Poslední "odvázaná" Škoda. Před dvaceti lety vyráběli felicii fun

15 komentářů

Antiautomat
21. února • 19:29

a/ Skoda nie je automobilkou, nic v zlom. Produkuje re-brand koncernu VW. Nic menej a nic viac. Nie, prosim ziadne pablbe nenavistne primitivne reakcie na temu Kia apod. Sme na tom TAKISTO. Odovzdali sme, otrocime, makame, vyrabame, styria nasi su lacnejsi ako jeden tam u nich. Ku cti nam mozno povedat, ze otrocit vieme. Otazka, dokedy. Ono aj to Heydrichove *budu otrocit pod vedenim nemeckych predakov*, tak ako to povedal ked prisiel na prazsky Hrad, nemalo dlhe trvanie. Ani nemohlo. b/ Zisky rastu... no, dajme tomu, ze v absolutnom cisle /a realny zisk bude ako vzdy tomuto cislu vzdialeny ako norma v katalogu od spotreby/. Nijaka seriozna vyrocna /a uveritelna/ sprava zatial svetlo novin nevidela.No a teraz mi vynadajte do neviem koho, menovite kaviaren.

Papi
22. února • 7:04

Víš co je rebrand? To je, když se vezme auto, sundá se původní znáček a přilepí se jiný. Je snad Škoda taková? Škodovka má stále v Boleslavi vlastní vývoj, motorárnu i vlastní design - není to tedy jen montovna jako Kia, Hnujdé nebo TPCA - i když k tomu má pekelně blízkoAle proč to vlastně cpeš k článku, kde se mluví o autu, které bylo ještě na českém podvozku?

Bazalt
21. února • 19:21

Jedna dlouhodobě stojí v Praze na Kačerově vedle sjezdu z Jižní spojky ;-) Na konci devadesátých let jsem jich viděl docela dost v Turecku s tou boudičkou s okny. Dnes je to překonané, ale ve své době to byla rarita. Jiné mini dodávky (Seat Inca, VW Caddy atd) měli buď boudu a dvě sedačky, nebo boudu a zadní lavici.

MOJE JMÉNO
20. února • 6:02

Nedávaly se do toho náhodou i nějaké nadupanější motory a vylepšené podvozky? Pamatuji se jak mne jednou tento stroj vyprovokoval na motorce a měl jsem fakt co dělat, abych mu ujel. Sedělo mu to i v zatáčkách nezvykle dobře.

Papi
22. února • 6:56

Mělo to obyčejnou 1.6, ale pickup byl lehčí než hatchback, takže to jelo líp :)
Co se týče podvozku, mělo to vepředu 22mm stabilizátor (normální verze měly 20mm), co se týče zadku nevím

Karell
20. února • 11:16

Ona ta věc na silnici nějakou shodou okolností seděla líp, než standardní verze. Motor se dal celkem snadno poladit kousek nahoru, takže to při nějakých "okreskových" rychlostech bylo fakt docela svižný. Výkon chyběl až při rychlostech "nad-dálničních", ale byla to přece jen fun-kára, ne okruhový speciál.
Na nic si to nehrálo, bylo vidět, že je to levné, ale o to šlo. Taková modernější obdoba aut jako byl kdysi třeba VW 181 (Thing).

franci
20. února • 10:44

Měl jsem ho tenkrát jako služební ve Škodovce. Bylo to lehký, takže s tou 1,6 na svojí dobu dost rychlý (nezapomeňtě, že třeba dálniční limit byl 110). Rozhodně byl motor rychlejší než podvozek a hlavně než brzdy.

Fana
19. února • 17:14

Kamarád ho má. Jezdí s ním denně do práce a je nadmíru spokojen.

jean
19. února • 21:08

Chapete niekto tie minusy?? :-D

Karell
20. února • 9:46

Buď chtějí říct, že ho nemá, nebo že s ním nejezdí denně do práce, nebo že není spokojený. Nebo jsou to blbci.

qev cv !
20. února • 18:06

Ale prt! Chteji rict, ze ho nema a neni s nim spokojen. :-D:-D:-D

jean
19. února • 14:56

Jedna ci dve taketo felicity jazdili po Nitre. Sranda auticko

CJo
22. února • 8:01

Mozem potvrdit: tu je fotka z maja 2004 B-]
http://www.imgup.cz/image/LN86...

Antiautomat
21. února • 19:13

....minuskar Ti prave vysvetlil, ze nejazdili.

Pepa
19. února • 10:13

To se vyrabelo v 2 provedenich? V Skoda muzeu ma jiny predni naraznik, jinde logo, nema ramy na strese, pak na reklamni fotce je zas jina verze.

Doporučujeme

Články odjinud