Potvrzeno: Další Škodovka přišla o naftové motory. „Za pár“ to má i 1.4 TSI

Antiautomat  |  16. 02. 2018 21:09

Este vyhodit z portfolia rapid a ocista bude konecne komplet.

Odpovědět  |   | 
brk77  |  17. 02. 2018 10:48

Co ti na něm tak strašně vadí?

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  17. 02. 2018 11:26

rapid je docela uspěšný model, jen ti co ho koupili v dieslu si rvou vlasy a závidí sousedovi s tsi.

Odpovědět  |   | 
Petoo55  |  16. 02. 2018 21:35

Mam z dobrého zdroja overenú informáciu, že sa práve stavia nová generácia vesmírneho plavidla. Aké mohli ľudia vidieť iba co filmoch. K pohonu budú slúžiť dva motory 1,0 TSI. zo zníženým výkonom. Na polovičný. Žiaľ konštrukcia vesmírneho plavidla bude zvládať iba rýchlosť svetla.

Odpovědět  |   | 
Petoo55  |  16. 02. 2018 21:38

* iba vo filmoch

Odpovědět  |   | 
ssssssssssss  |  16. 02. 2018 22:42

a tom je co za kydy,že nedává smysl?Diesel? to je každého věc,jaký a v jakém autě si koupí určitý motor.Vezete se na ofice vlně blbců z unie?????

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  17. 02. 2018 11:23

každý není obchodní cestující aby viděl za den 300km dálnic.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  17. 02. 2018 23:28

Ja si myslim, ze o tom, aky motor bude v akom aute rozhoduje automobilka. Nie koncovy zakaznik.

A diesel vo vacsine osobakov nedava zmysel - total cost of ownership diesla s porovnatelnym benzinom sa vyrovna pri sialenom rocnom najazde.

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  19. 02. 2018 10:19

Máš pravdu s tím, že dehet nedává v osobáku dost (často) smysl. Provozní náklady malého dehtu jsou vyšší, jenže lidi nezajímají provozní náklady, ale "kolik to žére". Prostě nemůžou před rodinou a kamarády říct, že o žere 7 litrů. To je velké společenske faux pas.

Já když řeknu, že mi auto bere 11, tak se mi část lidí od srdce směje a myslí si, jak jsem hloupý a část mě lituje. U těchto lidí je základním měřítkem kvality auta spotřeba. Čím nižší, tím lepší auto.

Odpovědět  |   | 
Luooo  |  19. 02. 2018 18:10

ja mám 17 po meste a keď dupnem na plyn aj 20 a nesmeje sa nikto

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  19. 02. 2018 19:28

Ja mam osobak dehnt normal 12 Az 14 dalnice plny plyn max cca 180 tak 18

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  19. 02. 2018 19:30

Velky omyl. To, co si kupis, to urcime my. A budes poslusny, inak....

Odpovědět  |   | 
ssssssssssss  |  16. 02. 2018 22:46

to je plán vw,jak zničit úspěch škody

Odpovědět  |   | 

Tak já myslím, že za chvíli tahle značka zmizí z povrchu zemského a lidi si konečně oddechnou. A pak teprve začnou kupovat pořádná auta. Je jich stále ještě dost...jen musíme být trpěliví

Odpovědět  |   | 
FRČ  |  17. 02. 2018 08:03

Tak tak, konečně se začne něco dělat s těmi smradlavými popelnicemi a zmizí z povrchu zemského.

Odpovědět  |   | 
Nikdo  |  17. 02. 2018 08:11

Ty sám jsi smradlavá popelnice. Zavři hubu, kdo to má čuchat.

Odpovědět  |   | 
FRČ  |  17. 02. 2018 14:14

Výkřik zoufalého autotraktoristy milující dehet, nesnesitelný smrad, saze a kravál, a co ještě nepochopil, že diesel v osobních autech navždy končí. Nebreč, ještě je tady čistší benzín, který má stále budoucnost.

Odpovědět  |   | 
R  |  17. 02. 2018 15:20

Čistý benzín....😂

Odpovědět  |   | 
FRČ  |  17. 02. 2018 16:10

Samozřejmě, že benzín byl, je a vždy bude mnohem čistější než nafta, to ví každý.
Nafta je a vždycky byla humus.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  17. 02. 2018 19:57

Akorát má v sobě jedovatý aditiva.

Odpovědět  |   | 
p.  |  17. 02. 2018 20:59

ten benzin asi nebude az tak moc cisty, ze bude muset mit filtry pevnych castic stejne jako naftaky.. proc asi? ze by byly najednou benzinaky horsi nez nafta a tak to musi dohanet? ano, jsou... vysoke tlaky, turba, vstrikovani na male castice v komore... to je to, co generuje nejvetsi skodliviny, co z toho litaji zatim vesele ven... ale bo to je benzin, nejsou tak videt jako u nafty, ale jsou tam.. proto budou filtry... a drahe.. a i v malych autech... to bude radost za par let

Odpovědět  |   | 
vz  |  16. 03. 2018 06:11

Podle mě je na vině, jak jinak, Brusel. Přehnaný tlak na emise CO2 způsobil to, že skokově narostly kysličníky dusíku, které jsou daleko smradlavější, než CO čko. A to se teď bude léčit filtry, katalysátory a gr šmejdem. Výsledkem budou předražená auta, která skončí po deseti letech s vymlácenými lágry a centimetrovou vrstvou karbonu v motoru. Budu se držet svého staršího, ale poctivého atmosferického motůrku , dokud to půjde. Snad milášek vydrží.

Odpovědět  |   | 
Nyte  |  19. 02. 2018 17:11

Moc by mě zajímalo, co ti tak strašně překáží na největším českém zaměstnavateli a exportérovi. Tahle česká omezenost a kritizování všeho, to je něco strašného.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  17. 02. 2018 19:59

Pohřeb za pohřbem, spalovák se šoupe do hrobu

Odpovědět  |   | 
kuk  |  18. 02. 2018 22:23

Vizionáři k pohledání. Další Nokia moment.

Odpovědět  |   | 
Majkl  |  20. 02. 2018 14:25

Průzkum, který hovoří ve prospěch zadavatele průzkumu (tj. Mazda), nezní nikdy zrovna dvakrát věrohodně, jen naivní člověk takovému průzkumu bude dávat nějakou velkou váhu.
V 90. letech přísahali výrobci cigaret na Boha, taky se oháněli průzkumy, jak jsou cigarety neškodné zdraví. Jak věrohodné to nakonec bylo, se ukázalo později, až na nich lidé vysoudili miliardy za zničený zdraví. :)

Jde jen o kampaň pro jejich nový motor SkyActiv-X. Už jen ta otázka, jestli má diesel stále budoucnost v osobních vozech, působí dost tendenčně. Co to znamená "budoucnost"? Někdo si pod tím představí rok, někdo pět let, někdo deset.


Nejvíc to zabil dnes idnes, který tento průzkum posunul na jiný level nadpisem: "Trendy, které netáhnou. O elektromobily a robotická auta lidé nestojí" :D

Odpovědět  |   | 
Petoo55  |  17. 02. 2018 22:48

Trojvalce sú najlepšie, technologie, inovácie, .... bla bla bla.
Ale čo nakoniec trepnú do závodného auta?

https://www.motor1.com/news/233088/bmw-m8-gte-en... ...

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  19. 02. 2018 19:34

Trojvalec moze byt podareny alebo....nepodareny tak ako kazdy iny motor. Nemusi byt zly > trojvalec Triumph na motorke je nieco co Vam ako byvaly majitel velmi dobreho Bandita (GSF600 R4), budem uprimne zavidiet. Co ma zavodne auto spolocne s beznym pekacom, ktory majitel rozmrazuje na moju zlost mne pod oknom, to mi je zahada.

Odpovědět  |   | 
Petoo55  |  19. 02. 2018 21:12

Mercedes v závodnej verzii AMG GT použil starú 6.2 V8 protože je spolahlivejšia. Ale bežný majiteľ sa musí uspokojiť s 4,0 V8.
BMW takisto pri závodnéj Z4 použilo V8, ktorá sa bežne nedodávala.
Keď BMW uviedlo na trh BMW i8 s trojvalcovým dizlom, na obhájenie. Marketing vymyslel toľko blbosti, že to ani pekné nebolo. Ak by bolo I8 čistý elektromobil tak by som to pochopil. ..... to by bolo na dlho. Ale ak by to bol taký technologický a inovatívny skvost. Tak by podobné riešenie používali aj v závodoch.
Audi v 24 Le Mans použilo TDI a vyhralo. Hoci nik tomu nedával žiadnu šancu.

Odpovědět  |   | 
Petoo55  |  19. 02. 2018 21:33

Automobilky pri závodných autách sa používali iba osvedčené technologie, alebo inovatývne. A ak sami nepoužívajú tie motory ktoré tak ospevujú ako napr BMW tak tomu neverím.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  20. 02. 2018 15:41

Problem nie je v technologii. Ta je ta ista.
Problem je v tom, ze sa snazime oj.bat zakaznika vsade kde sa len da. Aj taky trebars na pohlad krasny kusok ako 'W' v Passate nejaku tu dobu dozadu vie byt totalna katastrofa. A naopak, uplne pablby Fiat Fire jednoliter je po mechanickej stranke neznicitelny.

Dnes je ciel jasny: vyrobit za co najkratsiu dobu co najviac a co najlacnejsie a to este podporit uplne pomylenymi tezami o nejakej ekologii. No a potom to tak vyzera.

Odpovědět  |   | 
Petoo55  |  20. 02. 2018 16:29

Slovom technológia môže, byť označenie aj pre. Nový postup (zdokonalený) výroby karbonových dielov, alebo zlievania kovov. S príchodom BMW E90 bol veľký boom, zvarovanie laserom.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  20. 02. 2018 19:16

Kristejezisi....a teraz co s tym vsetkym ma pocet valcov preboha. Hlava, nic?

Odpovědět  |   | 
Kvicala  |  18. 02. 2018 19:54

Děkuji redakci za bezstopové smazání mého dnešního příspěvku a těším se na další články o nejlegendárnějším voze novodobé historie, Š Fobii!

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  20. 02. 2018 19:18

....musel si potom vyfasovat nalepku ako za Heydricha. Inak, v klude, to je dnes OK.

Odpovědět  |   | 
Ada je tady  |  18. 02. 2018 20:14

Vyřazení dieselu z nabídky je špatným rozhodnutím. Přemýšliví lidé si auto s líným, žravým a cukavým muzeálním zážehovým motorem s mizernou energetickou účinností nekoupí.

Odpovědět  |   | 
kkk  |  21. 02. 2018 07:49
Kvicala  |  19. 02. 2018 19:37

Tříválec, cože?! Není to moc? Jednoválec by byl až až...a časem to tak skutečně bude. Už se těším na tu dobu...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 196 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 32 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A