Potvrzeno: Další Škodovka přišla o naftové motory. „Za pár“ to má i 1.4 TSI

Antiautomat  |  16. 02. 2018 21:09

Este vyhodit z portfolia rapid a ocista bude konecne komplet.

Odpovědět  |   | 
brk77  |  17. 02. 2018 10:48

Co ti na něm tak strašně vadí?

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  17. 02. 2018 11:26

rapid je docela uspěšný model, jen ti co ho koupili v dieslu si rvou vlasy a závidí sousedovi s tsi.

Odpovědět  |   | 
Petoo55  |  16. 02. 2018 21:35

Mam z dobrého zdroja overenú informáciu, že sa práve stavia nová generácia vesmírneho plavidla. Aké mohli ľudia vidieť iba co filmoch. K pohonu budú slúžiť dva motory 1,0 TSI. zo zníženým výkonom. Na polovičný. Žiaľ konštrukcia vesmírneho plavidla bude zvládať iba rýchlosť svetla.

Odpovědět  |   | 
Petoo55  |  16. 02. 2018 21:38

* iba vo filmoch

Odpovědět  |   | 
ssssssssssss  |  16. 02. 2018 22:42

a tom je co za kydy,že nedává smysl?Diesel? to je každého věc,jaký a v jakém autě si koupí určitý motor.Vezete se na ofice vlně blbců z unie?????

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  17. 02. 2018 11:23

každý není obchodní cestující aby viděl za den 300km dálnic.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  17. 02. 2018 23:28

Ja si myslim, ze o tom, aky motor bude v akom aute rozhoduje automobilka. Nie koncovy zakaznik.

A diesel vo vacsine osobakov nedava zmysel - total cost of ownership diesla s porovnatelnym benzinom sa vyrovna pri sialenom rocnom najazde.

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  19. 02. 2018 10:19

Máš pravdu s tím, že dehet nedává v osobáku dost (často) smysl. Provozní náklady malého dehtu jsou vyšší, jenže lidi nezajímají provozní náklady, ale "kolik to žére". Prostě nemůžou před rodinou a kamarády říct, že o žere 7 litrů. To je velké společenske faux pas.

Já když řeknu, že mi auto bere 11, tak se mi část lidí od srdce směje a myslí si, jak jsem hloupý a část mě lituje. U těchto lidí je základním měřítkem kvality auta spotřeba. Čím nižší, tím lepší auto.

Odpovědět  |   | 
Luooo  |  19. 02. 2018 18:10

ja mám 17 po meste a keď dupnem na plyn aj 20 a nesmeje sa nikto

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  19. 02. 2018 19:28

Ja mam osobak dehnt normal 12 Az 14 dalnice plny plyn max cca 180 tak 18

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  19. 02. 2018 19:30

Velky omyl. To, co si kupis, to urcime my. A budes poslusny, inak....

Odpovědět  |   | 
ssssssssssss  |  16. 02. 2018 22:46

to je plán vw,jak zničit úspěch škody

Odpovědět  |   | 

Tak já myslím, že za chvíli tahle značka zmizí z povrchu zemského a lidi si konečně oddechnou. A pak teprve začnou kupovat pořádná auta. Je jich stále ještě dost...jen musíme být trpěliví

Odpovědět  |   | 
FRČ  |  17. 02. 2018 08:03

Tak tak, konečně se začne něco dělat s těmi smradlavými popelnicemi a zmizí z povrchu zemského.

Odpovědět  |   | 
Nikdo  |  17. 02. 2018 08:11

Ty sám jsi smradlavá popelnice. Zavři hubu, kdo to má čuchat.

Odpovědět  |   | 
FRČ  |  17. 02. 2018 14:14

Výkřik zoufalého autotraktoristy milující dehet, nesnesitelný smrad, saze a kravál, a co ještě nepochopil, že diesel v osobních autech navždy končí. Nebreč, ještě je tady čistší benzín, který má stále budoucnost.

Odpovědět  |   | 
R  |  17. 02. 2018 15:20

Čistý benzín....😂

Odpovědět  |   | 
FRČ  |  17. 02. 2018 16:10

Samozřejmě, že benzín byl, je a vždy bude mnohem čistější než nafta, to ví každý.
Nafta je a vždycky byla humus.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  17. 02. 2018 19:57

Akorát má v sobě jedovatý aditiva.

Odpovědět  |   | 
p.  |  17. 02. 2018 20:59

ten benzin asi nebude az tak moc cisty, ze bude muset mit filtry pevnych castic stejne jako naftaky.. proc asi? ze by byly najednou benzinaky horsi nez nafta a tak to musi dohanet? ano, jsou... vysoke tlaky, turba, vstrikovani na male castice v komore... to je to, co generuje nejvetsi skodliviny, co z toho litaji zatim vesele ven... ale bo to je benzin, nejsou tak videt jako u nafty, ale jsou tam.. proto budou filtry... a drahe.. a i v malych autech... to bude radost za par let

Odpovědět  |   | 
vz  |  16. 03. 2018 06:11

Podle mě je na vině, jak jinak, Brusel. Přehnaný tlak na emise CO2 způsobil to, že skokově narostly kysličníky dusíku, které jsou daleko smradlavější, než CO čko. A to se teď bude léčit filtry, katalysátory a gr šmejdem. Výsledkem budou předražená auta, která skončí po deseti letech s vymlácenými lágry a centimetrovou vrstvou karbonu v motoru. Budu se držet svého staršího, ale poctivého atmosferického motůrku , dokud to půjde. Snad milášek vydrží.

