Poslechněte si zvuk nového přeplňovaného Porsche 911

Poslechněte si zvuk nového přeplňovaného Porsche 911

Modernizované Porsche 911 přišlo o svůj atmosféricky plněný motor, na jehož místo se nastěhovala menší přeplňovaná jednotka. Ta je stále šestiválcová, ale nabízí objem rovných tří litrů a používá dvě turbodmychadla. Výsledek představuje klasický downsizing. Auto je výkonnější, rychlejší a úspornější. Neztratilo ale trochu charakter?

Porsche 911 prošlo downsizingem. Teď má turbo i běžný model

Porsche 911 prošlo downsizingem. Teď má turbo i běžný model

Odpověď na tuhle otázku si necháme až na klasický test, jistou nápovědu ale dává nové video, které zvuk modernizovaného Porsche 911 S ukazuje. Nezajímavý není, nicméně něco jako kdyby mu trochu chybělo, obzvlášť při srovnání s předchozí verzí. Ostatně pusťte si obě videa a uvidíte, respektive uslyšíte.

Test: Porsche 911 Carrera S – zcela běžný vůz

Test: Porsche 911 Carrera S – zcela běžný vůz

Kromě nového motoru přichází v rámci faceliftu také další novinky v podobě například možnosti pořízení systému natáčení zadní nápravy. Porsche 911 může mít taktéž Wi-Fi hot-spot, hlídání mrtvého úhlu, sledování jízdních pruhů a tak dále. 

Takto zní nová dvakrát přeplňovaná třílitrová verze:

A zde zvuk původního atmosférického motoru: 

Test Renaultu Clio R.S. po faceliftu: Je to opravdu ztracená generace?

Renault Clio R.S. 2017

Někteří odklon od jednoduššího pohonného ústrojí Renaultu neodpustí. Není to ale škoda? Jaké je Clio R.S. po faceliftu?

včera | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků