Špatně,špatně,špatně,špatně a zase špatně!!!V BMW nemá předohrab co dělat.Vždyť všechna BMW mají náhon na zadek!!!!To je moc špatné.Náhon na zadek dobře funguje v BMW M3,M5 a v řadě 3.Jestli ten náhon hodí do BMW řady 1,tak se máme na co těšit.Jediné co mě na tomto článku zaujalo je,že BMW řady 1 je předražená.A je to oravda.Za to co dáte za řadu 1 si můžete koupit třeba Peugeot 407 Excellence 2.0 HDi se 10x airbagy,ABS,ESP,ASR,satelitní navigaci,a spousty,spousty doplňků.Nebo Volkswagen Tiguan v plné výbavě,Chevrolet Captiva,nový Renault Laguna v plné výbavě.No je toho hodně.A jestli předohrab za nějakých 600 000Kč,tak bych osobně já nebral BMW řady 1 s tím jejich předohrabem ani se zadohrabem.Bůh ví,jak to bude fungovat,protože dodnes dělali auta s pohonem na zadek.A za ty peníze si to koupíte???BMW řady 1 je se dobře se ovladá,styl se mi nelíbí,cena se může vyšplhat až na 1 100 000 Kč za vyšperkování a je to vlastně Golf takže je předražený,zpracování plastů je jenom bída takže také ne,místa vzadu je moc málo,takže ne(nevím kdo by si sedl za mně když mám skoro 1,9m :-D),kufr je malý a špatný,takže také ne.Tady je hned několik záporů o BMW řady 1.Takže jestli chcete BMW řady 1,kupte si Golfa!!A s Golfem se ještě rádi povozíte.;-):-)
Nekteri to nikdy nepochopi..Ja mam bmw 1 za 850k a jizda je proste zabava a co na tom ze bych za to mohl mit treba o2 rs s 10x vetsim kufrem?!?!?!? dlabu na kufr mam 1,9 a bmw je jedno z mala aut kde se dobre sedi, jde vytahnout volant dost k sobe abych mohl mit natazenejsi nohy (cti proste mi vyhovuje) a je mi uplne jedno jestli jsem mohl mit golfa se stejnym vykonem za 500k. Nekdo ty prachy prochlasta nekdo je vyhodi za auto (auta) - je to jejich problem, kdyz to nechces nekupuj...BTW golfa jsem mel trojkovyho, jezdil vsema dalsima a urcite bych ho teda nechtel...
hnt: aniž bych chtěl působit nějak zapškle, závidím těm co ještě vidí v jízdě po silnicích nějakou zábavu. Mraky smrdících kamiónů, za každým druhým rohem policajt, cesty rozbité jak prase, zácpy, furt čumět kdo mě chce zrovna sestřelit, radary a tomu bodový systém ... no zábavu si představuju úplně jinakv téhle "zábavě" hraje samotné použité auto jen minimální roli
Mám zaručené informace, že BMW kupuje Dacia a budoucí 1er dostane podvozek z Logana B-]
kdyby autor psal přesně co na té prezentaci zaznělo - od 1 výše zadokolky, předokolky nebo čtyřkolky ve třídách menších jak 1
BMW je v technickém vývoji cca 30 let pozadu. Jinak řečeno, zůstali na špici společně s žigulíkem.Vypadá to, že z konstrukce v bmw odešel v devadesáti letech do zaslouženého důchodu hlavní konstruktér, který konzistentně zastával svou pozici a padesát let bránil jakémukoli pokroku. Teorie motorových vozidel již před padesáti lety rozřešila optimální koncepce - výkonné limuziny 4x4, malé vozy předohrab. Věcí názoru je jenom to, kde je výkonové rozhraní mezi předohrabem a 4x4.B-]
Pane Zelí, vy musíte být opravdovým odborníkem, když si dovedete tvrdit, že BMW je ve vývoji 30 let pozadu... Je to jako bych tvrdil naopak já, že vozy s pohonem předních kol jsou pozadu x let jako koněspřežka či rikša... i pohon všech náprav již známe z hluboké minulosti, například nosítka pro krále... Jste pitomec
Malé vozidlo může být předokolka. Jde ale o to najít hranici, kde auto začíná být "malým". Pro někoho to může být už jedničková řada, pro jiného až mini.
BMW robi zadnokolky skôr z nostalgie, je to to iste ako Porsche a zadny nahon... ;-)
Sorry, edit: Porsche a motor vzadu... B-]
Tak tebe tady vidim brojit proti RWD už po několikáté. A vždycky přemýšlím, proč to děláš. Buď s tím nemáš zkušenosti, nebo jsi lama a neumíš s tím jezdit. Ať chceš nebo ne umožňuje klasická koncepce nejlepší vyvážení auta a preferuje ovladatelnost, to si nemyslím, že jsou zrovna atributy zpožděného vývoje. Pro mě je RWD u auta hodně důležitý a proto BMW. Z popsaného vývoje opravdu nemám radost. :-(Byly doby kdy jsem psal podobně jako ty a bál se zadokolky. Ale naštěstí jsem prohlédl koupil RWD, naučil se s tím jezdit a už bych neměnil. B-]
Namistrovaní uživatelé bmw se dělí na dvě skupiny. První skupina co to už nabořila a je už v záhonu - ti tady už nepromluví a druhá skupina, která si myslí, že to má v paži, ale čeká je osud skupiny 1. Ztráta směrové stability se totiž nedá uřídit. To nezvládne ani šumák. A následky jsou fatální - viz. skupina 1.
No nevim, ale ja sam mam e46 se zadnim nahonem a se zapnutou stabilizaci se auto v zatacce nehne ani o cm, a kdyz uz se hne tak se do vteriny vrati do puvodniho smeru. A navic kdyz s predokolkou vlitnes nekam do zatacky rychle tak s tim neudelas uz vubec, takze vyhoda predokolky je nulova.... A to ze se pulka lidi zabije, to se zabije i v jinejch autech....
To jsi na velkém omylu. Už jenom to, že je to řiditelné víceméně jenom se zapnutým esp, by ti mohlo lecos napovědět. To, že v bmw asi zhebnul hlavní konstruktér je vidět i na tom, že letos posunuli přední nápravu o cca 10 cm dopředu. Je to sice stále málo, ale vědomá snaha o nějaké zlepšení tam je. Předtím desítky let nic.
Devadesáti procentům lidí je ale úplně jedno, jestli má auto RWD nebo FWD.U limuzín je přední náhon spíše technický problém, protože ty obrovské dvanáctiválce prostě napříč spolu s převodovkou pod přední kapotu strčit nejdou. Ale třeba u BMW řady 1 to vidím v budoucnu na přední pohon, protože auto velikosti Golfu s interiérem velikosti Pola si od nich koupí člověk jenom kvůli tomu znáčku na kapotě a tedy spíše navzdory zvolené koncepci pohonu. A tahle množina lidí není neomezená. U Mercedesu to už nejspíše pochopili, viz. budoucí řada B.
Nevím jestli je to 90%, ale v zásadě s tebou souhlasím. Je jim to jedno. Souhlasím i s tím, že si velké procento lidí koupí BMW kvůli znáčku. Ale pořád je ještě početná skupina nadšenců kteří chtějí sportovní zadokolku a pro ty už moc možností nezbývá.
1400-1800 kg je sportovní zadokolka? asi na to mám jiný pohled. JInak samotná koncepce RWD nezajišťuje dobré rozložení hmotnosti, k tomu má BMW hodně daleko. Samozřejmě vůči FWD je to lepší, ale AWD nabídne to samé. Nejlepší vyvážení mají samozřejmě auta s motorem uprostřed, ale chápu kam tím mířiš.Prostě 1500 kg "lehká" zadokolka ala současné BMW je vše, jen ne sportovní. Ano, dupnout na plyn a přetočit to lze i nyní, pro někoho děsna zábava, ale s takto obtloustlými auty je to spíše nuda a vynucensot, než zábavnost.Kdo chce sportovní náčiní, nemíři dnes do běžné produkce žádné automobilky, žádná nic takového nenabízí. A navíc zadní náhon má zásadní nevýhodu v prostornosti. Přes dlouhý rozvor je smolík v tom, že motor je až za předními koly, takže zadokolky vůči předokolkám silně trpí na nedostatek místa v interiéru. Stačí srovnat generační 5er/E-klasse a A6. Další podstatný atribut.Takže pro tu hrstku těch, co to RWD reálně využijí nemá smysl dělat auta. Ti stojí peníze za vývoj a přitom tvoří malou skupinku zákazníků, kteří navíc pomalu a jistě vymírají.
napsaný hezky to jo, ale tvrdit ze zadná soucasna automobilka nedela auto pro sport a pro zabavu? na to jses hochu maly pivo:-/
cc: auta pro sport ? tak takové se samozřejmě dělajínejsou ale určené do normálního provozu
To ja prece netvrdim, ale tvrdim, ze zadna bezna automobilka nedela auto pro sport a zabavu. Samozrejme firmy jako Lotus, Caterham apod. ano tam je tech vyrobcu mraky. Ale co sportovniho a zabavneho nabizi BMW? VW? Skoda? Alfa Romeo? Fiat? Saab?... ja si klidne budu tvrdit ze nic.
Mazda MX5? Honda S2000?
No vidite, neco se najde, budme za to radi, ale ze toho je.
Mercedes sem netahej, to nejsou auta pro řidiče. Jedničku si koupí ženská do města protože se jí prostě líbí nebo chlap, který rád řídí a vychutná si zadokolku. BMW se postupně vzdává všech aspektů, které je dělaly dobrým autem pro rychlou a zábavnou jízdu. Pokud se vzdají i toho posledního - pohonu zadních kol - nezbyde na BMW nic, čím by se profilovalo od ostatních značek. Vrtule na kapotě a ledviny velké jako víka od popelnice to určitě nespasí.
Zelí: teorie to možná před padesáti lety rozřešila, ale praxe na to dodnes nějak nehledí. Hlavně co se týká limuzín
Počkej, borci ti vysvětlí něco o ztrátě charakteru s lehce vybočeným zadkem.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.