Postřehy z Frankfurtu (3): Up! je tikající bomba Volkswagenu

Jarda.abc  |  14. 09. 2011 11:16

se v ČR moc neprodávají. Do toho se rodina prostě nevleze.

Odpovědět  |   | 
Q  |  14. 09. 2011 11:37

A odkud beres, ze tohle je urceno pro rodinu? V CR neziji mladi lidi? Maminky co potrebujou na nakup?

Odpovědět  |   | 
Radek  |  14. 09. 2011 13:55

a, že těch miniaut se moc neprdává ty dvousedadlový prcci jsou podle mě nebezpečný co se týče bezpečnosti a taky by to nesmělo stát 250 tis. Kč za to si koupím větší auto

Odpovědět  |   | 
ccc  |  14. 09. 2011 19:02

Maminkám tatínkové volové koupí SUV

Odpovědět  |   | 
moreczech  |  14. 09. 2011 11:29

To snad ani nemůže být myšleno vážně.....

Odpovědět  |   | 
tombas  |  14. 09. 2011 14:39

UP! může být nejprodávanějším modelem značky leda v případě, že ho budou dávat ke dvěma velkým balením pracího prášku jako bonus místo aviváže.
Lidé nejsou ochotni dávat téměž 200 tis. za něco tak malého, že to 4člennou rodinu neodveze. Logan/sandero je za podobnou cenu, ale 2x větší. A to byl důvod úspěchu.

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  14. 09. 2011 17:22

taky to nebude za dvěstě ale tak za 2,5 až 3. Diť to je VW. Za již od 1,999... na lízačku bude kapesní Škodná. Samo v horší výbavě, aby si to nekonkurovalo.

Odpovědět  |   | 
tombas  |  14. 09. 2011 17:34

máš recht, zapomněl jsem na lacinější provedení sesterských modelů škody a seatu. Tím spíše se to nebude prodávat. V téhle minikategorii kraluje Picanto, malé, ale plnohodnotné, ostatní za ním trochu pokulhávají, ale třeba twingo bude mít facelift a to samé se čeká od tří kolíňat.

Odpovědět  |   | 
Honziss  |  14. 09. 2011 21:48

Myslim ze se prodavat bude, hlavne na zapad od nas, kde je vetsi kupni sila. Bud jako auto do mesta nebo jako druhe auto do rodiny. Nemec holt nasetri dva platy a jde si to o vikendu koupit, zadny kolik a ceho se do toho vejde a jestli to uveze 3 pytle cementu na chalupu....proste jako druhy auto do mesta.

Tady a na vychod od nas to ale bude slabsi...

Odpovědět  |   | 
puk123  |  15. 09. 2011 08:09

Tak nějak. Ano, i Němec by si za ty peníze mohl koupit KIU nebo Dacii, ale potom by musel do servisu k nějakému Turkovi na druhý konec města. Takto bude mít Upa i rodinného nebo služebního Passata v péči jedné vyzkoušené firmy, která bude sama hlídat termíny prohlídek apod. a ještě ušetří jako věrný zákazník.

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  15. 09. 2011 08:30

A teď tu o Sněhurce.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  15. 09. 2011 10:57

Takže ještě jednou pro HH ze země, kde se kupují hlavně ojetiny a servisuje se převážně v univerzálních neznačkových servisech a garážích.
Za jednero horami, tam co slunce zapadá, leží země, kde si rodiny mohou dovolit více nových vozů a svěřují je převážně značkovým servisům. Pokud pořizují jakékoliv nové vozidlo, rozmýšlejí, zda jít s jedním autem do jiné značky k jinému prodejci a servisu nebo zůstat u vyzkoušeného.
V našem království by se dal najít příměr v rozhodování, zda koupit zamýšlené AV zařízení od jiného výrobce (prodejce) a mít další dálkový ovladač nebo zůstat u již doma zavedené značky.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  15. 09. 2011 07:57

....az na to ze ta zadna cast si uz teraz pyta facelift. Inak po stranke dizajnu s tym problem nemam a interier je na rozdiel od tragkomickych vytvorov este tragickejsich tvarov istych nemenovanych frankofilnych znaciek velmi podareny.
Skratka jednoduchy a ucelny, clovek po otvoreni dveri a pohlade na palubku nedostava chut utiect za panickeho mavania rukami do najblizsej krcmy na poldeci aby sa z tej hrozy spamatal.

Mozne problemy vidim len nasledovne:
a/ cenu samotneho auta
b/ cenu priplatkovej vybavy (co je takmer istota)
c/ znamy fakt ze minimalne rok/dva potrva kym sa odstrania chyby (ako je uz dobrym zvykom) a auto po technickej stranke nalezite vyzreje
d/ motory vs ich spolahlivost a odolnost a narocnost na udrzbu (hlavne v tom poslednom nie su tie sucasne ziadnou velkou vyhrou)

Ak sa podari zladit horeuvedene a cenovo spravne umiestnit model medzi ostatne, potom myslim ze to ma velmi dobru sancu.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Škoda Felicia kdysi prošla i testem Top Gearu. Už tehdy byl Clarkson mistr slova

Škoda Felicia kdysi prošla i testem Top Gearu. Už tehdy byl Clarkson mistr slova

Škoda Felicia dostávala v britských médiích celkem dost prostoru. Dokonce vyhrála prestižní anketu.

včera | Vladimír Kadera
Minitest Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG: Kluk z plakátu

Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG

Nebude trvat dlouho a nabídka pohonných jednotek Volkswagen T-Cross projde drobnou úpravou. Benzinová patnáctistovka však zůstane, proto není od věci si říci, co od ní vlastně můžete očekávat.

3.  6.  2020 | Jan Mička | 14 příspěvků
Minitest Dacia Duster 1.0 TCe Prestige: V plné výbavě za cenu holé Fabie Combi!

Dacia Duster 1.0 TCe

Druhá Dacie Duster není žádnou horkou novinkou. Novinkou je ale akční ceník. SUV od Dacie totiž aktuálně můžete mít za necelých 220 tisíc, s plnou výbavou za 326.900 Kč. Vždy to ale bude tříválec s předním pohonem. Dává smysl?

31.  5.  2020 | Petr Schnagl | 114 příspěvků

Nejčtenější články

Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

26.  5.  2020 | | 58 N/A
Poslední rána pro spalovací motory? Nová baterie Elona Muska může způsobit revoluci

Poslední rána pro spalovací motory? Nová ba…

Tak nějak jsme tušili, že to jednou přijde…

31.  5.  2020 | | 144 N/A
Moderní Škoda 740 měla nahradit Škodu 100/110. Politika ji nakonec poslala k ledu

Moderní Škoda 740 měla nahradit Škodu 100/1…

Není tajemstvím, že modely 105 a 120 byly beznadějně zastaralé už v době své premiéry. Místo nich měla dorazit Škoda 740 s motorem vpředu, systémem transaxle a pohonem zadních kol. Šanci na plnohodnotný život ale nikdy nedostala.

30.  5.  2020 | | 32 N/A