Potvrzeno: Genesis chystá vpád do Evropy. Proti Audi Q5 může nasadit i nové GV70

13 komentářů

CupiDupi
1. října • 10:55

Po shlédnutí videa od Readline Reviews na YT, kde G70 3.3 TT srovnává s Cadillacem CT5-V je vidět, že projev motoru je hodně utlumen a převodovka Genesisu nedosahuje rychlosti Cadillacu. Celkově je Cadillac prostornější a řízení je prý o hodně zábavnější. I když má o pár Nm a koní méně.
Ale tady v Evropě může mít úspěch, protože konkurentů tolik není a Němci jsou celkem nudní. Výhodu budou mít v ceně servisu. Bohužel reputace a prestiž značky je nelogicky o dost níže než u BMW, Audi, Mercedes.
G80 minulé generace jsem v ČR viděl celkem pouze 2x. Jinak adaptivní tempomat a udržování v jízdích pruzích u aktuálního modelu patří k tomu nejlepšímu na trhu. A v USA umí udržovat prostředek pruhu přes 8 minut bez rukou řidiče na volantu :)
Ale stejně Genesis G90 5.0 s těmi retro disky vypadá nádherně a velmi reprezentativně.

Lotte
2. října • 12:50

Pokud v Evropě neuspěl ani tradiční americký výrobce Cadillac, ani tradiční výrobce Jaguar, natož Lexus je třeba se ptát proč by měl uspět Genesis. Plasty v kabině a zpracování jsou opravdu malým argumentem, cena servisu i náhradních dílů bude, ale astronomická na to se připravte.

Tom
30. září • 11:33

Výrobce aut na cestu do Lidlu bude pořád jen výrobce aut na cestu do Lidlu

Assasin
30. září • 15:34

Máš na mysli Audi, Lexus, BMW, nebo snad MB ? Tito všichni výrobci jsou vlastníci či vlastněny mainstreamovými automobilkami. Takže které z nich? A určitě ne !! Mini ani Smart nejsou prémiové výrobky. Možná cenou. :-D

Darius
30. září • 8:03

V Evropě jsou bez šance ... budou okrajovějším segmentem než Lexus ... přijdou na to velmi brzy. :-)

Assasin
30. září • 12:30

To je otázka. Nejspíš tomu tak bude. Bude záležet na tom, jak dlouho vydrží na EU trhu. Vybudovat si klientelu něco trvá. Tedy pokud se bavíme o prémiové automobilce. Technika, kvalita, materiály, problém nejsou. Otazník visí nad tradicí. Lex je tu od roku 1989 a nebýt US a SAE, zvažovali by, jak dál.

Sokolí oko
30. září • 8:34

To si nemyslím. Lexus si jde svojí cestou a nekouká na trendy, proto osloví málo zákazníků. Hyundai se snaží přizpůsobit tomu co většinový zákazník jen chce. Hyundai se prosadil i díky tomu, že stále nabízí benzín i naftu optimální dynamiky, s manuální převodovkou i dvojspojkou, žádné cvt. Do toho celkem vstřícně nastavené výbavové stupně. Pokud půjde Genesis stejnou cestou a nebude si cenově vyskakovat, do deseti let se uchytí na prodejích, které dávají smysl.Hlavně to je otázka ceny. Upříjmně, v německé prémii se základním motorem a základní výbavou není prémiové svezení. Pokud dá Genesis za stejnou cenu lepší materiály v kabině, výbavu nebo motor, někteří to zkusí.

Lotte
2. října • 12:46

Genesis určitě dává smysl, ale Evropský podobně jako korejský nebo japonský trh jsou velmi konzervativní. Jaguar to zkusil ač evropská značka se německé trojce pořád prodejně ani technicky příliš nepřiblížil. Jde také o cenu servisu, doplňkové služby a celkově naplánování uvedení na evropský trh. Lexus např. v USA je dávám na stejnou úroveň jako německá svatá trojice i Jaguar či Porsche a po právu, technicky je mu málo co vytknout. Genesis musí umět odpovědět na otázky co nabízí více než ostatní, zatím těch argumentů krom jinak povedeného designu nezodpověděl. Je to navíc zcela nová značka. Uvidíme, bude to zajímavé, ale můj názor, že se bude jednat o okrajového hráče zůstává ač je Hyundai velmi úspěšný koncern.

Rakowski
29. září • 22:08

My nasadíme Duster a je po korejským útoku jedna dvě ;-)

Tekmot
30. září • 6:31

😂😄😄 super ironie!!!👍

Tekmot
30. září • 6:34

A k tomu ještě chybí Superb s Kodiaqem...😂😂😂

emkejx
30. září • 9:10

RS pyco!!!

Tekmot
30. září • 9:27

Jakákoliv škodovka!😉

Doporučujeme

Články odjinud