Poslední rozloučení? Mercedes-AMG připravil edici Exclusive pro třídu G

Na autosalonu ve Frankfurtu bude k vidění i exkluzivní edice třídy G od AMG.

Stávající generace legendárního Mercedesu třídy G nejspíš už v příštím roce nahradí úplně nový model. Ten sice slibuje zachování off-roadové filosofie, ale kořeny až do sedmdesátých let mu už sahat nebudou.

Video: Mercedes ukazuje výhody pořízení pick-upu na příkladu třídy X

Video: Mercedes ukazuje výhody pořízení pick-upu na příkladu třídy X

Mercedes nyní pro frankfurtský autosalon připravil edici Exclusive. Ta je k dispozici pro modely G63 a G65 od AMG. Už matný šedý lak Monza je odlišuje od "běžných" géček.

Černě lakované disky o průměru 21 palců ukrývají vrtané kotouče a červené brzdové třmeny. Unikátní je především interiér vozu. Dcoutónová sedadla Designo ladí s přístrojovou deskou. Speciální je diamantové kontrastní prošívání.

Mercedes oficiálně potvrdil, že ve Frankfurtu uvidíme hypersport od AMG

Mercedes oficiálně potvrdil, že ve Frankfurtu uvidíme hypersport od AMG

Varianta G63 v edici Exclusive na německém trhu začíná na v přepočtu 4 250 000 korun. Dvanáctiválcové G65 ve stejné variantě přijde už na téměř sedm a půl milionu.

Prohlédněte si edici ve fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW X5 M50d: Tohle je další SUV, které zaujme i řidiče!

BMW X5 M50d

BMW v případě modelové řady X5 konečně dohání samo sebe. Tedy sprint, který poslední roky nasadili nejen v oblasti pojetí interiéru a technologií, ale překvapivě i jízdních vlastností. A v lecčem je právě X5 u Bavorů průkopníkem!

včera | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

16.  12.  2018 | Jan Mička | 49 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 22 příspěvků