Potřebuje Mercedes-AMG GT S tuning? Renntech si myslí, že 726 koní už stačí

Pod kapotu se nastěhoval nový systém přeplňování. Cena kompletní motorové úpravy vyjde na zhruba 300 000 korun bez daně.

Kupé Mercedes-AMG GT S nepatří mezi ta pomalejší auta. Vlastně je to jedno z nejrychlejších aut, která prošla naší testovací procedurou. Úpravce RENNtech si ale myslí, že standardní výkon čtyřlitrového osmiválce na důstojný dopředný pohyb nestačí.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Je libo základní tuning s výkonem 630 koní, nebo plnohodnotný s výkonem až 726 koní? Záleží na tom, kolik si chcete připlatit. Aerodynamický paket a bodykit se platí zvlášť

Pod kapotu se nastěhoval nový systém přeplňování. Turbodmychadla mají nyní výrazně větší kompresor. To zvýší výkon na 630 koní. Ještě lze ale připlatit za nový systém chlazení stačeného vzduchu. Motor pak dostane vysokoprůtokové vstřikovače a vedle upraveného výfukového systému bude vždy přeprogramována řídící jednotka, aby to celé fungovalo.

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Výsledkem je vskutku pozoruhodný výkon až 534 kW (726 k) a točivý moment  až 888 Nm. S tím budou mít zadní pneumatiky opravdu hodně práce, ale to už je starost řidiče, potažmo stabilizačního systému a kontroly trakce.

Cena kompletní motorové úpravy vyjde na zhruba 300 000 korun bez daně. Ještě si ale můžete připlatit asi 50 000 korun za snížený podvozek s tvrdšími tlumiči a pružinami. Následně lze utrácet za bodykit a aerodynamický paket nebo speciální kola.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků