Potvrzeno: Další Škodovka přišla o naftové motory. „Za pár“ to má i 1.4 TSI

39 komentářů

Kvicala
19. února • 19:37

Tříválec, cože?! Není to moc? Jednoválec by byl až až...a časem to tak skutečně bude. Už se těším na tu dobu...

Ada je tady
18. února • 20:14

Vyřazení dieselu z nabídky je špatným rozhodnutím. Přemýšliví lidé si auto s líným, žravým a cukavým muzeálním zážehovým motorem s mizernou energetickou účinností nekoupí.

Kvicala
18. února • 19:54

Děkuji redakci za bezstopové smazání mého dnešního příspěvku a těším se na další články o nejlegendárnějším voze novodobé historie, Š Fobii!

Antiautomat
20. února • 19:18

....musel si potom vyfasovat nalepku ako za Heydricha.
Inak, v klude, to je dnes OK.

Petoo55
17. února • 22:48

Trojvalce sú najlepšie, technologie, inovácie, .... bla bla bla.
Ale čo nakoniec trepnú do závodného auta?https://www.motor1.com/news/233088/bmw-m8-gte-en... ...

Antiautomat
19. února • 19:34

Trojvalec moze byt podareny alebo....nepodareny tak ako kazdy iny motor.
Nemusi byt zly > trojvalec Triumph na motorke je nieco co Vam ako byvaly majitel velmi dobreho Bandita (GSF600 R4), budem uprimne zavidiet. Co ma zavodne auto spolocne s beznym pekacom, ktory majitel rozmrazuje na moju zlost mne pod oknom, to mi je zahada.

Petoo55
19. února • 21:33

Automobilky pri závodných autách sa používali iba osvedčené technologie, alebo inovatývne. A ak sami nepoužívajú tie motory ktoré tak ospevujú ako napr BMW tak tomu neverím.

Antiautomat
20. února • 15:41

Problem nie je v technologii. Ta je ta ista.
Problem je v tom, ze sa snazime oj.bat zakaznika vsade kde sa len da. Aj taky trebars na pohlad krasny kusok ako 'W' v Passate nejaku tu dobu dozadu vie byt totalna katastrofa. A naopak, uplne pablby Fiat Fire jednoliter je po mechanickej stranke neznicitelny. Dnes je ciel jasny: vyrobit za co najkratsiu dobu co najviac a co najlacnejsie a to este podporit uplne pomylenymi tezami o nejakej ekologii. No a potom to tak vyzera.

Petoo55
20. února • 16:29

Slovom technológia môže, byť označenie aj pre. Nový postup (zdokonalený) výroby karbonových dielov, alebo zlievania kovov. S príchodom BMW E90 bol veľký boom, zvarovanie laserom.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Antiautomat
20. února • 19:16

Kristejezisi....a teraz co s tym vsetkym ma pocet valcov preboha. Hlava, nic?

Petoo55
19. února • 21:12

Mercedes v závodnej verzii AMG GT použil starú 6.2 V8 protože je spolahlivejšia. Ale bežný majiteľ sa musí uspokojiť s 4,0 V8.
BMW takisto pri závodnéj Z4 použilo V8, ktorá sa bežne nedodávala.
Keď BMW uviedlo na trh BMW i8 s trojvalcovým dizlom, na obhájenie. Marketing vymyslel toľko blbosti, že to ani pekné nebolo. Ak by bolo I8 čistý elektromobil tak by som to pochopil. ..... to by bolo na dlho. Ale ak by to bol taký technologický a inovatívny skvost. Tak by podobné riešenie používali aj v závodoch.
Audi v 24 Le Mans použilo TDI a vyhralo. Hoci nik tomu nedával žiadnu šancu.

Kuk Vykuk
17. února • 19:59

Pohřeb za pohřbem, spalovák se šoupe do hrobu B-]

Ota
18. února • 14:11
Majkl
20. února • 14:25

Průzkum, který hovoří ve prospěch zadavatele průzkumu (tj. Mazda), nezní nikdy zrovna dvakrát věrohodně, jen naivní člověk takovému průzkumu bude dávat nějakou velkou váhu.
V 90. letech přísahali výrobci cigaret na Boha, taky se oháněli průzkumy, jak jsou cigarety neškodné zdraví. Jak věrohodné to nakonec bylo, se ukázalo později, až na nich lidé vysoudili miliardy za zničený zdraví. :)Jde jen o kampaň pro jejich nový motor SkyActiv-X. Už jen ta otázka, jestli má diesel stále budoucnost v osobních vozech, působí dost tendenčně. Co to znamená "budoucnost"? Někdo si pod tím představí rok, někdo pět let, někdo deset.
Nejvíc to zabil dnes idnes, který tento průzkum posunul na jiný level nadpisem: "Trendy, které netáhnou. O elektromobily a robotická auta lidé nestojí" :D

Kuk Vykuk
18. února • 22:23

Vizionáři k pohledání. Další Nokia moment. :-DB-]

Zdeny Horáček (3MPS)
17. února • 6:48

Tak já myslím, že za chvíli tahle značka zmizí z povrchu zemského a lidi si konečně oddechnou. A pak teprve začnou kupovat pořádná auta. Je jich stále ještě dost...jen musíme být trpěliví:-)

Nyte
19. února • 17:11

Moc by mě zajímalo, co ti tak strašně překáží na největším českém zaměstnavateli a exportérovi. Tahle česká omezenost a kritizování všeho, to je něco strašného.

FRČ
17. února • 8:03

Tak tak, konečně se začne něco dělat s těmi smradlavými popelnicemi a zmizí z povrchu zemského.;-)

Nikdo
17. února • 8:11

Ty sám jsi smradlavá popelnice. Zavři hubu, kdo to má čuchat.

FRČ
17. února • 14:14

:-D:-D:-D Výkřik zoufalého autotraktoristy milující dehet, nesnesitelný smrad, saze a kravál, a co ještě nepochopil, že diesel v osobních autech navždy končí. Nebreč, ještě je tady čistší benzín, který má stále budoucnost.

R
17. února • 15:20

Čistý benzín....😂

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
FRČ
17. února • 16:10

Samozřejmě, že benzín byl, je a vždy bude mnohem čistější než nafta, to ví každý.
Nafta je a vždycky byla humus.;-)

p.
17. února • 20:59

ten benzin asi nebude az tak moc cisty, ze bude muset mit filtry pevnych castic stejne jako naftaky.. proc asi? ze by byly najednou benzinaky horsi nez nafta a tak to musi dohanet? ano, jsou... vysoke tlaky, turba, vstrikovani na male castice v komore... to je to, co generuje nejvetsi skodliviny, co z toho litaji zatim vesele ven... ale bo to je benzin, nejsou tak videt jako u nafty, ale jsou tam.. proto budou filtry... a drahe.. a i v malych autech... to bude radost za par let

vz
16. března • 6:11

Podle mě je na vině, jak jinak, Brusel. Přehnaný tlak na emise CO2 způsobil to, že skokově narostly kysličníky dusíku, které jsou daleko smradlavější, než CO čko. A to se teď bude léčit filtry, katalysátory a gr šmejdem. Výsledkem budou předražená auta, která skončí po deseti letech s vymlácenými lágry a centimetrovou vrstvou karbonu v motoru. Budu se držet svého staršího, ale poctivého atmosferického motůrku :-), dokud to půjde. Snad milášek vydrží.

Kuk Vykuk
17. února • 19:57

Akorát má v sobě jedovatý aditiva.

ssssssssssss
16. února • 22:46

to je plán vw,jak zničit úspěch škody:-/

ssssssssssss
16. února • 22:42

a tom je co za kydy,že nedává smysl?Diesel? to je každého věc,jaký a v jakém autě si koupí určitý motor.Vezete se na ofice vlně blbců z unie?????

Antiautomat
19. února • 19:30

Velky omyl. To, co si kupis, to urcime my. A budes poslusny, inak....

Joe Doe
17. února • 23:28

Ja si myslim, ze o tom, aky motor bude v akom aute rozhoduje automobilka. Nie koncovy zakaznik.A diesel vo vacsine osobakov nedava zmysel - total cost of ownership diesla s porovnatelnym benzinom sa vyrovna pri sialenom rocnom najazde.

Brouk
19. února • 10:19

Máš pravdu s tím, že dehet nedává v osobáku dost (často) smysl. Provozní náklady malého dehtu jsou vyšší, jenže lidi nezajímají provozní náklady, ale "kolik to žére". Prostě nemůžou před rodinou a kamarády říct, že o žere 7 litrů. To je velké společenske faux pas. Já když řeknu, že mi auto bere 11, tak se mi část lidí od srdce směje a myslí si, jak jsem hloupý a část mě lituje. U těchto lidí je základním měřítkem kvality auta spotřeba. Čím nižší, tím lepší auto.

Jirka
19. února • 19:28

Ja mam osobak dehnt normal 12 Az 14 dalnice plny plyn max cca 180 tak 18

Luooo
19. února • 18:10

ja mám 17 po meste a keď dupnem na plyn aj 20:-D a nesmeje sa nikto

petr r. (petrumr)
17. února • 11:23

každý není obchodní cestující aby viděl za den 300km dálnic.

Petoo55
16. února • 21:35

Mam z dobrého zdroja overenú informáciu, že sa práve stavia nová generácia vesmírneho plavidla. Aké mohli ľudia vidieť iba co filmoch. K pohonu budú slúžiť dva motory 1,0 TSI. zo zníženým výkonom. Na polovičný. Žiaľ konštrukcia vesmírneho plavidla bude zvládať iba rýchlosť svetla.

Petoo55
16. února • 21:38

* iba vo filmoch

Antiautomat
16. února • 21:09

Este vyhodit z portfolia rapid a ocista bude konecne komplet.

petr r. (petrumr)
17. února • 11:26

rapid je docela uspěšný model, jen ti co ho koupili v dieslu si rvou vlasy a závidí sousedovi s tsi.

brk77
17. února • 10:48

Co ti na něm tak strašně vadí?

Doporučujeme

Články odjinud