Víte, co mě vždycky zajímalo? proč má silnější motor 1,0TSI šestistupňovou převodovku a slabší pětistupňovou? Nemá to být přesně naopak? Koupil jsem si Octávku s tou 1,2 TSI 77kW a 6-stupňovou převodovkou a děkuju bohu, že to těch 6 stupňů má. Je to jediná věc, co ten motor dělá alespoň použitelným, byť řadím každých pár vteřin.
No.... ne, nemelo :)) to, ze silnejsi auto ma vic prevodu, jenvcelku logicke.Co by ta sestka delala v nejake slabucke motorizaci? Vzdyt by to neutocila.
Vy ale vycházíte z toho, že je to motor, co má výkonu na rozdávání. Ale tady se bavíme o motorech, kde vyšší verze má výkonu dostatečně a ta horší, to se bojím domyslet. Jak říkám, já s tou 77kW v každé obci řadím v každé, byť mírné, zatáčce.
Kolem MB už jezdí. Vpředu větší maska, neznatelně pozměněná světla, zadní světla už nebudou mít C grafiku, ale dva vodorovné proužky a mezi nimi větší blikač a zpátečkové světlo. Tohle je vyloženě fail, protože zadní světla už přestávají být výrazná i hezká. Je to jak laciný náhradní díl z china - koncern už tlačí atraktivitu své "konkurence" dolů:-/. Proč to dělají, když každá prodaná sestra z MB vydělá víc než bratr VW rozum nebere. Jinak zřejmě jen drobné změny, kterých jsem si nevšiml. Avizované zrušení kombíku taky rozum nebere.
Pak můžete udělat exkluzivní reportáž že ma čtyři kola, nebo dokonce dveře a volant. Nečekané....
Tak TGI osobne moc neverim. Pokud prekvapi a bude, tak doufam za nadrze na alespon 15 kg. Pokud by bylo 20 kg, tak by to byla bomba.
Lepšia reklamahttps://www.youtube.com/watch...
nemaj chudáci nějaké tiky
Zase titulek alá reklama na Schade. Tohle je lehký facelift a ne "nová" Fabia. Stejně to nepomůže. Byla to nejprodávanější Škodivka, ale co tam cpou výhradně tříhrnky ji dávno přeskočila Ochcávka. Motor ze sekačky, který byl primárně vyvýjen pro kyblík jménem Up, Mii a pod. je fakt výhra.
Pokud já vím, oktávka Fabii předstihla dávno před tříhrnky. Které mimochodem v oturbené verzi dodávají Fabii velmi pěknou dynamiku. Horší je to akorát s tou atmosférickou.
Tu dynamiku máme v práci. Jede to lehce podprůměrně po městě, roviny a z kopce. Jak se před tím zvedne asfaltka, je konec.... Ještě bych ty tahoun-motory rád zažil v Koďáku nebo Karotce. To bude peklo.
Jak jsem psal tady nad tebou, já mám v Octávce III ten 1,2 TSI a je to hodný a milý auto, mám ho rád, ještě mě nezklamalo, ale trhač asfaltu z něj nebude. Nedej bože, aby ve vesnici přišla zatáčka do mírného kopce, to pak řadím tam a zpátky jak zjednaný. Byl jsem zvyklý z felicie 1,3 MPI, že ve vesnici se zařadila čtyřka a jelo se. A to ani nezmiňuji, že jsme ve firmě měli felicii 1,6. To si pak musí klást různé otázky, jako co dělali lidi ve vývoji u Škody posledních cca 25 let? :-D
Octavia je nejprodávanější už asi deset let a to ještě byly ve Fabii trošku... jiné motory.
To je hnus, Velebnosti :D
"Na rozdíl sesterských modelů Polo a Ibiza zatím Fabia s největší pravděpodobností nedostane modulární základ MQB A0 ""Nová Škoda Fabia"Jo, jo nová......takže strategie jako Dacia. Recyklace technologií mateřského koncernu..
Nový Spaceback bude na platformě MQB A0.Fabia musí vydržet na stávající platformě.
"Fabia musí vydržet na stávající platformě"Vždyť to říkám....přístup alá Dacia..
A na jaké jiné platformě než stávající by jako měl ten facelift vydržet?
Debata je o tom, ze podla clanku ma byt Fabia 'nova'.Sam ju oznacujes za facelift. Takze clanok klame a zavadza.
To mu celou dobu vysvětluju a pořád škodovku přirovnává k Dacii....
s tím přirovnáním k dačce taky nesouhlasím ... zatímco rumuni jdou s kvalitou nahoru, ve škodárnách se jen katuje, kromě cen. už i flíťákům vadí, že fasují rachtající tdi s výbavou socka, zatímco jinde mají třeba nabušený sousedy z Nošovic. takže fejsliftovaná fabka navíc bez dízlu a kombi už zůstane jen v rajonu gerontů, kteří jinou značkou neměli :-D:-D:-D
Diesel má ve Fabii zanedbatelný podíl, kombi v tuto chvíli normálně pokračuje.
Ona totiž některá technika a elektronika nepasuje z MQB A0 do PQ26 tak proto tam některé věci nejdou.Na nové platformě bude jak nový Spacebak,tak F IV.
V zásadě jim nikdo nebránil MQB použít rovnou v roce 2014. Byla to jejich volba, kdy chtějí draho prodávat již zaplacené věci a zákaznící to akceptují. Osobně to považuji za geniální obchodní strategii...
MQB A0 v roce 2014 údajně k dispozici nebyla, takže to asi ne.
Tehdy byla jenom MQB.Ta menší MQB A0 se teprve vyvíjela.
Otázkou je, zda nebyl vývoj naschvál podržen, aby novou platformu dostalo Polo...
za konec dieselů palec nahoru!Pokud jde o design, tak očekávám, že jedno z nejhezčích malých aut řádně dojebají (jako se jim to povedlo s Octavií).Jinak moc nevím, proč dneska kupovat Fabii, když se nabízí o dva levely modernější Ibiza a Polo... Snad jedině pokud má někdo fakt úzkou garáž, to je pak výhoda mít užovku :-)
Uzovku mas v kalhotach!
Protože jediná fábia se dělá v combi
Zatim ano. Ale je mozne ze uz ne moc dlouho. :-(:-(:-(
Ve velké většině bodů se pan redaktor plete. V horším případě cíleně vypouští nesmysly ve snaze zobrazit co nejvíc inzerce. Vrcholem je nesmysl o nasazení CNG pohonu do současné generace nebo dvouzonové klimatizaci.
Čti trochu pořádně, třeba o té dvouzonovce.
Nevím proč by naftový motor neměl ve Fabii combi dávat smysl. I Fabie může lítat 30 a více tisíc za rok a není to na ní znát.
protože s TSI se jezdí za méně a může aji okolo komína.
Lítat může, ale kdo to má v ní vydržet..:-D
Naftové motory ve Fabii a Rapidu letos končí.B-]
To by ovšem musel být pan redaktor alespoň elementárně v obraze.
Takže ne nová, ale stará zmodernizovaná.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.