Postřehy z Frankfurtu (3): Up! je tikající bomba Volkswagenu

13 komentářů

Antiautomat
15. září • 7:57

....az na to ze ta zadna cast si uz teraz pyta facelift. Inak po stranke dizajnu s tym problem nemam a interier je na rozdiel od tragkomickych vytvorov este tragickejsich tvarov istych nemenovanych frankofilnych znaciek velmi podareny.
Skratka jednoduchy a ucelny, clovek po otvoreni dveri a pohlade na palubku nedostava chut utiect za panickeho mavania rukami do najblizsej krcmy na poldeci aby sa z tej hrozy spamatal. Mozne problemy vidim len nasledovne:
a/ cenu samotneho auta
b/ cenu priplatkovej vybavy (co je takmer istota)
c/ znamy fakt ze minimalne rok/dva potrva kym sa odstrania chyby (ako je uz dobrym zvykom) a auto po technickej stranke nalezite vyzreje
d/ motory vs ich spolahlivost a odolnost a narocnost na udrzbu (hlavne v tom poslednom nie su tie sucasne ziadnou velkou vyhrou)Ak sa podari zladit horeuvedene a cenovo spravne umiestnit model medzi ostatne, potom myslim ze to ma velmi dobru sancu.

moreczech
14. září • 11:29

To snad ani nemůže být myšleno vážně.....

tombas
14. září • 14:39

UP! může být nejprodávanějším modelem značky leda v případě, že ho budou dávat ke dvěma velkým balením pracího prášku jako bonus místo aviváže.
Lidé nejsou ochotni dávat téměž 200 tis. za něco tak malého, že to 4člennou rodinu neodveze. Logan/sandero je za podobnou cenu, ale 2x větší. A to byl důvod úspěchu.

Honziss
14. září • 21:48

Myslim ze se prodavat bude, hlavne na zapad od nas, kde je vetsi kupni sila. Bud jako auto do mesta nebo jako druhe auto do rodiny. Nemec holt nasetri dva platy a jde si to o vikendu koupit, zadny kolik a ceho se do toho vejde a jestli to uveze 3 pytle cementu na chalupu....proste jako druhy auto do mesta.Tady a na vychod od nas to ale bude slabsi...

puk123
15. září • 8:09

Tak nějak. Ano, i Němec by si za ty peníze mohl koupit KIU nebo Dacii, ale potom by musel do servisu k nějakému Turkovi na druhý konec města. Takto bude mít Upa i rodinného nebo služebního Passata v péči jedné vyzkoušené firmy, která bude sama hlídat termíny prohlídek apod. a ještě ušetří jako věrný zákazník.

Hloupej Honza
15. září • 8:30

A teď tu o Sněhurce.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
puk123
15. září • 10:57

Takže ještě jednou pro HH ze země, kde se kupují hlavně ojetiny a servisuje se převážně v univerzálních neznačkových servisech a garážích.
Za jednero horami, tam co slunce zapadá, leží země, kde si rodiny mohou dovolit více nových vozů a svěřují je převážně značkovým servisům. Pokud pořizují jakékoliv nové vozidlo, rozmýšlejí, zda jít s jedním autem do jiné značky k jinému prodejci a servisu nebo zůstat u vyzkoušeného.
V našem království by se dal najít příměr v rozhodování, zda koupit zamýšlené AV zařízení od jiného výrobce (prodejce) a mít další dálkový ovladač nebo zůstat u již doma zavedené značky.

Hloupej Honza
14. září • 17:22

taky to nebude za dvěstě ale tak za 2,5 až 3. Diť to je VW. Za již od 1,999... na lízačku bude kapesní Škodná. Samo v horší výbavě, aby si to nekonkurovalo.

tombas
14. září • 17:34

máš recht, zapomněl jsem na lacinější provedení sesterských modelů škody a seatu. Tím spíše se to nebude prodávat. V téhle minikategorii kraluje Picanto, malé, ale plnohodnotné, ostatní za ním trochu pokulhávají, ale třeba twingo bude mít facelift a to samé se čeká od tří kolíňat.

Jarda.abc
14. září • 11:16

se v ČR moc neprodávají. Do toho se rodina prostě nevleze.

Q
14. září • 11:37

A odkud beres, ze tohle je urceno pro rodinu? V CR neziji mladi lidi? Maminky co potrebujou na nakup?

ccc
14. září • 19:02

Maminkám tatínkové volové koupí SUV

Radek
14. září • 13:55

a, že těch miniaut se moc neprdává ty dvousedadlový prcci jsou podle mě nebezpečný co se týče bezpečnosti a taky by to nesmělo stát 250 tis. Kč za to si koupím větší auto:-D

Doporučujeme

Články odjinud