Poslední rozloučení? Mercedes-AMG připravil edici Exclusive pro třídu G

Na autosalonu ve Frankfurtu bude k vidění i exkluzivní edice třídy G od AMG.

Stávající generace legendárního Mercedesu třídy G nejspíš už v příštím roce nahradí úplně nový model. Ten sice slibuje zachování off-roadové filosofie, ale kořeny až do sedmdesátých let mu už sahat nebudou.

Video: Mercedes ukazuje výhody pořízení pick-upu na příkladu třídy X

Video: Mercedes ukazuje výhody pořízení pick-upu na příkladu třídy X

Mercedes nyní pro frankfurtský autosalon připravil edici Exclusive. Ta je k dispozici pro modely G63 a G65 od AMG. Už matný šedý lak Monza je odlišuje od "běžných" géček.

Černě lakované disky o průměru 21 palců ukrývají vrtané kotouče a červené brzdové třmeny. Unikátní je především interiér vozu. Dcoutónová sedadla Designo ladí s přístrojovou deskou. Speciální je diamantové kontrastní prošívání.

Mercedes oficiálně potvrdil, že ve Frankfurtu uvidíme hypersport od AMG

Mercedes oficiálně potvrdil, že ve Frankfurtu uvidíme hypersport od AMG

Varianta G63 v edici Exclusive na německém trhu začíná na v přepočtu 4 250 000 korun. Dvanáctiválcové G65 ve stejné variantě přijde už na téměř sedm a půl milionu.

Prohlédněte si edici ve fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 35 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků