Takový pěkný článek milé autorevue.. jak přímo ze závodiště! Ani nevíte, jakou mám radost.. Na silnice můžu, tunit fáro jak tehdy v Chicagu už nemusím neboť to CTHE za mě před sedmi lety celé tentokrát poskládali přímo tovární profíci. Zbývá jen sundat ten plastový kryt z kompresoru aby se zlověstněji rozezněl v kombinaci s varhany a malinko líp se chladil..B-]
ŠKODA AUTO a.s. je největší výrobce automobilů v Česku. Sídlo společnosti je v Mladé Boleslavi, kde se nachází i největší výrobní závod. V rámci Česka má Škoda Auto dva další výrobní závody, a to v Kvasinách a ve Vrchlabí. Od roku 1991 je součástí německého koncernu Volkswagen Group, plně převzata v roce 2000.Takže máte i ten rok 1990 špatně.Vy Teda poskytujete informace, nevážená redakce.
my to víme a tyhle auta nemají co do činění s výrobou ve škodovce.
130 LR byl rozhodně tovární speciál tehdejší škodovky, jinak by nemohl do mezinárodní soutěže 200 RS byl funkční prototyp, dokončen asi Metalexem, ale jistotu nemám.
Ale 130LR se nedostala nikdy na silnice, homologační serie se dostala jen a jen na sportoviště a pravdy se nikdo nemohl v té době domáhat. V provozu na 110R odpadávali kola a tohle byl fakty výtvor nadšenců, než komunistických seladonů v Bolce.
Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.Není to česká automobilka, ale automobilka v České republice.Není součástí skupiny, ale je plně vlastněna VW AG. Takže ve vlastním zájmu si ty matoucí a nepravdivé informace opravte !!!!!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.