Potvrzeno: nový Saab 9-4X bude, a ještě letos

Již dříve jsme zachytili informace o tom, že nový Saab 9-4X bude při svém nástupu do sériové výroby uspíšen. Naposledy jsme o tom hovořili na tomto místě v souvislosti s chystanou novou 9-3, nyní to potvrdili přímo zástupci automobilky.

Půjde o zásadní krok v obnovném procesu, ale o tomto crossoveru toho zatím mnoho nevíme. Ačkoli původní studie skrývala pod svojí kapotou přeplňovaný, dvoulitrový čtyřválec BioPower, není zajtím vůbec jisté, že se objeví i ve výrobě. Tak či onak, těšit se můžeme na šestistupňovou automatickou převodovku a pohon všech kol se spojkou Haldex. S ohledem na technickou příbuznost s Cadillacem SRX ještě z doby vlastnictví Saabu koncernem General Motors bude výroba zřejmě probíhat v mexické továrně Ramos Arizpe. O přesném datu uvedení vozu na trh zatím řeč nebyla, ale Saab slibuje, že nový 9-4X „přijde koncem letošního roku“, což bude nejspíš znamenat zahájení produkce na podzim a zařazení do modelového roku 2011.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Saab 9-4X na špionážních snímcích z loňského roku

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 87 příspěvků