Postřehy z Frankfurtu (3): Up! je tikající bomba Volkswagenu

S tímhle 3540 mm dlouhým, 1640 mm širokým a 1480 mm dlouhým autíčkem se pojí velká očekávání. Bylo to znát již v předvečer autosalonu na bombastickém večeru pořádaném Volkswagenem. Na plochu se vyřítilo devět barevných blech, kroužily kolem sebe v divém chvatu a vzápětí jsme se od představitelů značky dozvěděli, že s tímhle autíčkem hodlají udělat díru do světa. Up! by se měl stát již brzy nejprodávanějším modelem Volkswagenu.

Klepněte pro větší obrázek 

V přeplněném segmentu nejmenších aut podle nich Up! hlavně zaujme „moderním, pragmatickým designem“ a tím, jak je bezpečný. Na předních sedadlech jsem se cítil prima, o zadních raději hovořit nebudu, abych nepokazil sváteční náladu, která se tady v Německu kolem malého auta rozhostila.

Up! je první vozidlo nové řady Volkswagenu. Během příštích let bude představena celá paleta nových modelů, která bude mít označení New Small Family – od kupé až po minivan. Škoda a Seat již brzy představí sesterské modely.

A informace pro ženy, do zavazadlového prostoru se vejde poměrně dost tašek s nákupy, má objem 251 litrů. Pokud se zadní sedadla sklopí, naroste na 951 litrů.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 

 

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků