Postřehy z Frankfurtu (1): koncept Audi je nejšílenější z šílených

Tohle mini vozítko ve futuristicky pojatém pavilonu německé automobilky přitahuje pozornost. Audi si takto představuje budoucnost. Města budou přecpaná a jedinou šanci někam se „posunout“ či zaparkovat budou mít takováto ulítlá posunovadla.

Klepněte pro větší obrázek

Koncept Audi Urban je velmi úzký. Dva cestující nesedí ve voze vedle sebe, sedadlo řidiče je lehce posunuto dopředu. Musím potvrdit, že se v něm však sedí pohodlně. Vůz také nemá konvenční dveře.

Vozidlo působí s otevřenými dveřmi a vysokánskými koly (21 palců) téměř nadoblačným dojmem. A není divu, váží méně než 500 kilogramů. Jeho základem je karbonový monokok.  O pohon se stará dvojice elektromotorů, která čerpá energii z lithium-iontových baterií.

Jeho kardinální nevýhodou je skutečnost, že má zatím dojezd pouhých 50 až 60 kilometrů a zavazadlový prostor vpravdě miniaturních rozměrů. Koncept je dlouhý 3200 mm, vysoký 1200 mm a široký 1700 mm. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

 

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků