Potvrzeno: Mercedes-AMG přejde do roku 2020 na hybridní pohon

Potvrzeno: Mercedes-AMG přejde do roku 2020 na hybridní pohon

Rychlé Mercedesy, které se honosí ikonickým znáčkem AMG, přejdou do roku 2020 na hybridní pohon kvůli chystaným evropským emisním normám. Britskému magazínu Autocar to řekl šéf vývoje německé značky Thomas Weber.

Automobilky se připravují na plánované drastické snížení stropu emisí CO2, které plánuje Evropská komise. Výrobci, kteří budou překračovat stanovené emise, budou nuceni platit „pokuty“. Ty by se pak zřejmě promítly do zvýšení prodejní ceny.

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Mercedes-Benz proto chystá celou řadu modelů AMG, což jsou vrcholné verze s nejvyššími výkony, s hybridním pohonem. Hybrid je nyní zřejmě nejjednodušší cesta, jak dosáhnout výrazného papírového snížení emisí CO2.

Podle Mercedesu je nutné se na to připravit, i když současní zákazníci divize AMG hybrid ještě nechtějí. Automobilka asi použije jednoduchý a lehký hybridní systém, který je nyní k dispozici například ve třídě E nebo S v modelech Bluetec Hybrid.

Znamenají nové emisní limity konec dieselů? Výrobci se bouří proti EU

Znamenají nové emisní limity konec dieselů? Výrobci se bouří proti EU

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků