Postřehy z Frankfurtu (3): Up! je tikající bomba Volkswagenu

S tímhle 3540 mm dlouhým, 1640 mm širokým a 1480 mm dlouhým autíčkem se pojí velká očekávání. Bylo to znát již v předvečer autosalonu na bombastickém večeru pořádaném Volkswagenem. Na plochu se vyřítilo devět barevných blech, kroužily kolem sebe v divém chvatu a vzápětí jsme se od představitelů značky dozvěděli, že s tímhle autíčkem hodlají udělat díru do světa. Up! by se měl stát již brzy nejprodávanějším modelem Volkswagenu.

Klepněte pro větší obrázek 

V přeplněném segmentu nejmenších aut podle nich Up! hlavně zaujme „moderním, pragmatickým designem“ a tím, jak je bezpečný. Na předních sedadlech jsem se cítil prima, o zadních raději hovořit nebudu, abych nepokazil sváteční náladu, která se tady v Německu kolem malého auta rozhostila.

Up! je první vozidlo nové řady Volkswagenu. Během příštích let bude představena celá paleta nových modelů, která bude mít označení New Small Family – od kupé až po minivan. Škoda a Seat již brzy představí sesterské modely.

A informace pro ženy, do zavazadlového prostoru se vejde poměrně dost tašek s nákupy, má objem 251 litrů. Pokud se zadní sedadla sklopí, naroste na 951 litrů.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 

 

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 23 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků