Poslední rozloučení? Mercedes-AMG připravil edici Exclusive pro třídu G

Na autosalonu ve Frankfurtu bude k vidění i exkluzivní edice třídy G od AMG.

Stávající generace legendárního Mercedesu třídy G nejspíš už v příštím roce nahradí úplně nový model. Ten sice slibuje zachování off-roadové filosofie, ale kořeny až do sedmdesátých let mu už sahat nebudou.

Video: Mercedes ukazuje výhody pořízení pick-upu na příkladu třídy X

Video: Mercedes ukazuje výhody pořízení pick-upu na příkladu třídy X

Mercedes nyní pro frankfurtský autosalon připravil edici Exclusive. Ta je k dispozici pro modely G63 a G65 od AMG. Už matný šedý lak Monza je odlišuje od "běžných" géček.

Černě lakované disky o průměru 21 palců ukrývají vrtané kotouče a červené brzdové třmeny. Unikátní je především interiér vozu. Dcoutónová sedadla Designo ladí s přístrojovou deskou. Speciální je diamantové kontrastní prošívání.

Mercedes oficiálně potvrdil, že ve Frankfurtu uvidíme hypersport od AMG

Mercedes oficiálně potvrdil, že ve Frankfurtu uvidíme hypersport od AMG

Varianta G63 v edici Exclusive na německém trhu začíná na v přepočtu 4 250 000 korun. Dvanáctiválcové G65 ve stejné variantě přijde už na téměř sedm a půl milionu.

Prohlédněte si edici ve fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků