Potvrzeno: Nová Škoda Fabia míří do Ženevy!

Na březnovém autosalonu v Ženevě představí Škoda Auto omlazenou verzi modelu Fabia. V prodeji by se vůz mohl objevit už v polovině roku 2018.

Souhrnný článek o novinkách s nabídce Škody Auto, jsme na Autorevue zveřejnili před už před koncem loňského roku. Jenže zatímco tehdy šlo o poznatky z německého fora věnujícího se mladoboleslavské automobilce, nyní si můžeme začít odškrtávat první oficiálně potvrzené informace.

Škoda příští rok uvede dva modely RS a jedno GT, píší Němci

Škoda příští rok uvede dva modely RS a jedno GT, píší Němci

Podle Vítězslava Pelce, tiskového mluvčího českého zastoupení Škodovky, se už na březnovém autosalonu v Ženevě dočkáme omlazeného provedení Fabie. Informaci uvedl ve svém nejnovějším vydání časopis Auto Tip, který zveřejnil také možnou podobu karoserie a interiéru. Na rozdíl sesterských modelů Polo a Ibiza zatím Fabia s největší pravděpodobností nedostane modulární základ MQB A0, pohonnou a palubní technikou se k nim však vůz z Mladé Boleslavi zřejmě přiblíží.

Minitest Škoda Fabia Combi 1.0 TSI: Problém tam, kde byste ho nečekali

Minitest Škoda Fabia Combi 1.0 TSI: Problém tam, kde byste ho nečekali

V rámci faceliftu by mělo dojít k mírným změnám vzhledu. Auto Tip počítá s užšími předními světlomety, o kterých ostatně vypovídají i zatím slušně maskované prototypy testované na našich silnicích. Vzadu bychom měli najít svítilny využívající diodovou techniku a lehce přepracovaný tvar nárazníku. Současné Polo a Ibiza napovídají také použití digitálního přístrojového štítu, infotainmentu se „skleněným“ displejem a dvouzónové automatické klimatizace, tyto prvky si ale podle nás Škodovka schová na mezigenerační obměnu.

Zbavuje se Škoda zásob motoru 1.4 TSI? Octavia Trumf má 150 koní za 444.900 Kč

Zbavuje se Škoda zásob motoru 1.4 TSI? Octavia Trumf má 150 koní za 444.900 Kč

Fabia již v rámci změn pro modelový rok 2018 dostala motor 1.0 TSI s výkony 70 a 81 kW a vypadla čtyřválcová dvanáctistovka TSI. Facelift by mohl přinést navýšení výkon silnější verze na 85 kW, z nabídky by se rovněž mohla odporoučet čtrnáctistovka TDI, která v malém voze nedává příliš smysl. Ve vzduchu visí možnost použití motoru 1.0 TGI (66 kW) spalujícího benzin i zemní plyn. Podle zvyklostí Škody by měl dostat označení G-Tec.

Speciál: Autosalon Ženeva 2018

Autosalon v Ženevě je jedna z největších událostí automobilového roku. Letošní ročník pro novináře začíná v pondělí 5. března, kdy bude vyhlášeno evropské Auto roku 2018 (COTY). Na úterý 6. a středu 7. března připadají hlavní tiskové dny, a od čtvrtka 8. do neděle 18. března je výstaviště Palexpo přístupné pro veřejnost.

Nová Škoda Fabia | Kia Ceed | Hyundai Santa Fe | Citroën Berlingo

Toyota Supra | BMW X4 | Mercedes-Benz G | Jeep Wrangler | PAL-V

McLaren Senna | Lamborghini Urus | Jaguar I-Pace | Ford Ka+

Morgan Aero GT | Polestar 1 | Porsche 911 GT3 RS | Cupra

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků