Postřehy z Frankfurtu (2): lákadlo pro mladé se jmenuje Mini Coupé

A zde je další kousek, kolem kterého není ve Frankfurtu k hnutí. Přitahuje hlavně mladé, pro které je určen, sportovně zaměřené lidi. Mini Coupé je totiž vůbec prvním dvousedadlovým vozem, který nabízí proslulá britská značka.

Klepněte pro větší obrázek

Auto je nabízeno ve verzích Cooper, Cooper S, Cooper Works a Cooper SD. Základní provedení Mini Cooper Coupé dosahuje výkonu 122 koní (90 kW), nejsilnější provedení má výkon 211 k.

Jak zaznělo na tiskové konferenci, hlavní předností tohoto vozu jsou jeho dynamické vlastnosti. Vůz  je nižší oproti hatchbacku o 29 mm, má nyní nižší odpor vzduchu.

Lehce v šoku jsem byl při pohledu do „bezedného“ zavazadlového prostoru Coupé, je totiž o 20 litrů větší než u čtyřsedadlového modelu Clubman.

Coupé se začne prodávat v Evropě v říjnu a jeho základní cena bude 21 200 euro, bude tedy stát o 2000 euro více než hatchback. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2007
Stav: 181 361 km
Cena: 150 000 Kč
MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2007
Stav: 97 288 km
Cena: 230 000 Kč
MINI Countryman 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 48 069 km
Cena: 360 000 Kč
MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 83 878 km
Cena: 300 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků