Toto auto už je předem tak dobré, že si ho objednávejte už teď a bez obrázku. Flotilu předchozí generace v low-costu takto objednal můj zaměstnavatel. Tak nějak neřešil, že za železničním přejezdem po projetí vlaku tomu ujede i Tatrovka s kládama....
Jedina dobra fabia by bola 2,0 tsi 190hp 4x4
...a jeste jedna by se nasla. Ta Rallyova CTHE, co jsem si jako jeden z mala blaznu kaufnul B-]:-D
když bude i budoucí tak se nějaká serie musí vyrobit aby byla homologace.
vw bude rozhodovat o výrobě ve škodě do konce roku hlavně o superbu a nech je na pokoji s nějakýma autama pro sto lidí.
A už o ní máte nějaké info? Skica, design, změna rozměrů? .... jen motor je asi jasný, 1.0TSI R3 :-D
Nevím sice co je R3, takový přehled nemám, ale ve verzi 85 kW je to super motor.
Nová Škoda Fabia skvělé auto, výrobce předpokládá masívní prodeje, neboť cena bude startovat již od 400.000 Kč. V základu dokonce klimatizace i rádio. Češi vezmou autosalony Škoda útokem.
Klimatizaci a rádio a el okna+centrál atd má i základní výbava active.Ty jsi myslel Dacii určitě ta ani jedno v základu nemá.
jo ta dácka za 200tkč má příplatek 10tkč za klimu, to jde a znám co k fabii II byla klima za 1kč a on to nevzal a ted syn po deseti letech si rve vlasy. Někdo fakty chce auto v základu a proto škoda ztrácí zákazníky, znám spoustu lidí co nemá internet a nemohou si ani aktivovat e-stravenku.
Na jaře bude tych českých premier více, aspon si lidi budou moct vybrat a auta se budou kupovat, lidi za nic neutrácí, copak asi bude chystat hyundai? Když nebudu vnucovat yaris, tak napište proč přejdou lidi od škodovky k i20 nebo konu, která je levnější jak fábia včil.
A bude mít cool snížený aerodynamický čumák jako má Octavia 4 a nebo vypíčený prasečí rypák jako má Enyaq?
Tak přece neřekne, že bude pokračovat na současné úrovni.
Proč by nemohla být nová fábie dobrá. Možná bude, ale jde o cenu. Základní verze nebude nic moc a slušně vybavená bude tak drahá, že to už může člověk rovnou koukat o třídu výš.Moje poslední zkušenost? Oktávie kombi vs Seat Leon při výprodeji 3. generace. Stejná cena, ale seat v plné palbě s výbavou navíc v ceně cca 100 tisíc. Navíc u dealera seatu na rozdíl od škodovky nedělali pupínky s autem na protiúčet. Takže byť jsem v zásadě patriot, tak takový rozdíl ve výbavě (18tky kola, LED světla, parkovací kamera, větší displej, sport. sedadla...) u prakticky shodného auta vede k jasnému výsledku. U té fábie to bude nejspíš podobné - se slušným motorem a plnou výbavou bude v Čechách těžko prodejná (ale jinak v rámci své třídy nepochybně skvělá).
Nová Fabia nemůže být dobrá, protože je to Škoda. Asi tak na mě působí zdejší názory. Fabia má pokaženou pověst motory HTP a opravdu nehezkou druhou generací. Od té doby se to s ní u nás táhne a ještě nějakou dobu to vydrží.A samozřejmě, protože to je domácí značka, tak by měla přeci vyrábět auta úplně nejlevnější, aby je mohl mít každý, že?Ovšem tvé srovnání s výprodejovým Leonem taky dost kulhá. Když porovnáš ceny nových aut, jsi plusminus pár korun na stejném.
To máš těžké - první generace fábie vytvářela dojem solidnosti, masivnosti a jízdně ve své době a kategorii byla velmi dobrá. Nehledě na motorizaci a nakonec i na to nešťastné HTP. Ale pořád se dal sehnat výkonově slušný 4-válcový motor - třeba i ta olej žravá 1,4 s 74 kW. Druhá generace nejenomže byla fakt nehezká, ale už mi přišla, že ani jízdně to žádný zázrak není - třetí generace nemlich to stejné co se týká jízdy, ale design se mi alespoň opět líbil. Bohužel nic jiného než ty zpropadené 3válce tam člověk nedostane. Fakt mi přišlo, že v tuto chvíli v kategorii menších aut nemá škoda co pořádně nabídnout - 3válcové fábie a kočkopsa scalu. Pěknou fábii 4 generace bych škodovce přál - klidně bych ji koupil manželce, ale bojím se, že při současném ekobláznění do ní zase slušný motor nedají a u těch tříválců mi co chvíli odrovná spojku.
Když neumí žena řadit tak vem automat.U toho tříválce je problém jen ten volnoběh(za jízdy to nejde poznat) a celkově do města bych vzal Suzuki swift 1.2 nebo Renault clio 1.0tce ani jedno nemá přímé vstřikování.
To je těžké. Když se zaostale točíš na počtu válců a nezajímá tě výkon a dynamika, pak pro tebe bezpochyby nové auto nebude. Ale je zajímavé, že ti nevadí dolovat 110 kW z přefoukané patnáctistovky, ačkoli je to výkon spíš pro dvoulitr nebo větší.
zajímá mne výkon, dynamika, kultivovanost chodu a dlouhodobá životnost. A můj zastaralý pohled je ten, že s tím počet válců souvisí. Ano - máš máš pravdu - pravděpodobně pro mne nová fábie s tříválci nebude.
Máš pravdu, tvůj pohled je opravdu zastaralý. Divím se, že s ohledem na dlouhodobou životnost sis vzal motor s turbem, kde je riziko o hodně větší. Potažmo turbomotor od VW, kde je riziko o řád vyšší, než u ostatních.
Volil jsem menší zlo :)A co se týká mého zastaralého pohledu - současná situace s prodeji nových aut (a neházejme všechno na koronu, prodeje začaly padat už dřív, než v Číně pořádně nedovařili toho prvního nakaženého netopýra) ukazuje, že pohled velké části zákazníků a výrobců se prostě velmi výrazně liší :) Výrobce by měl respektovat přání zákazníků a ne se je snažit "vychovávat".
Pro upřesnění - Seat Leon ST 3. generace 1,5 TSI, paket Technology FR, elektromechanická brzda, LED světla, paket Safety, paket Winter, kožený paket, parkovací senzory v předu i vzadu, parkovací kamera, 18tky litá kola, zadní parkovací kamera, Full Link, sport sedadla, multifunkční volant, ambientní LED osvětlení, aut. dvouzónová klima - vše komplet jsem měl za 463000 včetně DPH no a postavte mi za to obdobnou - nepochybně skvělou oktávku kombi na stejné technice...nepostavíte, bude to trochu lepší holátko. Prostě škoda je tady drahá...spoléhá na loajalitu Čechů a pořádně je při tom obere.
Gratulujam.Dobrá cena za Leon ST 1.5 tsi.Mne osobne sa tiež velmi páči a najviac vo výbave FR.Tak nech slúži.PS:Nový Leon je pre mňa momentálne najkrajšie auto v segmente C.
Díky. Původně přitom vůbec nepatřil k favoritům, ale jak jsem do něj sedl, tak jsem měl jasno.Nový Leon je krásný a zase o kousek dál než třetí generace, ale to že všechno převedli na ten tablet... asi bych si taky zvykl... ale nerad.
Jak již uvedl výše Josef/původní, Škoda neprodává obyčejné výrobky, ale Simply Clever výrobky, což je obrovský rozdíl 😀. V okamžiku, kdy pro takovéto výrobky existuje na trhu poptávka, by byli manažeři hloupáci, kdyby si v ČR těch 100.000,- nepřihodili (hloupý kdo dává, hloupější kdo nebere ...😀). Argumentovat mohou silnějším motorem (předpokládám že tvůj Leon má 1.5 TSI 96kW, oproti Octavii 110kW), velikostí kufru, lepším servisním zázemím atd.. Naštěstí je tady konkurence , takže kdo hledá ,ten si svůj výrobek/službu najde.
Reakce na Hasiče k větě, cituji: "V okamžiku, kdy pro takovéto výrobky existuje na trhu poptávka, by byli manažeři hloupáci, kdyby si v ČR těch 100.000,- nepřihodili (hloupý kdo dává, hloupější kdo nebere ...😀)."Škoda "Marketing" Simply Clever a "politika" cen a prodeje:1. Škoda nastaví a zveřejní vysokou cenu ("nadstřelí" nad reálnou hodnotu).2. Všemožně všude Škoda intenzivně přesvědčuje nejrůznější zákazníky, že ta cena odpovídá mimořádným vlastnostem výrobků Škoda, včetně udělátek "Simply Clever" (škrabka do víčka nádrže,...)3 Velkým zákazníkům - fleetu poskytnou slevu 12 -18 procent (výjiměčně při výjimečném objemu i více) a přesvědčí je tak, jak si jich váží, a proto jim tu slevu poskytnou.4. Cena, kterou zaplatí fleet, odpovídá reálné hodnotě a je zajímavá pro fleetového zákazníka protože dobře koupil a pro Škodu, že se jí úspěšné podařilo najít zákazníka a prodat zajímavé počty aut.5. Auta fleetových zákazníků se vrací na trh osobních vozů po cca po 2 letech jako "výjimečné ojetiny" s "výjimečnými" vlastnostmi (ŠkodaPlus, Mototechna,...). Jedná se o "sotva zajeté" auto, kdy se ověřila jeho spolehlivost a vychytaly případné chybičky....:-) Protože jsou auta Škoda výjimečná, s použitím medoty Simply Clever zbývá přesvědčit retailového zákazníka, že "sotva zajeté" auto je lepší než úplně nové auto od konkurenčních značek.:-)6. Nastavená záruka Simply Clever na 5 let je argumentem pro retail v kontextu: "Vždyť pane/paní máte ještě 2-3- roky záruku výrobce Škoda a přece už před Vámi v době trvání předchozích prvních dvou let předchvázející zákazník už případné chybičky vychytal a vyřešil je ("obětoval se" ztrácel čas) za Vás."------------------------------------Úspěch Škody je tak zaručen (v Česku tedy určitě). Poměrně malý počet věrných "škodovkářů" koupí novou škodovku za katalogovou cenu, případně za drobnou slevu 2 procenta od dealera a pro Škodu je prodej za takovou cenu bonus navíc. Naprostá většina retailu koupí škodovku jako zánovní za zajímavou cenu ve srovnání s cenou katalogovou a je také spokojena. Při ročním nájezdu retailu cca 12 tisíc km jim auto v pohodě vydrží 15 a více let - což představuje 180 tisic km. Připočítaných 50 tisíc km předchozího uživatele se stále vejde do součtu 250 tsíc km, což je hodnota, kterou dnes vydrží všechna auta srovnatelných značek. (Poznámka: tuto hodnotu vydrží v pohodě i Dacia, akorát bude asi v horším stavu. Je to ale asi jedno, v jakém stavu se auto sešrotuje.)Je na každém, jak se rozhodne, jaké má kdo priority, přání a reálné potřeby a pro co se nakonec rozhodne. Je to volba každého a je přece normální, když si někdo koupí novou škodovku za peníze, které je ochoten za škodovku zaplatit. Mnoho jiných lidí ale koupí jiné auto jiné značky. Mojí prioritou bylo vždy nové auto, ojetiny jsem nikdy nekupoval a kupovat nebudu. Výběr a nákup nového vozu je pro mne "obřad" se zážitkem, za který ochotně zaplatím. A jak si nové auto "zajedu" a v jakém technickém stavu auto je a bude, to záleží jen na mně. Škodovku jsem měl doma pár let jen jednu jako druhé auto v rodině - Fabii HTP a stačilo to. Jako služební mám Octavii a vím co mohu očekávat. Je to dobré auto, ale jsou lepší. Ale také i dražší.To nejpodstatnější na závěr - největší počet českých retailových zákazníků nekupuje nová auta, ani zánovní, ale 10-15 let staré ojetiny a prokazují to statistiky dovozců - počty dovezných ojetých vozů ze západní Evropy a jejich stáří.
I u toho Leona jde o 110kw verzi. Argumentuji výprodejovou akcí, protože v tuto dobu jsem vybíral. Pokud je poměr cen, nebo výbav standardně jiný budiž...je to možné. Dávám sem prostě osobní zkušenost s nákupem skladovky. Nekupuji na firmu, ale za své vydělané peníze...proto mne poměr ceny a výbavy dost zajímá....a koncernová auta mají jednu dost zásadní výhodu - prostě v podstatě naprosto stejnou techniku v různých kabátech. Proto se to porovnání dělá snadněji. Samozřejmě můžeme si hrát na drobné rozdíly ve velikosti kufrů, nebo typech plastů, ale v zásadě v tom podstatném jsou shodná...
No a ještě k výprodeji: Ke čtvrté generaci (která se mi mimochodem vnějším vzhledem líbí jak u škody, tak u seatu) mám jednu zásadní připomínku. Když už pominu cenu novinek, tak mi silně vadí zrušení ovládacího panelu klimatizace a přidružených tlačítek a náhrada všeho ovládáním přes tablet. Střídám několik aut a raději budu mít všechno ovládání intuitivně obdobně, než abych u jednoho z nich furt lovil něco po obrazovce. Možná se tu cílí na mladší generaci zákazníků, ale ta má podle mne tu chybičku, že na podobný auta prostě stejně finančně nemá...
Hlavně je nesmysl argumentovat výprodejovou akcí.Svého času se prodávala Thalia za sto tisíc základ a za necelých dvěstě v plné výbavě, když ten model končil. Ostatní malá auta byla o hodně dražší, a přesto bych tu Thalii nevzal ani náhodou, natož abych na základě téhle ceny tvrdil, že ostatní výrobci dělají auta předražená.
budeme srovnavat alespon stejny kastle nebo je to taky jedno?
St a combi... To nejsou stejné kastle?
tak mam asi neco s vočima
Výborná zpráva pro "škodovkáře", budou mít určitě radost... :-)....nová Škoda Fabia se ukáže příští rok! Bude skvělá, říká Schäfer a sdělil:„Určitě NESMĚŘUJEME k tomu, aby se Škoda stala LEVNOU ZNAČKOU. SOUSTŘEDÍME SE NA korejské, japonské a francouzské výrobce, to jsou naši hlavní konkurenti a s nimi budeme soupeřit a společně využijeme POTENCIÁL ZNAČKY. Už se těším, až v příštím roce uvedeme na trh nový model FABIA. BUDE to SKVĚLÉ AUTO, má očekávání jsou tedy velká.“Obsah sdělení "nového" ředitele znamená:1. Simply Clever marketing Škoda už pracuje na plné obrátky.2. Připratve si (šetřete) "škodovkáři" penízky na novou Škodovku - Fabii.3. Přesvědčíme vás že budeme opět nejlepší a jediní, protože korejské, japonské a francouzské automobilky na Škodu stačit nebudou!4. Protože budeme nejlepší, zasloužíme si vaše ocenění v podobě respektování stanovené ceny - protože jsme a budeme vždy "Simply Clever"! ------------------Shrnuto - Škodovka je opravdu Simply Clever - jednoduše mazaná...:-)Naštěstí vždy bude z čeho vybírat a každý se může jednoduše chytře ("Simply Clever") rozhodnout, jestli zvoli Škodu nebo něco jiného od jiného výrobce.:-)
Ještě doplním - očekávám ještě do konce září alespoń 4 články o nové očekávné Fabii....;-) (potvrzení Simply Clever Marketing Škoda)
Fabia je super a jezdí jich dost, je logické že o ní budou přinášet informace.;-)
"...bude skvělá." Hlavně ty tři hrnky.:-(
Tento týden jsem v servisu jako náhradní vůz dostal Octávku s tříválcem 85 kW. Jezdil jsem s tím dva dny a bylo to docela příjemné překvapení. V akceleraci typický zvuk který mi ale nevadí, v ustálené jízdě ticho. Šestikvalt. Žádné vibrace, ani na volnoběh. Na litr až neskutečný zátah a zrychlení. Pokud tady někdo se slzou v oku vzpomíná na 1,6 atmo (také jsem ji měl) tak tohle je mnohem lepší, i z hlediska spotřeby.
Jo kamaráde, nová Oktávka je fakt velmi slušná. Za mě by to sneslo chloupek lepší čalounění sedadel, jinak také hodnotím velmi pozitivně. :-)
Jestli čtu dobře, tak pétépák nepsal o Octě. A abys jezdil na benzin za 1,10 Kč/km, tak by to muselo jezdit za cca 4 l/100 km. Ale jinak dobrý. Hlavně když ti třiválec posloužil k plné spokojenosti. Moc vás takových není.
jo čteš blbě vlákna, ale tohle neřeš, řeš proč on měl auto v servisu na dobu, že mu dali náhradní vůz.
Zajišťovali mi 1. technickou, dal jsem jim na to 2 dny. A mimochodem, mám dvoulitr s podstatně větší silou. Já předpokládám, že tihle kritici s takovýmto motorem v Octávce nikdy nejeli. Jenom žvaní.
Já když mám technickou, tak jedu po práci na emise a hned na stk, já jezdím v autě co má 100% stav a nějaký servis těsně před stk neschvaluji.
Já mám ale operák. Jinak auto má 120 tis. a údajně prošlo bez závad. A dva dny jsem jim dal protože jsem na dva dny odjížděl. Ještě něco?
Tak to potom jo, ale nás tady nezajímá operák, takový auta se řeší na diskuzi fleet. Raději jsu s rodinnou, než jezdit do servisu a tys tam jel dvakrát.
Já to auto mám jako soukromé. Panebože, s tebou je fakt sranda.
Předvedené abstraktní myšlení pana petra r. je důkazem jeho mentální retardace. Objevil se vedle v diskusi názor, že není jenom debil s IQ 50, ale že se jedná v jeho případě o reálný omyl přírody a o nezvratitelný důkaz, že hloupost (a omezenost) je nezničitelná. On se měl původně narodit asi jako žížala. Pán Bůh si to ale na poslední chvíli rozmyslel. Bohužel hodnota IQ té žížaly u pana petra r. zůstala zachována.
operák a soukromé auto se tady diskutovalo, že si to koupí jen ten co se vychvaluje do nebes, samochvála není někdy nutná po koupi auta na operák. Udělali jsme si obrázek a co tam máš dále o financování auta.
Já snad dám za pravdu těm ostatním kteří tvrdí, že jsi debil. Proč bych si měl auto kupovat za hotový když mi plný operák vyhovuje? Tím se nějak vychvaluji?
Čteš špatně, podívej se na koho jsem reagoval. Zbytek nestojí za komentář.
Je vidět, že lépe už bylo. Čtyřválcová 1,586 atmo, nepřímý vstřik, 88 kW, 156 Nm, 4x4, pětidvířko, zavazadelník 270 l, dojezd na benzín 660 km + na LPG 580 km, klima, vypínatelné ESP, vyhřívaná zrcátka a přední sedadla, etc. Ještě bez kurvítek typu stop/start. Za nové krásných 330.000,- Kč v roce 2015 a 1 km na LPG za 1,10 Kč. No neber to. :-D
Tohle přece tvrdí vždycky a o všech (modelech), výsledky vidíme všichni...:-D:-D:-D
Bude skvěla...doteď škodovka auta nedělala a najednou bude skvěla ? Hm tomu se da v připadě škodovky určitě věřit.
já jsem měl fábku elegance a nevím co ted budou mět za výbavu, ať zajedou do kolína, vezmou yaris(nějaká se tam najde) a dají stejnou výbavu za menší peníz, hlavně tu bezpečnostní a neblbnou něco s mild hybridem, na to není nikdo zvědav.
Jasně, to by nebyl Péťa, aby všem nenutil pitomý Yaris.
jasně a ještě řekni, proč yarisu říkáš pitomý? Až bude nová fábia umět klimatit, když motor není nastartovaný tak jí můžeš říkat jak chceš, jinak jseš netechnicky vzdělaný a sprostý.
Tak já bych třeba řekl, že o Yarisu někdo řekne že je to pitomý auto už jen proto, že to auto blbě vypadá.B-]
Možná, jak pro koho, ale je propracovaný jak už technologií, tak už v servisu. Nikdo se nedíval kolik stojí roční servis. Já jsem to porovnával s faktury od fábie a chce se mě brečet, kolik jsem němcům dal peněz a to jsem si něco dělal sám.
Zaprvé proto, že už jsi s tím otravný a trapný. Za druhé proto, že jsi hloupý. Za třetí proto, že lidi mají i jiné požadavky, než co tu neustále blábolíš ty. Ani na toho Yarise nemáš.
jsi sprostý a v odpovědi nevidím nic na co jsem se ptal. A o tym na co mám nebudu tady psát. Víš vůbec jaká automobilka vyrábí yaris?
Takže Yarise nemáš.Mě motor start-stop nevypíná takže klima běží.
to někdo tady pověděl, že mám, já čekám na výrobu z kolína, jak bude nějaká ta podobná verze jak je ted edice premiere. Chtěl jsem kupovat c-hr, ale měl jsem yaris půjčenou a tak volba je prostě ta. Velký auto mám taky bez start-stop, jinak v rodinně máme rav4 2,5hybrid.
Edice premiere je od 465 za 125koní benzín a hybrid s amatem od 550tisíc.Akční cena yaris classic od 310 s 1.5 je pěkná stačí jen dodělat denní světla a výhřev sedaček a stačila by.
když vezmeš hned, tak dáš 500, jsou asi 5ks v republice.Já chci bezklíč, jsem na něho zvyknutý a novou verzi s tříválcem 85kW, to samosebou, že hybrid. Akorát proti comfort s pakety style a tech- bez něj bych to nechtěl má premiere širší kola, tudíž větší spotřebu, ale má vše na kodrcání po městě.
Širší kola necháš na prodejně a vymenis s někým nebo s prodejcem za menší.Já bych vzal za sebe normální 1.5(město jezdím minimum=hybrid je naprd) classic se všemi pakety.Moje auto mám 6let-80tkm a měnit jentak nebudu.
Ne ja budu kupovat hybrid, ten rozdíl je 90tkč a při cvt jen 55tkč, přičemž hybrid má výbavu navíc, třeba elektronická brzda-tohle u auta taky mám a je to návykové, grand picasso si nechám na práci sice mu už táhne na 7 rok, ale bez problémů a oproti škodě jsem ušetřil za servis nemálo kč, yaris budu mět do města a pro manželku. Třeba inteligentní adaptivní tempomat s funkcí Stop & Go má taky jen hybrid a ta záruka na pohon 5 let je taky jen pro hybrid. Jak jsem to psal, je korona a člověku peníze se hromadí na učtě a určitě, bude edice jak to bude vyjíždět z kolína, ty pneu a možná výbava dělá 1,1l navíc.
Jestli se pohybuješ hodně po městě tak spíš hybrid.To že jsi oproti Škodě s Citroenem ušetřil nemalé peníze na servisu je dost nepravděpodobné.Mám 1 závadu u O3rs 10/2014 a to že mi ručička stavu phm ukazuje o 1/3 víc než je skutečný stav.Podle pp to musím počítat.
Na dementy jako ty je slušnost ztrátou času a energie.
je slušnost ztrátou času a energie.- Fakty nerozumím, radím jest plátkový sýr a copak budeš mět asi k obědu? Já hovězí guláš, energie máme dost a tak maso bude ok. Zajímalo by hodně lidí, jestli tankuješ plnou nebo za stovku či dvě? Máš určitě nějaký problém, v každým příspěvku píšeš nějakou diagnozu, kdybys aspon psal jednu, tak ti někdo uvěří.
Tyvole, co to plácáš za sračky? Jsi na drogách už od rána?
ano od rána je to už tvoje třetí diagnoza a poznali jsme, že nejsi zdravotního směru, nebo jedna diagnoza se příčí s drogama, ted mudruj. Co jsi vůbec měl na oběd, nejsi náhodou vegetarián, že nervama jsi na dně?
Nejsi náhodou čurák, že neumíš napsat ani souvislou myšlenku?
Máš jakou nabíječku na auto? nabíjíš i motorky? Máš roadstera v garáži se střechou nebo ji máš staženou? Myslím na tym autě, néé na garáži, trochu přemýšlej.
Nerozumím řeči tvého kmene. Zkus to česky, debile.
máš automaticky řízenou nabíječku na aku která přepne na udržovací mod? Nebo autem a motorkama co v zimě nejezdíš dáváš na jaře novou baterku? Nalíváš do nádrže stabilizátor paliva před odstavení? Já to nalívám i do vari honda po orbě.
Předvedené abstraktní myšlení a písemný projev pana petra r. je důkazem jeho mentální retardace. Objevil se vedle v diskusi názor, že není jenom debil s IQ 50, ale že se jedná v jeho případě o reálný omyl přírody a o nezvratitelný důkaz, že hloupost (a omezenost) je nezničitelná. On se měl původně narodit asi jako žížala. Pán Bůh si to ale na poslední chvíli rozmyslel. Bohužel hodnota IQ té žížaly u pana petra r. zůstala zachována.
Předvedené abstraktní myšlení pana petra r. je důkazem jeho mentální redardace. Objevil se vedle v diskusi názor, že není jenom debil s IQ 50, ale že se jedná v jeho případě o reálný omyl přírody a o nezvratitelný důkaz, že hloupost (a omezenost) je nezničitelná. On se měl původně narodit asi jako žížala. Pán Bůh si to ale na poslední chvíli rozmyslel. Bohužel hodnota IQ té žížaly u pana petra r. zůstala zachována.
Budou do základu muset přidat:e-call,front assist,line assist,park senzory/kamera vzadu no a těch 10g nad emisí asi 25tisíc si doplatíš když nechceš hybrid.Suma sumárum 400základ s možná 1.0tsi 70kw.Ta Toyota na tom je ňák podobně.
a podle tebe mild hybrid je hybrid?
Pouze kameru, park.senzory nejsou povinné. Vše co jsi vyjmenoval je téměř zdarma. Čidla a senzory jsou zanedbatelná položka, rychlý palubní počítač tam je v dnešní době ať tak či tak a software je svým způsobem již zaplacen a je ve všech vozech, tudíž vyjde též lacino. Základ bude po slevě max za 320. Jinak neprodaj.
Fabia Rs být nemusí.Stačilo by s výbavovým stupňem Monte Carlo mít možnost 1.5tsi se 110kw manuál/automat.
To by se samosvorem klidně mohla být RS...bohužel to se nikdy nestane :-/
Přesně. Jen dodám, že Fabia skvělá bude hlavně proto, že vznikalo ještě o d vedením pana Meiera, bývalého šéfa Škody.
Asi tak, do montychrista by se 1.5 hodila :-/
Tak to sem zvědav co Škodovka postaví proti I30Nku. B-]
Nic, protože to nepotřebuje. O Škody je i bez takového modelu dost velký zájem, její modely pokrývají 95 % portfolia běžných kupujících. Jestli má někdo pocit, že nutně potřebuje i30N, tak ať si ji koupí, ale není důvod hledat ji u značky, která ji v nabídce nepotřebuje.To je jako ptát se, co nabízí Hyundai proti Octavii RS (ne, fastback to není) nebo proti Superbu.
NIC, protože nic nemá....:-DPokud vím, tak RS není v nabídce....a nebo to jde koupit ?
Proč by Octavia RS neměla jít koupit?
LOL2000: No on hlavně vaří z vody. Nejde ani tak o to, jestli to má/nemá zapotřebí, ale jestli by chtěla. A Škoda by reálně chtěla, jde o prestiž a v tomto případě je z minulosti na co navazovat, jenže chlebodárce má jiný názor, tak nezbývá než držet ústa a šoupat nohama.
i30 je konkurentem Fabie, nebo i20, imbacile! Tvoje matka asi sukala se psem.
i30 má konkurenta leda tak LuAZ nebo Tavriu :-D No co, na tom nic není. A není důvod být vulgární nebo tady hovořit o zoofilní kopulaci, která je ke všemu trestná.
Takže ani s ovcí se nesmí? :-(
ty si nějaký specialista automobilek vychodního bloku.
Určitě ne Fabii, která je o třídu níže
Nic, i30N je naprosto směšný auto.
Určitě nesměřujeme k tomu, aby se Škoda stala levnou značkou. Soustředíme se na korejské, japonské a francouzské výrobce, to jsou naši hlavní konkurenti a s nimi budeme soupeřit a společně využijeme potenciál značky. :-DNo doplním ještě třeba CTR....:-D
Fabia RS 1.0 tsi nadělá z Hondy Type-R trhací kalendář.:-D
ne, levná nebude, budeme dražší a dražší, naši zákazníci to tak chtějí, kdo na tu skvělotinu nemá musí ke konkurenci - je třeba oddělit zrno o plev :-D
To kože ŠKODOVKA zničí TOYOTU 🤔........... 😂😂😂
Skvelá FÁBIA 🤔........ to mi hlava nebere 🥴 !!!
Pokojne, priatelu, buduce modely Skoda a VAG su vzdy lepsie ako dosluhujuce modely konkurencie :)
Auto je to dobrý, jen je to hodně možnostma motorů a vybavy oholené, připadně za nesmysl cenu.
Třeba si vybrat, zrovna v případě malých jednoduchých aut za mě moc prostor pro větší individualizace není. Raději 2 super motory než 5 pofiderních. Uvidíme jak to půjde se Scalou. Nápad na "něco" mezi Fabiou a Octaviou se mi moc líbil, jenže výsledek je zatím takové polojasno.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.