a jsi v troubě.

Shimi
1. června • 20:13

Mirek: Ano, jsou tam určité podmínky, ale ty jsou lehce splnitelné.

Rosťa
1. června • 19:44

Návštěvy autorizovaného servisu můžou být podmínkou rozšíření záruky. Výjimka se vztahuje jen na základní dvouletou záruku.

Shimi
1. června • 20:12

Rosťa: Nelži, výjimka se vztahuje i na rozšířenou záruku!

qwertz
1. června • 21:02

A citace by nebyla? Zákon totiž nic kromě zákonné 2 leté záruky neupravuje. Cokoli navíc si může prodávající upravit zcela libovolně.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Shimi
1. června • 21:16

qwertz: Byla, zdroj SISA (Sdružení importérů a výrobců součástí automobilů a servisní techniky):Záruka bez podmínek. Porušením hospodářské soutěže rovněž je, pokud výrobce vozidel podmíní zákonnou či prodlouženou záruku tím, že konečný uživatel nechá provést veškeré opravárenské a údržbářské práce, na něž se nevztahuje záruka, pouze v rámci své autorizované sítě. Spotřebitel má právo používat jakoukoliv opravnu pro nezáruční opravy, a to také v průběhu zákonné záruční doby nebo prodloužené záruční doby. Spotřebitelé mají také svobodnou volbu si vybrat autodíly, které budou použity pro opravu či servis jejich vozidla.Přínos pro spotřebitele. Přínos „blokové výjimky“ pro spotřebitele je veskrze pozitivní. Hodně však záleží na informovanosti samotného zákazníka, aby dokázal využít všech jejích výhod pro sebe. Jedná se především o svobodnou volbu místa pro servisování vozidla, tedy zda chce svůj vůz nechat opravovat ve značkovém, nebo neznačkovém servisu. Zákazník má také právo určit, jaký náhradní díl bude při opravě použit. Tím opět dochází k tlaku na cenové relace a zkvalitnění služeb. Důležité pro spotřebitele je i to, že některé nezávislé autoopravny jsou již ve smyslu „blokové výjimky“ schopny zajistit práce na stejné úrovni jako značkový servis.

qwertz
2. června • 13:06

SISA asi netvoří legislativum že?Kde v tom nařízení evropské komise vidíte, že prodloužená záruka (což de iure vlastně ani nemusí být pojem "záruka" tak jak ji definuje zákon) je omezena touto blokovou výjikou?https://www.uohs.cz/download/Legislativa/HS/E... ... Ono je to v zásadě jedno. V případě nejprodávanější značky vozidel v ČR je kulance uznávána cca do 7 let a 200.000km. Podmínkou uznání kulance je hádejte co? Servis u Franty doma ve stodole to nebude:-P

Rosťa
1. června • 21:40

Máš to moc hezky napsané, ale je vidět, že si moc aut nekupuješ. Prodlouženou záruku nejednáváš s prodejcem ani s dovozcem či automobilkou, ale s pojišťovnou, která v rámci pojistného plnění kryje vady. A v pojistných podmínkách máš uvedeno, že musíš jezdit do autorizovaného servisu. Má to tak Opel, Škoda i Subaru. Například Kia v rámci sedmi let kryje jen něco (audio a navigace jen tři roky). Když ti záruku neuznají, tak ti to je stejně k ničemu a můžeš se soudit třeba X let.

Shimi
1. června • 22:46

Rosťa: Prosím tě buď té dobroty a nevyjadřuj se k něčemu, čemu evidentně nerozumíš.

Rosťa
1. června • 23:16

Jen doufám, že nemáš právnické vzdělání....... Jo a ta tvoje SISA je zájmové sdružení právnických osob, takže něco jako Dolní oblast Vítkovic. Jak už jsem psal výše, tak prodloužená záruka je u skoro všech značek poskytována třetí stranou se kterou sjednáváte při koupi vozidla smlouvu a na tyto případy se bloková výjimka nevztahuje (u pojišťovny XY si kupujete pojistné krytí). Jo a jen tak mimochodem, když dojde na lámání chleba tak protistrana v právním sporu je vždy prodejce a né výrobce či importér.

