Tak za mě 3 GT nejhezčí. Dost místa vzadu oproti sedanu i kombi. Perfektní přístup do kufru. Za mě ideální auto pro rodinu. Buď koupím X3 nebo 3GT.
X4, X6 a ich ekvivalenty od strieborneho sipu, ci 5-kove GT-cko sa mi tiez moc nepacia (su to take spuchle bubliny). Kazdopadne nove 6-GT resp. aktualne 3-GT su naopak minimalne pre mna oku lahodiace.Ale ako sa hovori: "proti gustu, ziaden disputat", alebo "sto ludi, sto chuti".Kiez by si kazdy mohol dopriat to co sa mu paci ;)
Jsem stejnyho názoru. Navíc jde u trojky gt hlavně o praktičnost a nepatrně vyšší posez.Co se designu týče, nová 6GT je parádní, o moc hezčí než třeba X6. U trojky GT není moc hezky hlavně zadni část blatniku.To odůvodnění stopu 3er GT jsem četl i hlavně z důvody kapacit v Dingolfing a velkých rozdílů oproti ostatním modelům které běží na stejné lince.
BMW jde nejasným směrem, dříve jízdní etalon třídy má dnes doslova příšerné jízdní vlasnosti, řada 3 je neovladatelná s blátivým řízením ... skvělý iDrive jinak nedokáže ospravedlnit průměrnost vozů BMW, bože můj ... ještě, že motory a převodovky pořád umí. Zbytek jednom slovem děs.
Nedivím se, že končí. Nejen, že GT je hnus, ale i X4 a X6 - a jejich ekvivalenty u Mercedesu.
Jenže ty opulentní zrůdy X4 a X6 lidi aspoň kupují.
Cele BMW pod vedením Hoydonka je nepovede, ač si většina mysli opak ... bohužel.
Nedivím se, vždyť je to hnus. To samé asi bude větší GT které povýšily na šestku. U nás vídám dvě na desítky sedanů a kombíků.B-]
Není divu, je to zrůda.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.