Poslední rozloučení? Mercedes-AMG připravil edici Exclusive pro třídu G

Na autosalonu ve Frankfurtu bude k vidění i exkluzivní edice třídy G od AMG.

Stávající generace legendárního Mercedesu třídy G nejspíš už v příštím roce nahradí úplně nový model. Ten sice slibuje zachování off-roadové filosofie, ale kořeny až do sedmdesátých let mu už sahat nebudou.

Video: Mercedes ukazuje výhody pořízení pick-upu na příkladu třídy X

Video: Mercedes ukazuje výhody pořízení pick-upu na příkladu třídy X

Mercedes nyní pro frankfurtský autosalon připravil edici Exclusive. Ta je k dispozici pro modely G63 a G65 od AMG. Už matný šedý lak Monza je odlišuje od "běžných" géček.

Černě lakované disky o průměru 21 palců ukrývají vrtané kotouče a červené brzdové třmeny. Unikátní je především interiér vozu. Dcoutónová sedadla Designo ladí s přístrojovou deskou. Speciální je diamantové kontrastní prošívání.

Mercedes oficiálně potvrdil, že ve Frankfurtu uvidíme hypersport od AMG

Mercedes oficiálně potvrdil, že ve Frankfurtu uvidíme hypersport od AMG

Varianta G63 v edici Exclusive na německém trhu začíná na v přepočtu 4 250 000 korun. Dvanáctiválcové G65 ve stejné variantě přijde už na téměř sedm a půl milionu.

Prohlédněte si edici ve fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

včera | Petr Schnagl | 45 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků