Poslední šance Tatry. Korupčník Rishi končí

(((())))  |  03. 03. 2013 12:04

Ne jen Tatra má poslední šanci.

Odpovědět  |   | 
Flyer01  |  03. 03. 2013 13:12

exekučně zabavit, vyvlastnit a dosadit nějakého odborníka napříč politickým spektrem... kdyby se Tatra spojila s Dafem, nedokážu si představit nic lepšího... kdy dojedu kamkoli po světě, a jako Čech na prodejnách a v servisech Dafu uvidím i Tatrovku.... jenže to by se muselo chtít....

Odpovědět  |   | 
KarelAntonin  |  03. 03. 2013 13:50

Nejlépe kdyby Tatru koupil nějaký Ruský , SNS investor. Případně silný investor z ČR.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  03. 03. 2013 15:33

Za tohle můžeme děkovat Havlovi, Klausovi a dalším, kteří se podíleli na ničení a rozkrádání Českoslovenka. V 89 byla t815 ještě relativně nové auto a rozhodně to bylo auto, které bylo ve svém segmentu konkurenceschopné. Bohužel nové vedení okamžitě přetrhalo všechny vztahy s Ruskem a tím jsme vyklidili obrovský trh, který začali obsazovat západní firmy. Pak přišla obrovská rozkrádačka "diamol" a s Tatrou už to šlo jen z kopce...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  03. 03. 2013 19:15

Máš v tom docela zmatky.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  04. 03. 2013 08:47

V roce 1989 relativně nové auto bylo staré již 7 let a technicky, tím nemyslím zrovna podvozek, na tom nebylo zrovna nejlépe. I dodávky do Ruska nešly vzhledem k vysoké poruchovosti a reklamacím, špatná kvalita výroby, která byla dána již výrobními podmínkami ze socialismu. Diamoil nebyl tunel, ale velké manažerské selhání, když podepsalo vedení Tatry smlouvu s neznámou a neprověřenou firmou, s podvodníky, a vyrobilo se pro tuto firmu několik tisíc aut na dluh, které v konečném důsledku nikdo nezaplatil. Politicky tohle napadat je částečně pitomost. Jediný, kdo to zpackal byl Klaus, který odmítl Tatru přímo prodat, údajně aby byla tato firma v kuponové privatizaci, přestože mohla být prodána Mercedesu za podobných podmínek jako Škoda auto.

Odpovědět  |   | 
Tatrovak  |  06. 03. 2013 17:27

Svou část práce odvedly hlavně odbory, když navrhovaný prodej Tatry zablokovaly. Daimler nabízel práci nejprve pro 3500 lidí, po nesouhlasu odborů tento počet přehodnotil na max. 5000 zaměstnanců. Neprošlo ani to, protože v té době Tatra zaměstnávala skoro 15000 lidí, kdežto dnes jich má s bídou 1000.

Odpovědět  |   | 
Diakon  |  03. 03. 2013 19:32

Na narodni divadlo se taky lid slozil, kdyz vyhorelo. Skoda ze na tatru se uz nikdo skladat nebude. Stejne by to zase nekdo vytuneloval.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  04. 03. 2013 08:42

Praha město tunelářů.

Odpovědět  |   | 
ja-ne  |  04. 03. 2013 15:08

TATRU milujeme, bola by jej skoda

Odpovědět  |   | 
Boris Nikolajevič  |  05. 03. 2013 13:19

A co akcionáři.Přijdou o akcie nebo né?

Odpovědět  |   | 

Tatra nezná bratra.

Odpovědět  |   | 
bratr Tatry  |  06. 03. 2013 09:56

Bezpodmínečně požaduji obnovit výrobu osobních automobilů! Bez diskuze!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST SsangYong Korando 1.5 T-GDI 4x4: Vše, co potřebujete. Za míň, než čekáte

SsangYong Korando 1.5 TGDI

SsangYong Korando se hlásí v redakční garáží počtvrté. Tentokrát v plné náloži jako borec se čtyřkolkou a automatem.

včera | Vladimír Kadera | 1 příspěvek
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant: Nejlepší jízda na trhu?

VW Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant

Volkswagen Golf Variant prodělal mezigeneračně více změn, než se může na první pohled zdát. Vyzkoušeli jsme sportovněji střiženou verzi R-Line se 150koňovým turbobenzinem a popravdě toho není moc ke kritizování.

14.  4.  2021 | Jan Mička
TEST Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8: Originál, kapitola druhá

Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8

Nová generace C4 zcela odhodila zátěž minulosti a přichází s vlastním odlišným pojetím kompaktního hatchbacku. Novoty jsou v tomto případě vítané.

11.  4.  2021 | Richard Herbich | 13 příspěvků

Nejčtenější články

Lada Niva Travel je už k mání i v Česku. Není drahá, technika off-roadu jí nechybí

Lada Niva Travel je už k mání i v Česku. Ne…

Pokud byste chtěli novou Ladu taky v Česku, nezávislý dovozce z Brna vám klidně splní přání.

6.  4.  2021 |
Daniel Fuglevič
4x4Ruská autaCenyLada
Vzácná Tatra JK 2500 je nádherný skvost z Československa. Nikdo neví, kde je teď

Vzácná Tatra JK 2500 je nádherný skvost z Č…

Kupé s tvary tehdejší evropské sportovní smetánky byste mohli nazvat nejhezčím autem Československa.

27.  3.  2021 |
Daniel Fuglevič
TatraSportovní autaRetro
Nádherná Škoda 440 Karosa měla být jen experiment. Navzdory osudu žije dodnes

Nádherná Škoda 440 Karosa měla být jen expe…

Experimentování může občas vyústit i v jednu z nejhezčích škodovek vůbec. Přitom z Mladé Boleslavi vlastně úplně nepochází.

10.  4.  2021 |
Daniel Fuglevič
ŠkodaKabrioletyRetro
Škoda Felicia VR6 byla skvělý zakázkový speciál. Od VW nepoužila jen silný motor

Škoda Felicia VR6 byla skvělý zakázkový spe…

Vzpomínáme na siláckou „felinu“, která byla neúmyslnou předzvěstí budoucích sportovních modelů Škody.

19.  3.  2021 |
Daniel Fuglevič
Škoda FeliciaHot HatchRetro
Legendární Slovenská strela podstupuje ostré testy. I na trati je krásná, podívejte

Legendární Slovenská strela podstupuje ostr…

Rozsáhlá renovace je v těchto dnech zakončována testováním v provozu. Rudý vlak totiž nečeká pouze stání v muzeu.

7.  4.  2021 |
Daniel Fuglevič
RenovaceTatraVideo