Potvrzeno: Koenigsegg Agera R předstihl Bugatti Veyron Supersport

32 komentářů

rene novak
21. dubna • 2:24

Bugatti je Bugatti řešíte tu h..... na téma kde s tím rychle jet....nikde u nás na silnicích ani v cizině. Bugatti nejrychlejší auto světa!!!! nejde o to kam s nim jet, ale o to,že mám nejrychlejší auto na světě ať stojí v garáži ..... a chytráci na tu dobu auto o takových neuvěřitelných číslech 1000 koní auto? před X lety si budete klepat na čelo jde o to, že to automobilka dokázala. Že jsou rychlejší auta dnes ano! Bugatti bude mít pořád ikonu nejrychlejšího auto, protože ty ostatní se snažily překonat jen Bugatti a o tom je pokrok o překonávání hranic to auto je nastavilo a automobilky je jen chtěli trumfnout aby tohoto velikána posunuli o příčky níže. Technologie se taky posunula po jaké době? Levněji sporťáky udělají i s větším výkonem. BUGATTI ale nastavilo tu laťku takto nahoru!!! díky němu jsou super auta tam kde jsou ........ jste jak malý fakani kde s tím jet? je vám pět nebo co tuhle otázku položí jen zakomplexovaní blbe.... nebo děti .... a pokud jste to nepochopily od života nic nečekáte a jen házejte trapas, komenty a vozte si p.... ve felicii .....je prodělečné je až kdokoliv z vás dokáže něco co každý bude znát můžete kritizovat jen sedíte u pc a myslíte jak jste chytří kritizovat umí každý ale něco vymyslet ........

ddd hhh aa rr
2. prosince • 16:58

kdybych byl milionář bral bych hned ;-);-);-);-);-)

Zdenek...
2. prosince • 15:57

az na to ze jedna verze bugatti uz jezdi 436km/h je to dobrej clanek

veyron si kúpi len zlodej
18. prosince • 12:36

óóó, áno, maximálka 436 km/h, to je ohromná výhoda. Môžeš ju využiť na jedinom mieste na svete, na Soľnom jazere v Utahu. Fakt výhoda :-D

Zdeněk
7. prosince • 18:32

Článek je snad o zrychlení a brzdách, ne?

xxx
2. prosince • 17:16

řekni mi prosím tě kde bys chtěl jezdit 436 km/h to auto se dá normálně využít do 250 km/h, když už by se ti to poštěstilo někam zajet na nějaké letiště apod. tak za chvíli bys byl co chvíli na benzině

fff ggg mm
2. prosince • 17:00

Řekni my kdes to našel ty tupče

f
25. prosince • 8:13

v top gearu s tim takhle jezdili
ten tupec byl zbytecny

x
2. prosince • 13:15

..... Váží pouhých 1330 kilogramů...... Další motokára s šíleným motorem, Veyron je když už nic aspoň trochu normální auto.

DejaVu
2. prosince • 12:53

Kdybych měl ty prachy,raději bych ale Buggati už jen kvůli pohodlí,které toto auto garantuje.Lepší než se mačkat v nějakém supersportu,kde bych se po dlouhé cestě nedokázal ani postavit,protože bych byl neskutečně rozlámaný :)))A přeci jen,Bugattka možná zrychlí pomaleji,ale zase se ji tachometr zastavuje až při rychlosti přes 430 km/h :)

cert
2. prosince • 14:31

Z pohladu zberatela by som bral skor Koenigsegg (vacsia zriedkavost a jedinecnost)

Mike2811
4. prosince • 12:51

A že se tak ptám, kolik jsi letos potkal po cestách Veyronů ? (Nebo SS ?) :-D

cert
4. prosince • 20:16

v Bratislave co je v podstate dost male mesto (cca 400000 obyvatelov). Su urcite 2 Veyrony (jeden z nich parkoval cca 500m od mojho bytu - cize sanca zbadat ho nie je az taka mala). Ale neviem o ziadnom Koenigseggu.
A hlavne o 30 a viac rokov bude urcite vacsia rarita Koenigsegg.

veyron si kúpi len zlodej
18. prosince • 12:34

Veyron je ohavný a šialene predražený kýbel, dvojtonová príšera s nákladmi na údržbu ako raketoplán, ktorý si kúpi len úplný kretén. Koenigsegg je správny superšport ako má byť. A za polovičnú cenu :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
f
25. prosince • 8:11

na slovensku je pry Veyronu dost... tady nekdo psal

donchose
1. prosince • 20:47

nepsali naahodou že je to automat a ja vidim že řadí padly

IO
1. prosince • 22:38

...s automatom sa da vybrat, ci radis "packami pod volantom" alebo to nechas na uplnu automatiku :)

poterienko
1. prosince • 15:17

Veyron má 16 válec 8 litr 4 turba a dává výkon kolem 1000 koní. Švédům stačí 5 litrový V8 a dvě turba...kde je chyba?? To koncern neumí tak vylaďovat motory??

Dlouhan
12. prosince • 15:56

No ono je to zejmena o vaze - Koenigsegg je cistokrevny supersport, zatimco Veyron je v podstate tunovy GT s klimou, radiem a podobnejma vychytavkama na dlouhy cesty - Koenigsegg ma takl volant a odlehcenou sedacku z kompozitu ;)

LiberaleMiguel
2. prosince • 11:31

Jednak jde o zivotnost a jednak taky o vahu, ten motor ve Veyronu vazi 2x tolik a to uz je opravdu znat....Navic puvodni Veyron ma 1000 koni a kdyz americani postavili neco rychlejsiho, tak klukum z koncernu stacilo Veyron lehce cipnout, dostali z toho o 200 koni vis, strikli to na oranzovo, pojmenovali SS a hned byli zase nejrychlejsi :-) Myslim ze motor ve Veyronu ma obrovske vykonove rezervy a kdyby se to dostalo do ruky nejakemu "magorovi" a ten by to poladil na brzde tak se dostane hodne prez tech 1200 koni co ma Veyron SS

Tom
1. prosince • 15:22

Ono to nemusí být jen o výkonu, ale třeba také o životnosti. Myslím, že ten 16 válec bude žít o něco déle...

Fantomas
1. prosince • 17:26

I mě by zajímalo, opravdu jen ze zvědavosti, po kolika kilometrech bude nutná repase toho pětilitrového osmiválce. Odhaduju, že to bude někde po 20-30 tisících km.

poterienko
1. prosince • 18:43

No tak nedávno taky vytáhly z blbé otkávky 2.0 TSI asi 500 koní, nebo kolik to tenkrát bylo. Aby to nebylo auto na jedno použití :D :D. Je mi jasné, že budou mít ty motory jiný průběh výkonu, ale celkově ty "hardwarové" rozdíly jsou obrovské...

baboon
1. prosince • 13:26

Jaký je smysl této snahy, když pominu úsilí o zápis do Guin. knihy rekordů? Praktické využití to nemá a obchodní? Těžko říci, ale klientela těchto firem se možná orientuje podle jiných hledisek ...

m.dlouhy
1. prosince • 13:30

Já bych začal asi u toho obchodního. Představte so že máte dvě superauta, jedno se zrychlením 0-100 za 2,5 s, druhé 3 s. Obě vás zatlačí do sedačky úplně stejně, ale majitel ropného pole si připlatí několik milionů za tu půl-vteřinu ;) nehledě na to, že bugatti veyron je zrovna hodně prodělečný auto - i se svojí cenou kolem milionu EUR. Výrobní náklady jsou cca 5x vyšší. Jedinej důvod proč tohle auto vzniklo bylo, že si ředitel VW chtěl dokázat, že to zvládnou ;)

baboon
1. prosince • 15:08

OK - ovšem majitel ropného pole téhle hodnoty nikdy nedosáhne, protože byla dosažená za ideálních podmínek (jako u každého testu), a navíc mu to silniční provoz, jeho vlastní (ne)schopnost řídit takový supervůz ani nedovolí. Když odhlédnu od mé averse k těmto vozům, asi bych hlasoval pro Bugatti, už vzhledem k tradici a nádherným dějinám a nestárnoucí genialitě Patrona. :-)

pišta
2. prosince • 11:25

Dosáhnout maximálku na dálnici v Dubaji nebude takový problém jako v evropě

m.dlouhy
1. prosince • 18:31

a tím jste přesně trefil to o čem jsem mluvil. jemu jedno jestli s tim opravdu pojede o tu půl-vteřinu rychleji. hlavně že to je napsaný v guinessovce ;)

Jerzy
1. prosince • 10:47

Ale to je blbost. Nikdo nemohl předstihnout v téhle disciplíně Bugatti, protože Veyron nikdy podobné měření s úmyslem zapsat se do guinessovky nepodstoupil. Tím neříkám, že je rychlejší, ale žádný zápis u 0-300-0 nikdy Veyron SS v guinessovce neměl. Veyron SS je nejrychlejší na maximálce, což platí dál. Nějaké měření časopisu je pro orientaci zajímavé, ale rekord nedělá. Ostatně, rekord má obvykle připsaný ten, kdo o to stojí, ne nutně ten nejlepší :-)

Dlouhan
12. prosince • 15:54

Nicmene zrovna Bugatti o tohle srovnani dost stoji, cely obchodni model Bugatti je postaveny prave a jen na ty exkluzivite nejrychlejsiho auta, BTW je to hlavni duvod, proc vubec vznikla verze SS - to proto, ze klasickeho Veyrona uz Koenigsegg porazil davno, a to i v maximalce;)

Dlouhan
12. prosince • 15:54

Nicmene zrovna Bugatti o tohle srovnani dost stoji, cely obchodni model Bugatti je postaveny prave a jen na ty exkluzivite nejrychlejsiho auta, BTW je to hlavni duvod, proc vubec vznikla verze SS - to proto, ze klasickeho Veyrona uz Koenigsegg porazil davno, a to i v maximalce;)

Doporučujeme

Články odjinud