Potřebuje Mercedes-AMG GT S tuning? Renntech si myslí, že 726 koní už stačí

Pod kapotu se nastěhoval nový systém přeplňování. Cena kompletní motorové úpravy vyjde na zhruba 300 000 korun bez daně.

Kupé Mercedes-AMG GT S nepatří mezi ta pomalejší auta. Vlastně je to jedno z nejrychlejších aut, která prošla naší testovací procedurou. Úpravce RENNtech si ale myslí, že standardní výkon čtyřlitrového osmiválce na důstojný dopředný pohyb nestačí.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Je libo základní tuning s výkonem 630 koní, nebo plnohodnotný s výkonem až 726 koní? Záleží na tom, kolik si chcete připlatit. Aerodynamický paket a bodykit se platí zvlášť

Pod kapotu se nastěhoval nový systém přeplňování. Turbodmychadla mají nyní výrazně větší kompresor. To zvýší výkon na 630 koní. Ještě lze ale připlatit za nový systém chlazení stačeného vzduchu. Motor pak dostane vysokoprůtokové vstřikovače a vedle upraveného výfukového systému bude vždy přeprogramována řídící jednotka, aby to celé fungovalo.

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Výsledkem je vskutku pozoruhodný výkon až 534 kW (726 k) a točivý moment  až 888 Nm. S tím budou mít zadní pneumatiky opravdu hodně práce, ale to už je starost řidiče, potažmo stabilizačního systému a kontroly trakce.

Cena kompletní motorové úpravy vyjde na zhruba 300 000 korun bez daně. Ještě si ale můžete připlatit asi 50 000 korun za snížený podvozek s tvrdšími tlumiči a pružinami. Následně lze utrácet za bodykit a aerodynamický paket nebo speciální kola.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

včera | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků