Poslechněte si zvuk nového přeplňovaného Porsche 911

Poslechněte si zvuk nového přeplňovaného Porsche 911

Modernizované Porsche 911 přišlo o svůj atmosféricky plněný motor, na jehož místo se nastěhovala menší přeplňovaná jednotka. Ta je stále šestiválcová, ale nabízí objem rovných tří litrů a používá dvě turbodmychadla. Výsledek představuje klasický downsizing. Auto je výkonnější, rychlejší a úspornější. Neztratilo ale trochu charakter?

Porsche 911 prošlo downsizingem. Teď má turbo i běžný model

Porsche 911 prošlo downsizingem. Teď má turbo i běžný model

Odpověď na tuhle otázku si necháme až na klasický test, jistou nápovědu ale dává nové video, které zvuk modernizovaného Porsche 911 S ukazuje. Nezajímavý není, nicméně něco jako kdyby mu trochu chybělo, obzvlášť při srovnání s předchozí verzí. Ostatně pusťte si obě videa a uvidíte, respektive uslyšíte.

Test: Porsche 911 Carrera S – zcela běžný vůz

Test: Porsche 911 Carrera S – zcela běžný vůz

Kromě nového motoru přichází v rámci faceliftu také další novinky v podobě například možnosti pořízení systému natáčení zadní nápravy. Porsche 911 může mít taktéž Wi-Fi hot-spot, hlídání mrtvého úhlu, sledování jízdních pruhů a tak dále. 

Takto zní nová dvakrát přeplňovaná třílitrová verze:

A zde zvuk původního atmosférického motoru: 

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků