Potřebuje Fiat 500 facelift? Prý ano, tak ho tady máme

Decentní facelift Fiatu 500 se naštěstí na roztomilém designu nepodepsal.
Seznam kapitol
  1. Fiat 500
  2. Fotogalerie: Fiat 500

Roztomilý Fiat 500 je jedno z těch aut, která facelift skutečně nepotřebují. Automobilka si to naštěstí uvědomuje, takže i když nyní prohlašuje, že je tu nová pětistovka, vlastně vypadá stále stejně. Na první pohled si lze všimnout snad jen těch výraznějších diod denního svícení.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zahrajeme si hru „Najdi deset rozdílů!“ Vlevo je nová pětistovka, vpravo ta dosavadní
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Nový je i nárazník, maska chladiče a spousta dalších detailů, nicméně celkové proprce a vzezření zůstalo stejné a museli bychom vedle sebe vidět starou a novou pětistovku naživo, abychom našli všechny rozdíly. Pár detailů se změnilo i uvnitř směrem k většímu pohodlí a kvalitě.

Test Fiat 500X 1.6 MultiJet: Italský paradox

Test Fiat 500X 1.6 MultiJet: Italský paradox

Dnes už to nejde bez pořádné konektivity s telefony, takže Fiat 500 dostane systém Uconnect s dotykovou pětipalcovou obrazovkou, který bude umět snad všechno, co můžete potřebovat. Lze do něj nahrát i navigaci TomTom. Myslelo se i na bezpečnost, nový model 500 má teď až sedm airbagů. Nový je třeba i displej před řidičem, který vyvinulo Magneti Marelli.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Interiér se také příliš nezměnil, ale v katalogu budou nové barvy a vzory. Nový je i budík před řidičem a uprostřed přístrojové desky najdete dotykový systém Uconnect, do kterého si můžete nahrát i navigaci TomTom

Všechny motory teď ale splňují normu Euro 6. Základem bude čtyřválec 1,2 l o výkonu 69 koní, který bude k dispozici i ve verzi „Eco“. Ta dostane aktivní alternátor a vůz bude mít i upravenou aerodynamiku s cílem minimalizovat odpor vzduchu. Spotřeba se tak proti „neeko“ verzi sníží z 4,7 na 4,3 litru na 100 km.

Co se stane, když zkřížíte starý Fiat 500 a Lamborghini Murcielago

Co se stane, když zkřížíte starý Fiat 500 a Lamborghini Murcielago

Fiat 500 nabídne i dvouválec 0,9 l TwinAir o výkonech 85 a 105 koní a se spotřebou 3,8 l/100 km. Diesel 1.3 Multijet o výkonu 95 koní má normovanou spotřeou 3,3 litru na 100 km a emisemi 89 g/km CO2. Některé trhy dostanou ještě atmosférický dvouválec o výkonu 65 koní a stokoňovou čtrnáctistovku.

Od počátku prodeje bude k dispozici i LPG verze motoru 1,2 l a také se bude k vybraným motorům prodávat robotizovaná automatická převodovka Dualogic. Samozřejmě je k dispozici celá škála barev, potahů a své auto si budete moci nakonfigurovat tak, že podobný Fiat 500 potkáte jen těžko.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Fiat 500
  2. Fotogalerie: Fiat 500
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test Alfy Romeo 4C Spider: Osudová přitažlivost

Alfa Romeo 4C Spider

Alfa Romeo 4C je autem, do kterého se na první pohled zamilujete. Ale víte, jak to se vzletnými láskami bývá. Dost často z nich bývá slušná kocovina…

8.  7.  2017 | Jiří Švamberk | 9 příspěvků
Pick-up jako auto na každý den? Ford Ranger nám připomněl klady a zápory

Ford Ranger

Před tím, než si pick-up koupíte na každý den, musíte počítat s následujícím.

6.  7.  2017 | Milan Lažanský | 5 příspěvků