Potvrzeno: nové nejmenší BMW bude předokolka

BMW prochází poslední dobu opravdu revolučními změnami. A není to žádná sláva, mnichovská revoluce připomíná leda tu velkou říjnovou - automobilka bude nabízet tříválec, upouští od používaní objemných motorů, přiškrcuje sportovní zážitky z jízdy a nejnověji i nabídne model s pohonem předních kol, který přijde s novou platformou vyvíjenou pro modely Mini.

Chystaný vůz od BMW s pohonem předních kol se má stát konkurentem pro nedávno představené Audi A1. Od BMW by se to na první pohled mohlo jevit jako poněkud nelogický krok, jelikož za nejsilnějšího konkurenta nejmenší Audi je považován Mini Cooper, avšak právě mezi ním a novým BMW mají být zejména zřetelné designové rozdíly, model to zkrátka bude určen všem, jímž pověst a vzhled Mini není po chuti a těm, jimž řada 1 přijde málo výstřední nebo předražená.

Spolu s oficiálním oznámením vývoje tohoto typu pohonu jsme se i dověděli, že bavorská automobilka hodlá toto řešení posunout i do dalších segmentů, takže jednou se třeba dočkáme BMW řady 3 s 1,5 litrovým tříválcem a pohonem předních kol - honba v dotažení značek jako je Škoda tím bude završena . Navíc nová vyvíjená platforma má být velice přizpůsobivá a automobilka se toho jistě bude snažit co nejvíc využít, už jenom podle posledních prohlášení by se dala použit alespoň na 20 různých modelů. Doslova zázrak...

Klepněte pro větší obrázek
Pohon předních kol u Mini čekají zjevně skvělé časy...
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků