Naozaj musia byt vsetky elektroauta take osklive?
Určite je hezčí než to co ti vaří večeři.
Každému se líbí něco jiné, každý ná jiný vkus...;-)
Bohuzel to bude asi stat pul milijonu a kocarek se tam nevejde. Navic nevim jak to na sidlisti budu dobijet, asi zustanu u oktafky na hlinach bez filtru, pekne to tahne a dojezd je tak mesic a pul jezdeni do prace.
“Bohuzel to bude asi stat pul milijonu a kocarek se tam nevejde”To zni jako paradni konkurence pro Mini nebo Audi A1. A jeste to bude levnejsi a hezci! :-)
Přesně tak, na začátku měsíce natankovat půl nádrže a do konce měsíce bude plná a za další půlměsíc už se bude nafta rozdávat kamarádům.
Ano, ale musí to být v čipu.
A táhnout vocpodu.
Ale veď elektromotor "táhne ještě víc vocpodu", než nejaké "TDI f čipu, f metle a na hlínách" :)))
Japonci mají ve všem náskok, od těch se mají evropané a hlavně Němci učit.
Naopak mám pocit, že Japonci jsou snad ještě víc pozadu...
Ve spolehlivosti a počtu prodaných hybridů na japonce zatím nikdo nemá, u elektro uvidíme jestli to rozjedou.
Ale v BEVkách jsou pozadu.
Japonec da do produkce jen to, co dava smysl. Kdyz to pro ne smysl nedava, vyrabet to nebudou.Napr hybrid dava smysl a jsou #1.Diesely a turbobenziny dlouho ignorovali, protoze to bylo zbytecny vzhledem k tomu, kde prodaji vetsinu aut. Evropa je v podstate nezajima, tam prodaji par levnych aut s atmosferou + hybridy. Proc diesel.Prodeje maji v US kde jsou casto velmi drsne podminky (od mrazu po pouste) a v mistech jako JV asie kde je stale 35-40 stupnu a vlhkost 90% to fakt nedela turbu dobre.Mysli si co chces, ale praveze japonec je jeden z mala, kdo jeste ma vsech 5 pohromade.
Doplním Freddko ještě odkazem:https://www.honda.com/... - každý tam najde, čím vším se Honda zabývá a jak je "pozadu"....;-) Vyrábí a vyvíjí věci od sekaček na trávu přes motocykly, lodě, auta, robotiku, až po letadla. No a u těch aut je asi zbytečné připomínat, že patří mezi málo firem, které si poradily s vodíkem a seriově "vodíková" auta už vyrábí. To, že si Honda poradila s hybridní technologií, to také snad každý zná a Acura NSX asi dokazuje, že Honda špičkovou techniku zvládá. Též motory do F1. S letadlem tedy leteckou odbornou veřejnost hodně překvapila (kolik automobilek to dokázalo, že?). A s autama čistě na "baterky" si tedy též lehce poradí. Honda nepotřebuje za každou cenu být ve všem na prvním místě. Když se nedaří s prodejem, tak trh opustí, jako třeba v Evropě s Legendem a s Accordem. Daří se Hondě ale v USA a v Asii a to je asi pro Hondu to podstatné. Navíc se stále drží sama a nepotřebuje fúzovat jako některé jiné automobilky. To ale někteří zdejší "experti" z diskusního fóra nikdy nepochopí. Zejména to nikdy nepochopí "expert" Zelí.
Všechny ty motory, převodovky, vejfuky a agregáty spláchne za chvili Honda do hajzlu. To jim bude v elektroautech k prdu. B-]
Zkušenosti z "poctivé strojařiny" využijí u letadel. A hlavně u lodí, kde asi elektropohon a nabíjení akumulátorů ze sítě bude ještě nějakou dobu problém (sice už nějaký trajekt zprovoznili "na baterky, ale ten jezdí na pravidelné trase mezi dvěma místy na krátkou vzdálenost)...;-)
A v počtu nemocných cholerou.
A v nárůstu populace.
Hondě zase ujel vlak.
Jj, asi jediná větší automobilka co ještě nemá baterkáč. V posledních letech to mají nějak zakódované, že se vším přichází z křížkem po funuse, poslední s dieselem, poslední s přímovstřikovými turbomotory, poslední v F1, prostě notoričtí zaostávači. :-)
Ono také ale platí: "To nejlepší nakonec."....;-)
No když vidím parametry toho auta v článku, tak je to spíš sto let za opicemi.
No když vidím super špičkové parametry aut některých značek, tak se divím, že tyto značky nevládly trh (a svět...). Lidi nekupují jen podle napsaných parametrů.... Počkáme a uvidíme.;-)1: "Vypadalo to všelijak. Nejdřív EV Urban, pak E Prototype. Nyní se už vše ustálilo a první elektromobil značky ponese jednoduchý název Honda E. O malé městské vozítko je už velký zájem. Poptávku na něj odeslalo již 22.000 zájemců. A to jej ještě ani nikdo neřídil." Více na: https://www.autorevue.cz/potvrzeno-honda-e-je-ofic... ... 2. „V plánu je celosvětově redukovat počet nabízených modelů a jejich variant na jednu třetinu současného stavu,“ uvedl Hachigo (Honda). Více na: https://www.autorevue.cz/plany-hondy-zjednoduseni-... ... 3. Výhled na budoucnost Hondy předvedl na tiskové konferenci generální ředitel automobilky Takahiro Hachigo. Velkým tématem tak bude pro Hondu v následujících letech šetření nákladů, s čímž souvisí zúžení kompletního portfolia modelů, ale také převedení finančních prostředků do rozvoje elektrifikace. Více na: https://www.autorevue.cz/plany-hondy-zjednoduseni-... ... .
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.