Poslechněte si zvuk nového přeplňovaného Porsche 911

Poslechněte si zvuk nového přeplňovaného Porsche 911

Modernizované Porsche 911 přišlo o svůj atmosféricky plněný motor, na jehož místo se nastěhovala menší přeplňovaná jednotka. Ta je stále šestiválcová, ale nabízí objem rovných tří litrů a používá dvě turbodmychadla. Výsledek představuje klasický downsizing. Auto je výkonnější, rychlejší a úspornější. Neztratilo ale trochu charakter?

Porsche 911 prošlo downsizingem. Teď má turbo i běžný model

Porsche 911 prošlo downsizingem. Teď má turbo i běžný model

Odpověď na tuhle otázku si necháme až na klasický test, jistou nápovědu ale dává nové video, které zvuk modernizovaného Porsche 911 S ukazuje. Nezajímavý není, nicméně něco jako kdyby mu trochu chybělo, obzvlášť při srovnání s předchozí verzí. Ostatně pusťte si obě videa a uvidíte, respektive uslyšíte.

Test: Porsche 911 Carrera S – zcela běžný vůz

Test: Porsche 911 Carrera S – zcela běžný vůz

Kromě nového motoru přichází v rámci faceliftu také další novinky v podobě například možnosti pořízení systému natáčení zadní nápravy. Porsche 911 může mít taktéž Wi-Fi hot-spot, hlídání mrtvého úhlu, sledování jízdních pruhů a tak dále. 

Takto zní nová dvakrát přeplňovaná třílitrová verze:

A zde zvuk původního atmosférického motoru: 

Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků