Poslední rozloučení? Mercedes-AMG připravil edici Exclusive pro třídu G

Na autosalonu ve Frankfurtu bude k vidění i exkluzivní edice třídy G od AMG.

Stávající generace legendárního Mercedesu třídy G nejspíš už v příštím roce nahradí úplně nový model. Ten sice slibuje zachování off-roadové filosofie, ale kořeny až do sedmdesátých let mu už sahat nebudou.

Video: Mercedes ukazuje výhody pořízení pick-upu na příkladu třídy X

Video: Mercedes ukazuje výhody pořízení pick-upu na příkladu třídy X

Mercedes nyní pro frankfurtský autosalon připravil edici Exclusive. Ta je k dispozici pro modely G63 a G65 od AMG. Už matný šedý lak Monza je odlišuje od "běžných" géček.

Černě lakované disky o průměru 21 palců ukrývají vrtané kotouče a červené brzdové třmeny. Unikátní je především interiér vozu. Dcoutónová sedadla Designo ladí s přístrojovou deskou. Speciální je diamantové kontrastní prošívání.

Mercedes oficiálně potvrdil, že ve Frankfurtu uvidíme hypersport od AMG

Mercedes oficiálně potvrdil, že ve Frankfurtu uvidíme hypersport od AMG

Varianta G63 v edici Exclusive na německém trhu začíná na v přepočtu 4 250 000 korun. Dvanáctiválcové G65 ve stejné variantě přijde už na téměř sedm a půl milionu.

Prohlédněte si edici ve fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků