Potvrzeno: Honda E je oficiální název pro první elektromobil značky

24 komentářů

martin
11. května • 12:56

Naozaj musia byt vsetky elektroauta take osklive?

Kuk Vykuk
11. května • 20:08

Určite je hezčí než to co ti vaří večeři.

Josef
12. května • 9:30

Každému se líbí něco jiné, každý ná jiný vkus...;-)

Eurohujer
9. května • 15:55

Bohuzel to bude asi stat pul milijonu a kocarek se tam nevejde. Navic nevim jak to na sidlisti budu dobijet, asi zustanu u oktafky na hlinach bez filtru, pekne to tahne a dojezd je tak mesic a pul jezdeni do prace.

Freddka
10. května • 10:14

“Bohuzel to bude asi stat pul milijonu a kocarek se tam nevejde”To zni jako paradni konkurence pro Mini nebo Audi A1. A jeste to bude levnejsi a hezci! :-)

...
9. května • 19:36

Přesně tak, na začátku měsíce natankovat půl nádrže a do konce měsíce bude plná a za další půlměsíc už se bude nafta rozdávat kamarádům.

JirkaX
9. května • 22:10

Ano, ale musí to být v čipu.

Kuk Vykuk
10. května • 8:37

A táhnout vocpodu.

Milan
10. května • 10:32

Ale veď elektromotor "táhne ještě víc vocpodu", než nejaké "TDI f čipu, f metle a na hlínách" :)))

Ben
9. května • 14:03

Japonci mají ve všem náskok, od těch se mají evropané a hlavně Němci učit.

E15
9. května • 14:51

Naopak mám pocit, že Japonci jsou snad ještě víc pozadu...

kkk
9. května • 16:32

Ve spolehlivosti a počtu prodaných hybridů na japonce zatím nikdo nemá, u elektro uvidíme jestli to rozjedou.

Kuk Vykuk
10. května • 4:11

Ale v BEVkách jsou pozadu.

Freddka
10. května • 10:12

Japonec da do produkce jen to, co dava smysl. Kdyz to pro ne smysl nedava, vyrabet to nebudou.Napr hybrid dava smysl a jsou #1.Diesely a turbobenziny dlouho ignorovali, protoze to bylo zbytecny vzhledem k tomu, kde prodaji vetsinu aut. Evropa je v podstate nezajima, tam prodaji par levnych aut s atmosferou + hybridy. Proc diesel.Prodeje maji v US kde jsou casto velmi drsne podminky (od mrazu po pouste) a v mistech jako JV asie kde je stale 35-40 stupnu a vlhkost 90% to fakt nedela turbu dobre.Mysli si co chces, ale praveze japonec je jeden z mala, kdo jeste ma vsech 5 pohromade.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Josef
10. května • 17:25

Doplním Freddko ještě odkazem:
https://www.honda.com/...
- každý tam najde, čím vším se Honda zabývá a jak je "pozadu"....;-) Vyrábí a vyvíjí věci od sekaček na trávu přes motocykly, lodě, auta, robotiku, až po letadla. No a u těch aut je asi zbytečné připomínat, že patří mezi málo firem, které si poradily s vodíkem a seriově "vodíková" auta už vyrábí. To, že si Honda poradila s hybridní technologií, to také snad každý zná a Acura NSX asi dokazuje, že Honda špičkovou techniku zvládá. Též motory do F1. S letadlem tedy leteckou odbornou veřejnost hodně překvapila (kolik automobilek to dokázalo, že?). A s autama čistě na "baterky" si tedy též lehce poradí. Honda nepotřebuje za každou cenu být ve všem na prvním místě. Když se nedaří s prodejem, tak trh opustí, jako třeba v Evropě s Legendem a s Accordem. Daří se Hondě ale v USA a v Asii a to je asi pro Hondu to podstatné. Navíc se stále drží sama a nepotřebuje fúzovat jako některé jiné automobilky. To ale někteří zdejší "experti" z diskusního fóra nikdy nepochopí. Zejména to nikdy nepochopí "expert" Zelí.

Kuk Vykuk
11. května • 20:07

Všechny ty motory, převodovky, vejfuky a agregáty spláchne za chvili Honda do hajzlu. To jim bude v elektroautech k prdu. B-]

Josef
12. května • 9:29

Zkušenosti z "poctivé strojařiny" využijí u letadel. A hlavně u lodí, kde asi elektropohon a nabíjení akumulátorů ze sítě bude ještě nějakou dobu problém (sice už nějaký trajekt zprovoznili "na baterky, ale ten jezdí na pravidelné trase mezi dvěma místy na krátkou vzdálenost)...;-)

runner42
10. května • 6:09

A v počtu nemocných cholerou.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kuk Vykuk
10. května • 8:35

A v nárůstu populace.

Elektrón
9. května • 13:16

Hondě zase ujel vlak.

AJ
9. května • 19:09

Jj, asi jediná větší automobilka co ještě nemá baterkáč. V posledních letech to mají nějak zakódované, že se vším přichází z křížkem po funuse, poslední s dieselem, poslední s přímovstřikovými turbomotory, poslední v F1, prostě notoričtí zaostávači. :-)

Josef
10. května • 17:11

Ono také ale platí: "To nejlepší nakonec."....;-)

.-.
11. května • 14:36

No když vidím parametry toho auta v článku, tak je to spíš sto let za opicemi.

Josef
12. května • 9:24

No když vidím super špičkové parametry aut některých značek, tak se divím, že tyto značky nevládly trh (a svět...). Lidi nekupují jen podle napsaných parametrů.... Počkáme a uvidíme.;-)
1: "Vypadalo to všelijak. Nejdřív EV Urban, pak E Prototype. Nyní se už vše ustálilo a první elektromobil značky ponese jednoduchý název Honda E. O malé městské vozítko je už velký zájem. Poptávku na něj odeslalo již 22.000 zájemců. A to jej ještě ani nikdo neřídil." Více na: https://www.autorevue.cz/potvrzeno-honda-e-je-ofic... ...
2. „V plánu je celosvětově redukovat počet nabízených modelů a jejich variant na jednu třetinu současného stavu,“ uvedl Hachigo (Honda). Více na: https://www.autorevue.cz/plany-hondy-zjednoduseni-... ...
3. Výhled na budoucnost Hondy předvedl na tiskové konferenci generální ředitel automobilky Takahiro Hachigo. Velkým tématem tak bude pro Hondu v následujících letech šetření nákladů, s čímž souvisí zúžení kompletního portfolia modelů, ale také převedení finančních prostředků do rozvoje elektrifikace. Více na: https://www.autorevue.cz/plany-hondy-zjednoduseni-... ... .

Doporučujeme

Články odjinud