Potvrzeno: Porsche Taycan Cross Turismo se objeví v produkci už příští rok

OnlyTruth  |  18. 03. 2019 15:44

pekne auto ale dajte tam 3,6 l6 alebo 4,0 v8 ... nikto nechce elektrinu nikoho ani nezaujima iba nasa krasna eu sa nam snazi tlacit do hlavy aka je to super vec ... nikomu nepovedia, ze elektrinu treba z niecoho robit ako napriklad uhlie ci jadrova elektraren .. slniecko a vetrik v dnesnej technologii nespravi este vela ... a nehovoriac niekto chce ist na menej obyvane casti , hory , niekde do zimy a uz mame 50km dojazd a nech mi nehovoria eko hipstery ,ze to nie je tak alebo ,ze preco si nemozem dat prestavku kazdych 10minut ..

Odpovědět  |   | 
josephko  |  18. 03. 2019 17:00

Že ťa to ešte stále baví prežúvať stokrát prežuté - nezmysly... 🚶➡🔶❗,🖕

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  18. 03. 2019 18:47

Vždyť má pravdu. Nedávno jsme byl v pěkném showroomu Jaguaru a RR v Ostravě. Měli tam i I Pace. Při cestě po dálnici z Ostravy do Prahy, když jedou trochu nad limit, tak prý poprvé dobíjejí v Olomouci. Tak jaký to má smysl velkou těžkou krabici do města?

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  18. 03. 2019 19:55

presne tak , este mozno by sa dalo vydrzat segment B na elektrinu vyhradne do mesta ale inak to nevidim ako spravnu cestu ..

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  18. 03. 2019 19:15

Vsak si kup benzinove Porsche a elektricke neres.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  18. 03. 2019 20:42

Však von se tady potřebuje vyonanovat, aby se vymezil se svejma žvástama co má na srdíčku.

Odpovědět  |   | 
JT  |  19. 03. 2019 06:33

to spíš sedí na tebe

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  18. 03. 2019 20:53

A proč by to dělali? Modely s osmiválci i šestiválci mají v nabídce, tak co vadí na tom, že nabízí i hybridy a elektry? Každý si může vybrat co je mu bližší. Děláš jako kdyby ti tu elektru nutilo Porsche s kulometem u hlavy. Nebuď hysterka.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  18. 03. 2019 22:13

Má strach, je v panice

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  20. 03. 2019 14:03

vsak to, ze dnesne eu normy sa nam snazia vryt do hlavy aby sme brali len krasnu elektrinu to je to zle , ja som len vyjadril nazor, ze davat do vekeho auta elektrinu je zbytocnost a je to len nejaka modna vlna, ktora zachvilku omrzi ak nam to nenanutia ako v totalizme, ze sa ine nebude dat zobrat

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  18. 03. 2019 16:41

Mě se nelíbí a EV jdou mimo mě ale takové BMW 545e by mi proti mysli nebylo. Jen nevím zda bude? Kdyby ještě vylepšili dojezd čistě na elektřinu tak ideál. Po městě na baterky a za "cedulí" symfonie řadového benzínového šestiválce. Vlk by se nažral a koza zůstala celá.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  18. 03. 2019 18:47

Zbytečná váha navíc, další motor, baterky a systémy, které budou odcházet.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  18. 03. 2019 16:55

Vítej, doba elektromobilová!

Odpovědět  |   | 
Driver  |  19. 03. 2019 08:49

Někde jsem zachytil info, že supersportovní auta překračují dnes limity emisí tak, že v ceně auta je započítána pokuta, kterou plánovaně hradí výrobce aby ten vůz mohl prodávat a v EU by se mělo jednat o částku orientačně 4mega. To přesto, že na jeden vyrobený supersport automobilka prodá tisíce malých "fabií" s tříválcem, kde ty emise tlačí do mínusu, aby generovala prostor pro velké supersporty. Pošítá se pak nějaký průměr z prodaných objemů. Není to takto správně, ale pro hrubou představu ta info postačí. Na jednu stranu kdo si koupí auto nad 10mega nebo za 100vky miliónů, tak by nad tím mohl mávnout rukou. Na druhou stranu Tito lidé jsou akcionáři nadnárodních koncernů, které zaměstnávají mrakodrap účetních pro optimalizaci daní a než aby zdanili zbytečně nějakou položku, raději přikoupí v bulharsku půl města a postaví tam novou fabriku a jsou zase v mínusu. Nejsou všichni takoví, ale jistá část ano. Pro tu cílovku budou elektromobily nebo hybridy, kde ty emise budou mít nižší nebo žádné pokuty. Pokud automobilky zaznamenají pokles poptávky tak je to konec supersportů na spalovací motory. Elektromobily jsou jediné řešení z pohledu zdeformovaných pravidel.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

dnes | Jan Mička | 13 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 35 příspěvků
TEST BMW M850i xDrive Coupé: Do klubu rváčů v rukavičkách

BMW M850i xDrive

Lexus LC je možná zábavnější a lépe se poslouchá a Mercedes S Coupé je pravděpodobně o chloupek komfortnější. Lepší definice třídy gran turismo však na silnice snad ještě nevyjela.

13.  4.  2019 | Miro Mihálik | 15 příspěvků

Nejčtenější články

Policie opět nasadila do akce šmírovací autobusy. Natáčela přestupky řidičů

Policie opět nasadila do akce šmírovací aut…

Policie opět vytáhla do akce autobusy, ze kterých v rámci speciální akce natáčela přestupky řidičů.

20.  3.  2019 | | 103 N/A
Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 99 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 186 N/A