Potvrzeno: Příští Audi RS4 přijde o osmiválec

13 komentářů

Sir CHerokee
23. října • 15:44

Čili ve střední třídě s V8 zůstane pouze Mercedes. Škoda.

g
23. října • 15:49

A Škoda Fábie v případě druhého motoru po kolapsu toho prvního!

tito
23. října • 15:27

Docela by mě zajímal původ spekulace, proč by přeplňovaný motor "docela určitě" neměl dosahovat otáček 8250/min. Pokud si to autor vymyslel proto, že turbomotor nebude pro průběh točivého momentu tak vysoké otáčky potřebovat, pak ano. Pokud jen tak plácnul pokus o vizionáře, pak mu náleží spíš lítost než obdiv.

goes
23. října • 15:56

Autor je, stejne jako mnozi jini, realista. A vi, ze Audi nema a mit nebude zadny 6ti valec s turbem co by v benze produkcnich vozech tocil tyto otacky. Takze pokud tam opravdu daji V6T, tak bude zcela jiste tocit vyrazne mene. Nejsme v kategorii zavodnich specialu.

Vana666
23. října • 16:35

Souhlasím s autorem i goesem

jendabenda
23. října • 17:32

Pánové, když o vás dvou napíšu, že jste docela určitě znásilnili Maryčku Magdonovou, tak to bude stejná spekulace, jako ten slint o otáčkách. A to přestože vím, že jste ji neznásilnili. Nebo jo?
Než vznikly R8 a RS4/RS5, taky žádný osmiválec od Audi 8250 otáček netočil a ani se jim neblížil. Pouze přeplňované pětiválce 2,2 točily 7500. Nikde není řečeno, že Audi neupraví parametry V6TFSI mimo dnes obvyklý limit 7100. Dokud to nespecifikuje výrobce, může kdejaký pisálek tvořit, ale pořád je to spekulace o ničem. Shodnu se s Titem, že to určitě nebude v případě turbomotoru potřeba hnát do tak vysokých otáček, ale pokud marketing řekne, že motor má točit 9000, tak je točit bude, technicky to není problém.

Vana666
24. října • 8:05

jendabenda: netuším proč by měl o otáčkách motoru rozhodovat zrovna marketing a ne konstruktéři ale budiž. V každém případě si ale myslím, že vysoké otáčky JSOU technický problém a rozumný konstruktér se jim snaží vyhnout, obzvláště u přeplňovaných motorů které jsou už tak zatěžované většími silami a díly v nich musí být masívnější. Takže u přeplňovaných motorů se obvykle výkon nahání vyšším krouťákem při snížení otáček a podle mě je to tak správně.

goes
23. října • 18:49

Divej je to asi tak jako se sluncem. Prestoze je teprve 19 hodin a slunce vyjde tak za dlaisch cca 10 hodin, tak muzu napsat, ze proste zitra vyjde. Ano, dokud se tak opravdu nestane, je porad sance, ze to nebude.Takze chapu byt za kazdou cenu v opozici, ale zde na to neni prostor, protoze je nam vsem jasne, ze ten motor ty otacky mit nebude, zajem z mkt v tomto duchu neni. Takze pro odhaleni urcitych veci neni treba cekat na definitivni oznameni automobilky. Vite to vy, ja apod. takze nejaka opozice je jen hrani si na dulezite.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jendabenda
23. října • 19:34

Dívej se na to tak, že den před představením R8 by stejný pisálek se stejnou pravděpodobností bezostyšně tvrdil, že je jasné, že žádný osmiválec Audi, který v té době končil na 7000 otáčkách v S8/360k, prostě nikdy 8250 točit nebude, to je přeci všem jasné. A ráno to bylo jinak.

goes
23. října • 20:35

Chapu, musis byt za kazdou cenu v opozici, to je ale tvuj boj. Jen si v tom historickem rozjimani pred tou R8 vzpomen na predchozi atmo V8 z RS4 a kolik tocil uz nekdy v roce 2005.Proste faktem a naprostou jasnou veci je to, ze motor v budouci RS4, bude-li to turbo benzin zadnych 8000 otacek tocit nebude. Vim to ja, vi to redaktor, vis to ty, jen mas potrebu prudit.

jendabenda
23. října • 21:05

Nene, jen mám potřebu komentovat bezduché plácání takzvaných redaktorů. Apropos, nebyls jedním z nich?

goes
23. října • 21:39

Hele jak ty jsi skvely v tom navazeni se a narazkach a chytraceni. Samozrejme, ze byl. A vis to dobre, tak na co se ptas? A joo, dame narazku na kvalitu redaktoru a pritom k tomu prihodime mne, abychom nenapadne naznacili. Moc jednoduche a pruhledne. A ano, uz v te doby byla spousta priznivcu co vzdy vedeli vsechno nejlip, jen skoda, ze to taky nekdy naukazali.Navíc jsem si vzdy rikal, co to je za lidi, ze maji tu nutkavou potrebu chodit nakam, kde to je pod jejich uroven.

Petr
27. ledna • 14:51

Souhlas. Prodává výkon a ten bude mít V6T max. už někde kolem 7000-7500. 8000 je totální hloupost a zbytečnost. Pro mě, milovníka nepřeplňovaných motorů, je to špatná zpráva. Ach jo.

Doporučujeme

Články odjinud