Potvrzeno: Honda E je oficiální název pro první elektromobil značky

Elektrón  |  09. 05. 2019 13:16

Hondě zase ujel vlak.

Odpovědět  |   | 
AJ  |  09. 05. 2019 19:09

Jj, asi jediná větší automobilka co ještě nemá baterkáč. V posledních letech to mají nějak zakódované, že se vším přichází z křížkem po funuse, poslední s dieselem, poslední s přímovstřikovými turbomotory, poslední v F1, prostě notoričtí zaostávači.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  10. 05. 2019 17:11

Ono také ale platí: "To nejlepší nakonec."....

Odpovědět  |   | 
.-.  |  11. 05. 2019 14:36

No když vidím parametry toho auta v článku, tak je to spíš sto let za opicemi.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  12. 05. 2019 09:24

No když vidím super špičkové parametry aut některých značek, tak se divím, že tyto značky nevládly trh (a svět...). Lidi nekupují jen podle napsaných parametrů.... Počkáme a uvidíme.
1: "Vypadalo to všelijak. Nejdřív EV Urban, pak E Prototype. Nyní se už vše ustálilo a první elektromobil značky ponese jednoduchý název Honda E. O malé městské vozítko je už velký zájem. Poptávku na něj odeslalo již 22.000 zájemců. A to jej ještě ani nikdo neřídil." Více na: https://www.autorevue.cz/potvrzeno-honda-e-je-ofic... ...
2. „V plánu je celosvětově redukovat počet nabízených modelů a jejich variant na jednu třetinu současného stavu,“ uvedl Hachigo (Honda). Více na: https://www.autorevue.cz/plany-hondy-zjednoduseni-... ...
3. Výhled na budoucnost Hondy předvedl na tiskové konferenci generální ředitel automobilky Takahiro Hachigo. Velkým tématem tak bude pro Hondu v následujících letech šetření nákladů, s čímž souvisí zúžení kompletního portfolia modelů, ale také převedení finančních prostředků do rozvoje elektrifikace. Více na: https://www.autorevue.cz/plany-hondy-zjednoduseni-... ... .

Odpovědět  |   | 
Ben  |  09. 05. 2019 14:03

Japonci mají ve všem náskok, od těch se mají evropané a hlavně Němci učit.

Odpovědět  |   | 
E15  |  09. 05. 2019 14:51

Naopak mám pocit, že Japonci jsou snad ještě víc pozadu...

Odpovědět  |   | 
kkk  |  09. 05. 2019 16:32

Ve spolehlivosti a počtu prodaných hybridů na japonce zatím nikdo nemá, u elektro uvidíme jestli to rozjedou.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  10. 05. 2019 04:11

Ale v BEVkách jsou pozadu.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  10. 05. 2019 06:09

A v počtu nemocných cholerou.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  10. 05. 2019 08:35

A v nárůstu populace.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  10. 05. 2019 10:12

Japonec da do produkce jen to, co dava smysl. Kdyz to pro ne smysl nedava, vyrabet to nebudou.

Napr hybrid dava smysl a jsou #1.

Diesely a turbobenziny dlouho ignorovali, protoze to bylo zbytecny vzhledem k tomu, kde prodaji vetsinu aut. Evropa je v podstate nezajima, tam prodaji par levnych aut s atmosferou + hybridy. Proc diesel.

Prodeje maji v US kde jsou casto velmi drsne podminky (od mrazu po pouste) a v mistech jako JV asie kde je stale 35-40 stupnu a vlhkost 90% to fakt nedela turbu dobre.

Mysli si co chces, ale praveze japonec je jeden z mala, kdo jeste ma vsech 5 pohromade.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  10. 05. 2019 17:25

Doplním Freddko ještě odkazem:
https://www.honda.com/...
- každý tam najde, čím vším se Honda zabývá a jak je "pozadu".... Vyrábí a vyvíjí věci od sekaček na trávu přes motocykly, lodě, auta, robotiku, až po letadla. No a u těch aut je asi zbytečné připomínat, že patří mezi málo firem, které si poradily s vodíkem a seriově "vodíková" auta už vyrábí. To, že si Honda poradila s hybridní technologií, to také snad každý zná a Acura NSX asi dokazuje, že Honda špičkovou techniku zvládá. Též motory do F1. S letadlem tedy leteckou odbornou veřejnost hodně překvapila (kolik automobilek to dokázalo, že?). A s autama čistě na "baterky" si tedy též lehce poradí. Honda nepotřebuje za každou cenu být ve všem na prvním místě. Když se nedaří s prodejem, tak trh opustí, jako třeba v Evropě s Legendem a s Accordem. Daří se Hondě ale v USA a v Asii a to je asi pro Hondu to podstatné. Navíc se stále drží sama a nepotřebuje fúzovat jako některé jiné automobilky. To ale někteří zdejší "experti" z diskusního fóra nikdy nepochopí. Zejména to nikdy nepochopí "expert" Zelí.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 05. 2019 20:07

Všechny ty motory, převodovky, vejfuky a agregáty spláchne za chvili Honda do hajzlu. To jim bude v elektroautech k prdu.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  12. 05. 2019 09:29

Zkušenosti z "poctivé strojařiny" využijí u letadel. A hlavně u lodí, kde asi elektropohon a nabíjení akumulátorů ze sítě bude ještě nějakou dobu problém (sice už nějaký trajekt zprovoznili "na baterky, ale ten jezdí na pravidelné trase mezi dvěma místy na krátkou vzdálenost)...

Odpovědět  |   | 
Eurohujer  |  09. 05. 2019 15:55

Bohuzel to bude asi stat pul milijonu a kocarek se tam nevejde. Navic nevim jak to na sidlisti budu dobijet, asi zustanu u oktafky na hlinach bez filtru, pekne to tahne a dojezd je tak mesic a pul jezdeni do prace.

Odpovědět  |   | 
...  |  09. 05. 2019 19:36

Přesně tak, na začátku měsíce natankovat půl nádrže a do konce měsíce bude plná a za další půlměsíc už se bude nafta rozdávat kamarádům.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  09. 05. 2019 22:10

Ano, ale musí to být v čipu.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  10. 05. 2019 08:37

A táhnout vocpodu.

Odpovědět  |   | 
Milan  |  10. 05. 2019 10:32

Ale veď elektromotor "táhne ještě víc vocpodu", než nejaké "TDI f čipu, f metle a na hlínách" :)))

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  10. 05. 2019 10:14

“Bohuzel to bude asi stat pul milijonu a kocarek se tam nevejde”

To zni jako paradni konkurence pro Mini nebo Audi A1. A jeste to bude levnejsi a hezci!

Odpovědět  |   | 
martin  |  11. 05. 2019 12:56

Naozaj musia byt vsetky elektroauta take osklive?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 05. 2019 20:08

Určite je hezčí než to co ti vaří večeři.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  12. 05. 2019 09:30

Každému se líbí něco jiné, každý ná jiný vkus...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

včera | AutoRevue.cz | 44 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A