Poslední šance Tatry. Korupčník Rishi končí

13 komentářů

bratr Tatry
6. března • 9:56

Bezpodmínečně požaduji obnovit výrobu osobních automobilů! Bez diskuze!

Věra Macháčková (AKM1)
5. března • 13:57

Tatra nezná bratra.

Boris Nikolajevič
5. března • 13:19

A co akcionáři.Přijdou o akcie nebo né?

ja-ne
4. března • 15:08

TATRU milujeme, bola by jej skoda :-/

Zelí
4. března • 8:42

Praha město tunelářů.

Diakon
3. března • 19:32

Na narodni divadlo se taky lid slozil, kdyz vyhorelo. Skoda ze na tatru se uz nikdo skladat nebude. Stejne by to zase nekdo vytuneloval.

Pavel
3. března • 15:33

Za tohle můžeme děkovat Havlovi, Klausovi a dalším, kteří se podíleli na ničení a rozkrádání Českoslovenka. V 89 byla t815 ještě relativně nové auto a rozhodně to bylo auto, které bylo ve svém segmentu konkurenceschopné. Bohužel nové vedení okamžitě přetrhalo všechny vztahy s Ruskem a tím jsme vyklidili obrovský trh, který začali obsazovat západní firmy. Pak přišla obrovská rozkrádačka "diamol" a s Tatrou už to šlo jen z kopce...

Mirek
4. března • 8:47

V roce 1989 relativně nové auto bylo staré již 7 let a technicky, tím nemyslím zrovna podvozek, na tom nebylo zrovna nejlépe. I dodávky do Ruska nešly vzhledem k vysoké poruchovosti a reklamacím, špatná kvalita výroby, která byla dána již výrobními podmínkami ze socialismu. Diamoil nebyl tunel, ale velké manažerské selhání, když podepsalo vedení Tatry smlouvu s neznámou a neprověřenou firmou, s podvodníky, a vyrobilo se pro tuto firmu několik tisíc aut na dluh, které v konečném důsledku nikdo nezaplatil. Politicky tohle napadat je částečně pitomost. Jediný, kdo to zpackal byl Klaus, který odmítl Tatru přímo prodat, údajně aby byla tato firma v kuponové privatizaci, přestože mohla být prodána Mercedesu za podobných podmínek jako Škoda auto.

Tatrovak
6. března • 17:27

Svou část práce odvedly hlavně odbory, když navrhovaný prodej Tatry zablokovaly. Daimler nabízel práci nejprve pro 3500 lidí, po nesouhlasu odborů tento počet přehodnotil na max. 5000 zaměstnanců. Neprošlo ani to, protože v té době Tatra zaměstnávala skoro 15000 lidí, kdežto dnes jich má s bídou 1000.

Mirek
3. března • 19:15

Máš v tom docela zmatky.

KarelAntonin
3. března • 13:50

Nejlépe kdyby Tatru koupil nějaký Ruský , SNS investor. Případně silný investor z ČR.

Flyer01
3. března • 13:12

exekučně zabavit, vyvlastnit a dosadit nějakého odborníka napříč politickým spektrem... kdyby se Tatra spojila s Dafem, nedokážu si představit nic lepšího... kdy dojedu kamkoli po světě, a jako Čech na prodejnách a v servisech Dafu uvidím i Tatrovku.... jenže to by se muselo chtít....

(((())))
3. března • 12:04

Ne jen Tatra má poslední šanci.

Doporučujeme

Články odjinud