Odpovědět  |   | 
Nyte  |  19. 02. 2018 17:11

Moc by mě zajímalo, co ti tak strašně překáží na největším českém zaměstnavateli a exportérovi. Tahle česká omezenost a kritizování všeho, to je něco strašného.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  17. 02. 2018 19:59

Pohřeb za pohřbem, spalovák se šoupe do hrobu

Odpovědět  |   | 
kuk  |  18. 02. 2018 22:23

Vizionáři k pohledání. Další Nokia moment.

Odpovědět  |   | 
Majkl  |  20. 02. 2018 14:25

Průzkum, který hovoří ve prospěch zadavatele průzkumu (tj. Mazda), nezní nikdy zrovna dvakrát věrohodně, jen naivní člověk takovému průzkumu bude dávat nějakou velkou váhu.
V 90. letech přísahali výrobci cigaret na Boha, taky se oháněli průzkumy, jak jsou cigarety neškodné zdraví. Jak věrohodné to nakonec bylo, se ukázalo později, až na nich lidé vysoudili miliardy za zničený zdraví. :)

Jde jen o kampaň pro jejich nový motor SkyActiv-X. Už jen ta otázka, jestli má diesel stále budoucnost v osobních vozech, působí dost tendenčně. Co to znamená "budoucnost"? Někdo si pod tím představí rok, někdo pět let, někdo deset.


Nejvíc to zabil dnes idnes, který tento průzkum posunul na jiný level nadpisem: "Trendy, které netáhnou. O elektromobily a robotická auta lidé nestojí" :D

Odpovědět  |   | 
Petoo55  |  17. 02. 2018 22:48

Trojvalce sú najlepšie, technologie, inovácie, .... bla bla bla.
Ale čo nakoniec trepnú do závodného auta?

https://www.motor1.com/news/233088/bmw-m8-gte-en... ...

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  19. 02. 2018 19:34

Trojvalec moze byt podareny alebo....nepodareny tak ako kazdy iny motor. Nemusi byt zly > trojvalec Triumph na motorke je nieco co Vam ako byvaly majitel velmi dobreho Bandita (GSF600 R4), budem uprimne zavidiet. Co ma zavodne auto spolocne s beznym pekacom, ktory majitel rozmrazuje na moju zlost mne pod oknom, to mi je zahada.

Odpovědět  |   | 
Petoo55  |  19. 02. 2018 21:12

Mercedes v závodnej verzii AMG GT použil starú 6.2 V8 protože je spolahlivejšia. Ale bežný majiteľ sa musí uspokojiť s 4,0 V8.
BMW takisto pri závodnéj Z4 použilo V8, ktorá sa bežne nedodávala.
Keď BMW uviedlo na trh BMW i8 s trojvalcovým dizlom, na obhájenie. Marketing vymyslel toľko blbosti, že to ani pekné nebolo. Ak by bolo I8 čistý elektromobil tak by som to pochopil. ..... to by bolo na dlho. Ale ak by to bol taký technologický a inovatívny skvost. Tak by podobné riešenie používali aj v závodoch.
Audi v 24 Le Mans použilo TDI a vyhralo. Hoci nik tomu nedával žiadnu šancu.

Odpovědět  |   | 
Petoo55  |  19. 02. 2018 21:33

Automobilky pri závodných autách sa používali iba osvedčené technologie, alebo inovatývne. A ak sami nepoužívajú tie motory ktoré tak ospevujú ako napr BMW tak tomu neverím.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  20. 02. 2018 15:41

Problem nie je v technologii. Ta je ta ista.
Problem je v tom, ze sa snazime oj.bat zakaznika vsade kde sa len da. Aj taky trebars na pohlad krasny kusok ako 'W' v Passate nejaku tu dobu dozadu vie byt totalna katastrofa. A naopak, uplne pablby Fiat Fire jednoliter je po mechanickej stranke neznicitelny.

Dnes je ciel jasny: vyrobit za co najkratsiu dobu co najviac a co najlacnejsie a to este podporit uplne pomylenymi tezami o nejakej ekologii. No a potom to tak vyzera.

Odpovědět  |   | 
Petoo55  |  20. 02. 2018 16:29

Slovom technológia môže, byť označenie aj pre. Nový postup (zdokonalený) výroby karbonových dielov, alebo zlievania kovov. S príchodom BMW E90 bol veľký boom, zvarovanie laserom.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  20. 02. 2018 19:16

Kristejezisi....a teraz co s tym vsetkym ma pocet valcov preboha. Hlava, nic?

Odpovědět  |   | 
Kvicala  |  18. 02. 2018 19:54

Děkuji redakci za bezstopové smazání mého dnešního příspěvku a těším se na další články o nejlegendárnějším voze novodobé historie, Š Fobii!

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  20. 02. 2018 19:18

....musel si potom vyfasovat nalepku ako za Heydricha. Inak, v klude, to je dnes OK.

Odpovědět  |   | 
Ada je tady  |  18. 02. 2018 20:14

Vyřazení dieselu z nabídky je špatným rozhodnutím. Přemýšliví lidé si auto s líným, žravým a cukavým muzeálním zážehovým motorem s mizernou energetickou účinností nekoupí.

Odpovědět  |   | 
kkk  |  21. 02. 2018 07:49
Kvicala  |  19. 02. 2018 19:37

Tříválec, cože?! Není to moc? Jednoválec by byl až až...a časem to tak skutečně bude. Už se těším na tu dobu...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

dnes | AutoRevue.cz | 29 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A