Potvrzeno: Příští Audi RS4 přijde o osmiválec

tito  |  23. 10. 2014 15:27

Docela by mě zajímal původ spekulace, proč by přeplňovaný motor "docela určitě" neměl dosahovat otáček 8250/min. Pokud si to autor vymyslel proto, že turbomotor nebude pro průběh točivého momentu tak vysoké otáčky potřebovat, pak ano. Pokud jen tak plácnul pokus o vizionáře, pak mu náleží spíš lítost než obdiv.

Odpovědět  |   | 
goes  |  23. 10. 2014 15:56

Autor je, stejne jako mnozi jini, realista. A vi, ze Audi nema a mit nebude zadny 6ti valec s turbem co by v benze produkcnich vozech tocil tyto otacky. Takze pokud tam opravdu daji V6T, tak bude zcela jiste tocit vyrazne mene. Nejsme v kategorii zavodnich specialu.

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  23. 10. 2014 16:35

Souhlasím s autorem i goesem

Odpovědět  |   | 
jendabenda  |  23. 10. 2014 17:32

Pánové, když o vás dvou napíšu, že jste docela určitě znásilnili Maryčku Magdonovou, tak to bude stejná spekulace, jako ten slint o otáčkách. A to přestože vím, že jste ji neznásilnili. Nebo jo?
Než vznikly R8 a RS4/RS5, taky žádný osmiválec od Audi 8250 otáček netočil a ani se jim neblížil. Pouze přeplňované pětiválce 2,2 točily 7500. Nikde není řečeno, že Audi neupraví parametry V6TFSI mimo dnes obvyklý limit 7100. Dokud to nespecifikuje výrobce, může kdejaký pisálek tvořit, ale pořád je to spekulace o ničem. Shodnu se s Titem, že to určitě nebude v případě turbomotoru potřeba hnát do tak vysokých otáček, ale pokud marketing řekne, že motor má točit 9000, tak je točit bude, technicky to není problém.

Odpovědět  |   | 
goes  |  23. 10. 2014 18:49

Divej je to asi tak jako se sluncem. Prestoze je teprve 19 hodin a slunce vyjde tak za dlaisch cca 10 hodin, tak muzu napsat, ze proste zitra vyjde. Ano, dokud se tak opravdu nestane, je porad sance, ze to nebude.

Takze chapu byt za kazdou cenu v opozici, ale zde na to neni prostor, protoze je nam vsem jasne, ze ten motor ty otacky mit nebude, zajem z mkt v tomto duchu neni. Takze pro odhaleni urcitych veci neni treba cekat na definitivni oznameni automobilky. Vite to vy, ja apod. takze nejaka opozice je jen hrani si na dulezite.

Odpovědět  |   | 
jendabenda  |  23. 10. 2014 19:34

Dívej se na to tak, že den před představením R8 by stejný pisálek se stejnou pravděpodobností bezostyšně tvrdil, že je jasné, že žádný osmiválec Audi, který v té době končil na 7000 otáčkách v S8/360k, prostě nikdy 8250 točit nebude, to je přeci všem jasné. A ráno to bylo jinak.

Odpovědět  |   | 
goes  |  23. 10. 2014 20:35

Chapu, musis byt za kazdou cenu v opozici, to je ale tvuj boj. Jen si v tom historickem rozjimani pred tou R8 vzpomen na predchozi atmo V8 z RS4 a kolik tocil uz nekdy v roce 2005.

Proste faktem a naprostou jasnou veci je to, ze motor v budouci RS4, bude-li to turbo benzin zadnych 8000 otacek tocit nebude. Vim to ja, vi to redaktor, vis to ty, jen mas potrebu prudit.

Odpovědět  |   | 
jendabenda  |  23. 10. 2014 21:05

Nene, jen mám potřebu komentovat bezduché plácání takzvaných redaktorů. Apropos, nebyls jedním z nich?

Odpovědět  |   | 
goes  |  23. 10. 2014 21:39

Hele jak ty jsi skvely v tom navazeni se a narazkach a chytraceni. Samozrejme, ze byl. A vis to dobre, tak na co se ptas? A joo, dame narazku na kvalitu redaktoru a pritom k tomu prihodime mne, abychom nenapadne naznacili. Moc jednoduche a pruhledne.

A ano, uz v te doby byla spousta priznivcu co vzdy vedeli vsechno nejlip, jen skoda, ze to taky nekdy naukazali.

Navíc jsem si vzdy rikal, co to je za lidi, ze maji tu nutkavou potrebu chodit nakam, kde to je pod jejich uroven.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  27. 01. 2015 14:51

Souhlas. Prodává výkon a ten bude mít V6T max. už někde kolem 7000-7500. 8000 je totální hloupost a zbytečnost. Pro mě, milovníka nepřeplňovaných motorů, je to špatná zpráva. Ach jo.

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  24. 10. 2014 08:05

jendabenda: netuším proč by měl o otáčkách motoru rozhodovat zrovna marketing a ne konstruktéři ale budiž. V každém případě si ale myslím, že vysoké otáčky JSOU technický problém a rozumný konstruktér se jim snaží vyhnout, obzvláště u přeplňovaných motorů které jsou už tak zatěžované většími silami a díly v nich musí být masívnější.

Takže u přeplňovaných motorů se obvykle výkon nahání vyšším krouťákem při snížení otáček a podle mě je to tak správně.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  23. 10. 2014 15:44

Čili ve střední třídě s V8 zůstane pouze Mercedes. Škoda.

Odpovědět  |   | 
g  |  23. 10. 2014 15:49

A Škoda Fábie v případě druhého motoru po kolapsu toho prvního!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Kombinovat různé značky pneumatik se nevyplácí. Test ukázal, proč to nedělat

Kombinovat různé značky pneumatik se nevyplácí. Test ukázal, proč to nedělat

Pokud chcete vědět, proč není dobrý nápad kombinovat na autě špičkové pneumatiky s těmi nejlevnějším a kvalitativně podprůměrnými, následující test by vám mohl otevřít oči.

dnes | Miro Mihálik | 2 příspěvky
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

včera | Vladimír Kadera | 45 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A