Postřehy z Frankfurtu (1): koncept Audi je nejšílenější z šílených

Tohle mini vozítko ve futuristicky pojatém pavilonu německé automobilky přitahuje pozornost. Audi si takto představuje budoucnost. Města budou přecpaná a jedinou šanci někam se „posunout“ či zaparkovat budou mít takováto ulítlá posunovadla.

Klepněte pro větší obrázek

Koncept Audi Urban je velmi úzký. Dva cestující nesedí ve voze vedle sebe, sedadlo řidiče je lehce posunuto dopředu. Musím potvrdit, že se v něm však sedí pohodlně. Vůz také nemá konvenční dveře.

Vozidlo působí s otevřenými dveřmi a vysokánskými koly (21 palců) téměř nadoblačným dojmem. A není divu, váží méně než 500 kilogramů. Jeho základem je karbonový monokok.  O pohon se stará dvojice elektromotorů, která čerpá energii z lithium-iontových baterií.

Jeho kardinální nevýhodou je skutečnost, že má zatím dojezd pouhých 50 až 60 kilometrů a zavazadlový prostor vpravdě miniaturních rozměrů. Koncept je dlouhý 3200 mm, vysoký 1200 mm a široký 1700 mm. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

 

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 59 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků