Potřebuje Mercedes-AMG GT S tuning? Renntech si myslí, že 726 koní už stačí

Pod kapotu se nastěhoval nový systém přeplňování. Cena kompletní motorové úpravy vyjde na zhruba 300 000 korun bez daně.

Kupé Mercedes-AMG GT S nepatří mezi ta pomalejší auta. Vlastně je to jedno z nejrychlejších aut, která prošla naší testovací procedurou. Úpravce RENNtech si ale myslí, že standardní výkon čtyřlitrového osmiválce na důstojný dopředný pohyb nestačí.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Je libo základní tuning s výkonem 630 koní, nebo plnohodnotný s výkonem až 726 koní? Záleží na tom, kolik si chcete připlatit. Aerodynamický paket a bodykit se platí zvlášť

Pod kapotu se nastěhoval nový systém přeplňování. Turbodmychadla mají nyní výrazně větší kompresor. To zvýší výkon na 630 koní. Ještě lze ale připlatit za nový systém chlazení stačeného vzduchu. Motor pak dostane vysokoprůtokové vstřikovače a vedle upraveného výfukového systému bude vždy přeprogramována řídící jednotka, aby to celé fungovalo.

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Výsledkem je vskutku pozoruhodný výkon až 534 kW (726 k) a točivý moment  až 888 Nm. S tím budou mít zadní pneumatiky opravdu hodně práce, ale to už je starost řidiče, potažmo stabilizačního systému a kontroly trakce.

Cena kompletní motorové úpravy vyjde na zhruba 300 000 korun bez daně. Ještě si ale můžete připlatit asi 50 000 korun za snížený podvozek s tvrdšími tlumiči a pružinami. Následně lze utrácet za bodykit a aerodynamický paket nebo speciální kola.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků
S Audi SQ8 TDI na trati Tour de France: Jízda, kterou prostě nepochopíte

Audi SQ8 TDI (první svezení)

V rámci rozšiřování nabídky sportovních audi s písmenem S v názvu jsme se dočkali i modelu SQ8 TDI. Je to sice pět metrů dlouhé SUV, zatáčky ale zvládá jako kompaktní hatchback!

9.  7.  2019 | Svět motorů | 87 příspěvků
První jízda s novou Škodou Superb Scout: Dejte jí 2.0 TDI Evo a bude skvělá!

Škoda Superb Scout (první svezení)

První kilometry s novou Škodou Superb Scout jsme absolvovali v Rakousku. Vedle klikatých okresek nás trasa zavedla i na šotolinu a byl dostatek času k vyzkoušení nového prediktivního tempomatu. Jaký je prozatímní verdikt?

5.  7.  2019 | Jan Mička | 77 příspěvků