Shimi
2. června • 8:14

Rosťa: Bingo, já se ale nebavím o prodloužené záruce poskytované TŘETÍ stranou! Typickým příkladem je automobilka Hyundai s její zárukou 5 let / bez omezení km (2 roky zákonná prodloužená o 3 roky). A bloková výjimka ti zajistí, že těch 5 let můžeš jezdit i do neautorizovaného servisu a o tu záruku nepřijdeš.

Marek
1. června • 21:50

To je ale jenom určitý případ, kdy se sjednává pojištění závady.
Tovární záruka je něco jiného.

qwertz
1. června • 19:44

Tak určitě. Kdykoliv se pak udělá reálný test, neautorizovaný servis vyjde nejdráž a ještě v tom autě něco domatlají.... :-P

Joe Doe
1. června • 20:56

Blokova vynimka riesi, co je autorizovany a co neuatorizovany servis pre potreby jej uplatnenia velmi presne. Pepa s jamou v garazi to nie - ten servis musi splnat vcelku prisne podmienky. Nechcem robit reklamu, ale ja mam celkom dobre skusenosti s Bosch Car Service, sice pozarucny servis, ale v danej franchise pristup a cena lepsia ako v bratislavskej Mazde (co je s prehladom najhorsi mazdacky diler, s akym mam skusenosti v 5 krajinach na dvoch kontinentoch).

Shimi
1. června • 20:09

qwertz: Jasně a teď tu o Karkulce :-D Není nad osobní zkušenosti, v opačném případě věřím, že ti na ty tvoje pindy někdo skočí.

qwertz
1. června • 21:01

Dovolim si tvrdit, ze osobni zkusenosti se prakticky shoduji s temi testy :-D

Mirek
1. června • 19:27

Tak ono je dost na zvážení, jestli jezdit na servis k autorizovaným, nebo domácím kutilům. Před asi rokem byl test servisů, kdy žena chtěla jako koupit Fabii a chtěla vědět v jakém stavu je, ať nenaletí. Výsledek u neautorizovaných byl žalostný.
https://auto.idnes.cz/servis-test-fabia-skoda-a... ...

Josef
2. června • 8:42

Nic na světě nelze generalizovat. Já osobně bych své soukromé auto jinam, než do značkového servisu nedal. Na druhou stranu jednoduché auto (CitiGo, Logan,...) by mohli zvládnout dobře servisovat i autorizované servisy a i šikovní "garážisté".
Osobně z mnohaletýchzkušeností ze servisu služební Octavie a zkušeností z okolí mohu Mirku sdělit poznatek, že je dobré znát aktuální situaci v daném servisu. Pokud se v něm neustále "točí" personál, tak to svědčí o nezdravé atmosféře v daném servisu. Tam kde je stabilní parta řadu let a člověk má ještě doporučení známých z okolí, kteří tam jezdí servisovat, tak si myslím, že v takovém servisu odvádí dobrou práci. A je v takovém případě z určitého hlediska jedno, o jaký servis se jedná - jsetli je to značkový, autorizovaný a nebo ten "garážový". Ovšem distribuce servisních bulletinů/aktualizovaných servisních informací o změnách v servisních postupech a třeba nastavitelných v hodnotách (SW změny,...) je určitě nejspolehlivější v případě značkových servisů přímo vázaných na danou značku. Na druhou stranu ale šikovný "expert" z autorizovaného servisu i z "garáže" si dokáže najít cestu tak, aby měl k dispozici včas všechno, co má ten značkový servis. Všechno je zejména o lidech. Ještě mám zkušenost, že v případě značkového servisu v případě nespokojenosti, nebo nějakého "problému", velmi dobře funguje sjednání nápravy komunikací s centrálou v zahraničí. To se pak dějí věci.... Musí se samozřejmě komunikovat v angličtině (nebo v případě německých značek lépe v němčině). Že se v takovém případě nejedná o řešení problému s "konfekčním" autem, je jasné.

Josef
1. června • 18:40

Přeně tak.

noname
1. června • 16:56

Není von ten Vošický brácha od Tvrdíka?

qwertz
1. června • 16:10

Jsou to ale hlupáci ti prodejci. Ne a ne pochopit, že jen s chjondé je čeká zářná budoucnost. A ti zákazníci, to jsou taky blbí jak tágo, ne a ne ty auta kupovat, 30% jich uteklo jinam.... :-D

Pavlos
1. června • 14:40

Jsou to jen "nenažraní" prodejci, co chtěli větší marže.. nazývejme to správně! :) Bydlím v Praze vedle Hyundae a každý den odsud odjíždí majitele s novým autem, takže v tom bude určitě něco jiného..

Martin
2. června • 22:23

Korejci jsou dost bezohlední obchodníci, obchodovat s nima si jen tak někdo dovolit nemůže. Jak bylo rozebíráno v jiných médiích, dealeři pro ně nejsou partneři, ale zákazníci. Nutí dealery kupovat auta, pro která ještě nemají zákazníky, a pak je ti dealeři musí prodávat pod nákupní cenou, aby na tom tolik neprodělali. A teprve když splní nějaký přehnaný množstevní prodejní plán, dostanou od Hyundaie rozdíl proplacen. Takže v oblastech mimo Prahu s menší kupní sílou se jim to vůbec nevyplatí prodávat.

Emil
1. června • 16:41

je z vás cítit závist a určitě jste nikdy neobchodoval, až budete někdy (možná) číst nějakou obchodní smlouvu a uvidíte co všecko si oficiální zastoupení některých značek vymýšlí na dealery, tak pochopíte, že stačí jeden podpis pod špatně postavenou smlouvu a končíte, roztrhají vás na kusy s vaší rodinou ! A zapomeňte na to, že si ty peníze dealeři rvou do kapes a neví co roupama, a mimochodem, vy osobně určitě děláte zadarmo a nechodíte do práce kvůli penězům ....a určitě by jste nechtěl přidat ! přeji hezký den :-)

Znalec
1. června • 19:18

Nepoznám poctivý značkový servis.Inkasujú premrstene sumy, zamestnávajú diletantov.Otváracie hodiny nepoužiteľné pre zamestnaného cloveka.Podvody s olejom, problemy pri zárukách.Špinavý biznis.Ziadna skoda.Nech si nájdu poctivejšich predajcov

Peter
3. června • 15:32

Je vidět, že o chodu takového servisu vůbec nic nevíš. Dobrý kamarád má ve dvou různých městech dva slušně prosperující showrooomy včetně servisu. Čtyři roky jsem u něj pracoval a nechtěl bych být v jeho kůži ani náhodou!

mpolan
1. června • 20:33

Škoda, že zkušenosti z Asie nejsou aplikovatelné pro prostředí ČR...

Pracovitý Korejec
4. června • 21:14

Zkrátka s loajalitou a pracovitostí se v prostředí ČR nedá počítat. Proto jsme oproti asiatům tam kde jsme. V pr....

tom
1. června • 16:39

a víš ty chytráku že prodejce Hjondé musí prodávat auta za nižší cenu než za jakou je oficiálně nakupuje a teprve poté s velkým odstupem mu je sleva refundována? a to na základě přikázaného objemu který mu je nařízený? nesplníš-proděláš. nedělal bych jim dealera ani náhodou!

Mirek
1. června • 19:15

Kdysi to tady již bylo se škodovkami, prodejci je dováželi ze Slovenska. Na Slovensku založili firmu a prodávali je tady. Možná by to fungovalo a Vošický by ostrouhal.

qwertz
3. června • 10:32

pan Vošický = Hyundai. Vaše představa, že taková korporace jako je Hyundai neví jakou obchodní politiku provádí její místní TOP manager je úsměvná. Moc dobře to vědí, a kdyby s tím nesouhlasili, zvolili by jiné vedení a jiný obchodní model. Můžete si být jist, že jim to vyhovuje.

Mirek
3. června • 16:53

Evidenně, jako obvykle, já o voze a ty o koze. Z čehopak jsi svou myšlenku vydedukoval, když jsem uvažoval nad tím, jak Vošického vyšplouchnout? Zajímal by mě detailní rozbor tvých myšlenkových pochodů. :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
qwertz
3. června • 17:42

Nato je jednoduchá odpověď: Chcete li "Vošického vyšplouchnout" kupte si něco jiného než Hyundai. Ale to je zřejmě mimo vaše mentální schopnosti, protože si pořád myslíte, že to ten zlý pan Vošický za všechno může.Ne. To hundai si vede politiku jakou uzná za vhodné, a jeho manažer pro ČR je jen jeho nástrojem. Ale to byste si musel přiznat, že hjondé je dementní firma a to evidentně za žádnou cenu nechcete:-P

Mirek
3. června • 20:34

Opravdu povedené, hlavě ve tvých myšlenkových pochodech. Tak nevím co já bych pro to měl dělat, jako dalšímu pomatenci tady musím napsat, a to jsem ti to psal již vícekrát, že jsem nikdy nevlastnil a nevlastním žádné korejské auto.
Evidentně nedokážeš odpovědět na jednoduchý dotaz a začneš zase motat o něčem jiném. Já se ptal na tvou blbost, kde jsi vydedukoval, že píšu něco o tom, že Hyundai neví jakou Vošický provádí obchodní politiku. Tak se předveď, ty nejchytřejší tupoune.

Josef
1. června • 16:26

S tou "nenažraností" bych to viděl jinak. Spíše to souvisí s kupní silou obyvatel v daných krajích (lokalitách). Jak Pardubický, tak i Zlínský kraj nejsou zrovna "centry" české ekonomiky. A když se neprodává, tak se zkrátka zavře "krám". Myslím si, že zrovna ty 2 kraje a i Vysočina jsou složením obyvatelstva citlivé oblasti na způsob/fromu reklamy Hyundai, která byla asi opravdu nešťastná pro cílovou skupinu potenciálních zákazníků z uvedených oblastí/krajů. Viděl bych to asi na to, že "trpělivost" došla oběma stranám - prodejci prodávali málo, protože bylo málo kupců a provozovat autosalon nebylo "terno" a Hyundai byl zase nespokojený z pozice výrobce s "výkonností" prodejců. Hyundai zvolil "motivační" program asi stejně nešťastně jako v případě té jeho pověstné "reklamy", kterou určitá skupina zákazníků vnímala hodně negativně. Trpělivost může dojít zkrátka každému, tedy i Hyundai. I těm prodejcům v "chudých" krajích s "konzervativními" zákazníky.
V Praze (a Středočekém kraji) je situace zcela jiná (kupní síla, "sociologické" a věkové složení obyvatelstva,...atd.) a stejně tak i jinak vnímají zákazníci z těchto oblastí "problematickou" reklamu Hyundai, kterou pochopili spíše jen jako provokativní a nic víc.
V podstatě se ale nic nestalo, kdo bude chtít Hyundai, stále bude mít dost možností kde koupit a kde opravit/dělat údržbu. Lexus má v celé republice jen 5 center a podobně je na tom MB, Volvo,...apod. a přesto fungují a mají své zákazníky. Možná díky tomu omezení počtu prodejců získá zákazník/majitel vozu Hyundai pocit výjimečnosti ("značkovosti") ;-)

Krabat
3. června • 8:14

Mě by jen zajímalo, jak byste touto logikou vysvětlil Moravskoslezský a Ústecký kraj, které v dlouhodobém srovnání okupují poslední příčky pokud jde o nezaměstnanost, výši platů apod.? Pardubice jsou naopak hodnoceny hodně vysoko a ani Zlín na tom není špatně. Ostatně, jeho výstavní autosalonová třída je vizitkou, jak se tam špatně žije. :-D Důvody ukončení spolupráce nejsou vůbec o prodejích, ale prostě jen o tom, že někteří prodejci si nechají s*át na hlavu a jiní ne.

qwertz
3. června • 10:29

O jsou s prominutím kydy. Průměrná mzda je výrazně jiná jen v Praze (+30%), nicméně v poměru k nákladům (zejména bydlení + služby) je Praha (nemáte-li ve vlastnictví bydlení bez hypo) naprosto nejhorší region. Například rozdíl mezi Prahou a MSK je takový, že pro stejný standard bydlení (dům s velkou zahradou) potřebujete o 50.000 vyšší příjem jen na splátku hypotéky (to odpovídá 70 hrubého). Pokud mohu z vlastní zkušenosti komentovat IT business, pak hodně lidí v Praze auto naopak nemá (zácpy apod), bydlí v garsonce nebo panelákovém 2+1 v ceně pěkného domku v jiných částech ČR a ti co se stehují z Prahy pryč do jiných krajů mají na konci měsíce po zaplacení účtů o desítky tisíc víc. Ani IT nemá v Praze o tolik vyšší mzdy, aby se to vyplatilo, natož pak pokladní v hypermarketu nebo státní zaměstnanec s tabulkovým platem.Zbytek krajů má v podstatě podobné mzdy, takže to na koupěschopnost auta nemá žádný vůbec vliv. Viz ČSU:
https://www.czso.cz/csu/xs/prumerna-hruba-mes... ...

Rosťa
1. června • 19:40

Zlínský kraj je ekonomicky nadprůměrný. Dá se říci, že skončili slušní prodejci. Jednou jsem kupoval Hyundai a chování personálu bylo dost marné.

Aladin
1. června • 18:56

Prémiové automobilky mají výhodu, že jejich zákazníci nepotřebují mít servis za rohem. Nemají pevnou pracovní dobu a jsou ochotni zaplatit si náhradní vůz.

jogurt
1. června • 18:19

Pardubický kraj není zrovna centrem ekonomiky? To jste hodně mimo.....

Josef
1. června • 18:39

Z hlediska koupěschopnosti a struktury obyvatelstva (výše výdělků) tedy rozhodně není. Pardubický kraj navíc nejsou jenom Pardubice, ze kterých není problém dojet pro Hyundai do Hradce Králové nebo do Kolína, a kde jsou platy vyšší. S Prahou, Boleslaví nebo Brnem, či Plzní,... se ale pardubický kraj srovnat nedá, to určitě uznáš jogurte.

qwertz
1. června • 19:55

Je zajímavé, že podle této vší teorie má s nekoupěschopným obyvatelstvem problém jenom chjondé:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Josef
1. června • 20:23

Předpokládal jsem tento argument qwertz.:-D
Pokud pominu Škodu, která má neotřesitelné postavení v počtu prodaných vozů i v tom Pardubickém kraji, tak už podstatně dříve zavedená a prodávaná značka Ford se tam uchytila jen v Pardubicích a ve Vysokém Mýtu. A na Hyundai jaksi už v potenciálu kupců nových aut nezbylo, i když se třeba prodejce Hyundai v Pardubickém kraji snažil...;-) Zanikly v nedávné minulosti i dealerství jiných značek, včetně Škody nebo třeba Citroenu nebo Hondy (v Praze). Takže to nepovažuji za něco výjimečného (neobvyklého). V blízké budoucnosti to může být i v tom Pardubickém kraji ale jinak. Hyundai třeba objeví zázračnou reklamu nebo uvede na trh převratný vůz (nejlevnější, nejkvalitnější, s nějlepšími jízdními vlastnostmi a s největším zavazadlovým prostorem,...), který přesvědčí i ortodoxní Škodováky ke změně značky...:-D

Antifanatik bohemista
4. června • 20:53

"přesvědčí i ortodoxní Škodováky ke změně značky"?
Je nepřesvědčí nikdy, nikdo a nic, i kdyby to byl převratný vůz nejlevnější, nejkvalitnější, s nejlepšími jízdními vlastnostmi a s největším zavazadlovým prostorem,... protože prostě - Škoda - české logo na kapotě dělá divy. Co na tom, že ho (ten vůz) vyrábí Němci - německý výrobce (jsme přeci hrdí Češi). Zkrátka omezenost čecháčků nezná mezí.PS: nejsou ortodoxní, protože to je slabý pojem, ale přímo fanatičtí -
Fanatismus (z lat. fanaticus) je slepá vášnivá zaujatost, nekompromisní a krajně jednostranný postoj nebo jednání člověka, který nějaké téma, myšlenku nebo věc pokládá za tak cennou - případně tak ohroženou - že námitky či odpor proti ní vyvolávají jeho zuřivost.

Cenda
3. června • 0:09

Sorry, ale to jsou hrozny kydy. Mj. do pul roku budu shanet nove auto, Pardubicky kraj. Urcite ale nepujdu do Hyundai ani na kukandu, protoze mi Vostickeho jednání a reklamy pijou krev. Kdyz navic ani nemam jistotu, ze tady jeste za rok bude dealerstvi, nebo ze to dealerstvi dostane ND za dva mesice, az si vyjasni nejake pochybné faktury, tak obchazim obloukem. I pres to, ze to vubec nejsou spatny vozy.

Josef
3. června • 12:07

Cendo, v příspěvku Josef | 01. 06. 2018 16:26 jsem mimo jiní napsal, cituji:
"... Spíše to souvisí s kupní silou obyvatel v daných krajích (lokalitách). Jak Pardubický, tak i Zlínský kraj nejsou zrovna "centry" české ekonomiky. A když se neprodává, tak se zkrátka zavře "krám". Myslím si, že zrovna ty 2 kraje a i Vysočina jsou složením obyvatelstva citlivé oblasti na způsob/fromu reklamy Hyundai, která byla asi opravdu nešťastná pro cílovou skupinu potenciálních zákazníků z uvedených oblastí/krajů. ...."
Nerozumím ti Cendo, protože zrovna moje konstatování, cituji: "....složením obyvatelstva citlivé oblasti na způsob/fromu reklamy Hyundai, která byla asi opravdu nešťastná pro cílovou skupinu potenciálních zákazníků z uvedených oblastí/krajů."- jsi Cendo potvrdil obsahem tvého příspěvku. Takže jaképak hrozné kydy?;-)

Roman
1. června • 16:00

Tak je vidět, že jsi profík v oboru a že tomu rozumíš...:-/

petr r. (petrumr)
1. června • 15:10

jste jenom závistivec, co kdyby jste otevřel svůj salon a prodával auta....

LOL
1. června • 14:45

brýden p. Vošický! :-D

Tomaso
4. června • 19:15

Vošícký je 3.141592, stejně jako celý Hnujdají :-/

PetrMlady
4. června • 14:39

Hnujdaji maji zavrit celej! Same cunacinky jako denni chleba, fuj 3-[

jogurt
1. června • 18:18

:-D
Prodejci vystřízlivěli a vrátí se k PSA, Renaultu, Škodě, Seatu. Zákazníci už střízlivějí taky.

JJ
1. června • 22:18

S tím vystřízlivěním teda nevím, co se týče SAMOHÝL Zlín, ten už např. loni přestal prodávat a servisovat PEUGEOT. I když PEUGEOT potom začalo prodávat UNICARS.

Dix_
2. června • 8:17

Co bude mít místo Hyundai nevíš ? Když jsem byl minulý rok ve Zlíně,tak jsem tu přestavbu
z Peugeota na Škoda Plus a Das welt auto viděl.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JJ
2. června • 9:49

To netuším, ale vzhledem k tomu že autosalon HYUNDAI je úplně nový, tak pro něj jistě má nějaké uplatnění. Investice v řádu milionů přece nevyhodí oknem. Že by HYUNDAI ve Zlínském kraji neprodával se mi moc nezdá. Např. Tucsonů tu jezdí od nich dost. Jsem zvědavý zda se najde někdo kdo zastoupení otevře. Loni nebo počátkem roku skončilo s prodejem zase C&K v Brně. Dealerů samozřejmě skončilo víc, ale zase až takový přehled nemám.

Doporučujeme

Články odjinud