Potvrzeno: Mercedes-AMG přejde do roku 2020 na hybridní pohon

Potvrzeno: Mercedes-AMG přejde do roku 2020 na hybridní pohon

Rychlé Mercedesy, které se honosí ikonickým znáčkem AMG, přejdou do roku 2020 na hybridní pohon kvůli chystaným evropským emisním normám. Britskému magazínu Autocar to řekl šéf vývoje německé značky Thomas Weber.

Automobilky se připravují na plánované drastické snížení stropu emisí CO2, které plánuje Evropská komise. Výrobci, kteří budou překračovat stanovené emise, budou nuceni platit „pokuty“. Ty by se pak zřejmě promítly do zvýšení prodejní ceny.

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Mercedes-Benz proto chystá celou řadu modelů AMG, což jsou vrcholné verze s nejvyššími výkony, s hybridním pohonem. Hybrid je nyní zřejmě nejjednodušší cesta, jak dosáhnout výrazného papírového snížení emisí CO2.

Podle Mercedesu je nutné se na to připravit, i když současní zákazníci divize AMG hybrid ještě nechtějí. Automobilka asi použije jednoduchý a lehký hybridní systém, který je nyní k dispozici například ve třídě E nebo S v modelech Bluetec Hybrid.

Znamenají nové emisní limity konec dieselů? Výrobci se bouří proti EU

Znamenají nové emisní limity konec dieselů? Výrobci se bouří proti EU

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 51 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků