Potvrzeno: Příští Audi RS4 přijde o osmiválec

tito  |  23. 10. 2014 15:27

Docela by mě zajímal původ spekulace, proč by přeplňovaný motor "docela určitě" neměl dosahovat otáček 8250/min. Pokud si to autor vymyslel proto, že turbomotor nebude pro průběh točivého momentu tak vysoké otáčky potřebovat, pak ano. Pokud jen tak plácnul pokus o vizionáře, pak mu náleží spíš lítost než obdiv.

Odpovědět  |   | 
goes  |  23. 10. 2014 15:56

Autor je, stejne jako mnozi jini, realista. A vi, ze Audi nema a mit nebude zadny 6ti valec s turbem co by v benze produkcnich vozech tocil tyto otacky. Takze pokud tam opravdu daji V6T, tak bude zcela jiste tocit vyrazne mene. Nejsme v kategorii zavodnich specialu.

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  23. 10. 2014 16:35

Souhlasím s autorem i goesem

Odpovědět  |   | 
jendabenda  |  23. 10. 2014 17:32

Pánové, když o vás dvou napíšu, že jste docela určitě znásilnili Maryčku Magdonovou, tak to bude stejná spekulace, jako ten slint o otáčkách. A to přestože vím, že jste ji neznásilnili. Nebo jo?
Než vznikly R8 a RS4/RS5, taky žádný osmiválec od Audi 8250 otáček netočil a ani se jim neblížil. Pouze přeplňované pětiválce 2,2 točily 7500. Nikde není řečeno, že Audi neupraví parametry V6TFSI mimo dnes obvyklý limit 7100. Dokud to nespecifikuje výrobce, může kdejaký pisálek tvořit, ale pořád je to spekulace o ničem. Shodnu se s Titem, že to určitě nebude v případě turbomotoru potřeba hnát do tak vysokých otáček, ale pokud marketing řekne, že motor má točit 9000, tak je točit bude, technicky to není problém.

Odpovědět  |   | 
goes  |  23. 10. 2014 18:49

Divej je to asi tak jako se sluncem. Prestoze je teprve 19 hodin a slunce vyjde tak za dlaisch cca 10 hodin, tak muzu napsat, ze proste zitra vyjde. Ano, dokud se tak opravdu nestane, je porad sance, ze to nebude.

Takze chapu byt za kazdou cenu v opozici, ale zde na to neni prostor, protoze je nam vsem jasne, ze ten motor ty otacky mit nebude, zajem z mkt v tomto duchu neni. Takze pro odhaleni urcitych veci neni treba cekat na definitivni oznameni automobilky. Vite to vy, ja apod. takze nejaka opozice je jen hrani si na dulezite.

Odpovědět  |   | 
jendabenda  |  23. 10. 2014 19:34

Dívej se na to tak, že den před představením R8 by stejný pisálek se stejnou pravděpodobností bezostyšně tvrdil, že je jasné, že žádný osmiválec Audi, který v té době končil na 7000 otáčkách v S8/360k, prostě nikdy 8250 točit nebude, to je přeci všem jasné. A ráno to bylo jinak.

Odpovědět  |   | 
goes  |  23. 10. 2014 20:35

Chapu, musis byt za kazdou cenu v opozici, to je ale tvuj boj. Jen si v tom historickem rozjimani pred tou R8 vzpomen na predchozi atmo V8 z RS4 a kolik tocil uz nekdy v roce 2005.

Proste faktem a naprostou jasnou veci je to, ze motor v budouci RS4, bude-li to turbo benzin zadnych 8000 otacek tocit nebude. Vim to ja, vi to redaktor, vis to ty, jen mas potrebu prudit.

Odpovědět  |   | 
jendabenda  |  23. 10. 2014 21:05

Nene, jen mám potřebu komentovat bezduché plácání takzvaných redaktorů. Apropos, nebyls jedním z nich?

Odpovědět  |   | 
goes  |  23. 10. 2014 21:39

Hele jak ty jsi skvely v tom navazeni se a narazkach a chytraceni. Samozrejme, ze byl. A vis to dobre, tak na co se ptas? A joo, dame narazku na kvalitu redaktoru a pritom k tomu prihodime mne, abychom nenapadne naznacili. Moc jednoduche a pruhledne.

A ano, uz v te doby byla spousta priznivcu co vzdy vedeli vsechno nejlip, jen skoda, ze to taky nekdy naukazali.

Navíc jsem si vzdy rikal, co to je za lidi, ze maji tu nutkavou potrebu chodit nakam, kde to je pod jejich uroven.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  27. 01. 2015 14:51

Souhlas. Prodává výkon a ten bude mít V6T max. už někde kolem 7000-7500. 8000 je totální hloupost a zbytečnost. Pro mě, milovníka nepřeplňovaných motorů, je to špatná zpráva. Ach jo.

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  24. 10. 2014 08:05

jendabenda: netuším proč by měl o otáčkách motoru rozhodovat zrovna marketing a ne konstruktéři ale budiž. V každém případě si ale myslím, že vysoké otáčky JSOU technický problém a rozumný konstruktér se jim snaží vyhnout, obzvláště u přeplňovaných motorů které jsou už tak zatěžované většími silami a díly v nich musí být masívnější.

Takže u přeplňovaných motorů se obvykle výkon nahání vyšším krouťákem při snížení otáček a podle mě je to tak správně.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  23. 10. 2014 15:44

Čili ve střední třídě s V8 zůstane pouze Mercedes. Škoda.

Odpovědět  |   | 
g  |  23. 10. 2014 15:49

A Škoda Fábie v případě druhého motoru po kolapsu toho prvního!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

dnes | AutoRevue.cz | 27 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A