Potřebuje Mercedes-AMG GT S tuning? Renntech si myslí, že 726 koní už stačí

Pod kapotu se nastěhoval nový systém přeplňování. Cena kompletní motorové úpravy vyjde na zhruba 300 000 korun bez daně.

Kupé Mercedes-AMG GT S nepatří mezi ta pomalejší auta. Vlastně je to jedno z nejrychlejších aut, která prošla naší testovací procedurou. Úpravce RENNtech si ale myslí, že standardní výkon čtyřlitrového osmiválce na důstojný dopředný pohyb nestačí.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Je libo základní tuning s výkonem 630 koní, nebo plnohodnotný s výkonem až 726 koní? Záleží na tom, kolik si chcete připlatit. Aerodynamický paket a bodykit se platí zvlášť

Pod kapotu se nastěhoval nový systém přeplňování. Turbodmychadla mají nyní výrazně větší kompresor. To zvýší výkon na 630 koní. Ještě lze ale připlatit za nový systém chlazení stačeného vzduchu. Motor pak dostane vysokoprůtokové vstřikovače a vedle upraveného výfukového systému bude vždy přeprogramována řídící jednotka, aby to celé fungovalo.

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Výsledkem je vskutku pozoruhodný výkon až 534 kW (726 k) a točivý moment  až 888 Nm. S tím budou mít zadní pneumatiky opravdu hodně práce, ale to už je starost řidiče, potažmo stabilizačního systému a kontroly trakce.

Cena kompletní motorové úpravy vyjde na zhruba 300 000 korun bez daně. Ještě si ale můžete připlatit asi 50 000 korun za snížený podvozek s tvrdšími tlumiči a pružinami. Následně lze utrácet za bodykit a aerodynamický paket nebo speciální kola.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků