Poslechněte si Škodu Enyaq iV. Její zvuk ladili skladatelé, auto vůbec nepřipomíná

Hoax  |  27. 11. 2020 13:21

Jak od Hitchkoka :D

Odpovědět  |   | 
kari  |  27. 11. 2020 13:24

Star wars ..a taky mi to neco pripomina..

Odpovědět  |   | 
Pikus  |  27. 11. 2020 17:46

Která z těch reklam je zvuk ty Škodovky? Nebo jsem to přeskočil?

Odpovědět  |   | 
Kočner  |  27. 11. 2020 13:48

Tak ktorý je dnes na rade ?

Odpovědět  |   | 
10w60  |  27. 11. 2020 14:00

"Ladili skadatelé" ...no právě, v tom je ten problém Švec by se měl držet svého kopyta a auto by měli ladit lidé typu Walter Rohlr, Sebastian Loeb apod. Pak by snad neodletěly rozvody jako v případě TSI EA111

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  27. 11. 2020 14:20

👍

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  27. 11. 2020 14:35

Hledám, koukám, lovím, ale ne a ne najít u Enyaqu rozvody...

Odpovědět  |   | 
Jako vážně?  |  27. 11. 2020 15:11

Pokud to koupíš a tvoje stará zjistí kolik jsi za to vyhodil, tak jeden rozvod budeš mít přímo před sebou!

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  27. 11. 2020 18:50

Hele, co máte pořád všichni s těma starýma? To je tu tolik gerontofilů?

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  27. 11. 2020 21:33

Jako vážně?

Dobré

Odpovědět  |   | 
Jirka Jr  |  29. 11. 2020 10:33

to jako, že se bude chtít úspěšným závodníkům jebat se zvukem trolejbusu?

Odpovědět  |   | 
Yarda  |  01. 12. 2020 10:59

S tím trolejbusem je to dobrý nápad. Co takhle elektromobily vybavit kladkami, když pojedou někde, kde jezdí trolejbusy nebo tramvaje, připojit se na troleje a jednak si zvýšit dojezd, jednak si dobít baterky?

Odpovědět  |   | 
 |  27. 11. 2020 14:48

Snad vzniknou firmy co to dokáží vypnout aby to bylo tiché jelikož to je kravina

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  27. 11. 2020 15:17

Vznikne po tom stejná poptávka jako po vypnutí start-stop.

Odpovědět  |   | 

a ztratí to způsobilost provozu, takže řidič aji řidičák.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  27. 11. 2020 21:48

Kde není žalobce, není soudce.

Odpovědět  |   | 

no ta žaloba se chystá už na toho superba, že vypouští více emisí než je homologovaných a to už se pojede vyšetřování asi na všechny škody a každá minuta bez emisí na ty počty aut už se dá spočítat.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  28. 11. 2020 11:51

Řeč je o umělém zvuku, ne o emisích plugin hybrida.
Když už jsi to nakousl, kdo chystá žalobu? A na co? Je dán nějaký homologační test a ten splňuje. Že tento "test" je pro pluginy nevhodný je jiná. Ale automobilka tuto povinnot splnila a nepochybuji o tom, že v homologačním testu auto jezdí za ty čísla, která z toho vzešla.
To by se mohlo žalovat i na normální auta, protože neznám auto, které by jezdilo v reálu stejně jako je v papírech.

Odpovědět  |   | 
.  |  28. 11. 2020 13:36

copak nevíš, že petr r. je v diskusích autorevue místní debil, který ti nic rozumného nesdělí? píše jen bláboly a nesouvisé nesmysly a jakákoliv rozumná a věcná diskuse je s ním nemožná díky jeho mentální retardaci.

Odpovědět  |   | 

napsal te co mu za rychlost sebrali papíry a za chlast dostal podmínku. Mohls u mě dělat jízdy a vybodl ses na to.

Odpovědět  |   | 

Ano automobilka to splnila a někdo to odstraní. V české republice všichni jen a jen ojebávají. Dělám v opravárenství už dlouho a nikdy by mě nenapadlo něco odstranovat aby auto ztratilo způsobilost v dopravě. Vyjmenuj ten rozdíl od papíru, myslím, že myslíš spotřebu nebo něco jiného?

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  28. 11. 2020 19:36

To máš blbý. Já si třeba odstranil start-stop, protože mě neskutečně se*e a je mi jedno, že auto ztratilo způsobilost v dopravě.
Poslední větu jsem nepochopil. Jaký rozdíl mám vyjmenovat?

Odpovědět  |   | 

co nesplnuje auto? jak si psal jen na papíře. A nevím proč tě sere zhasínání motoru, co máš za auto, jestli nemáš hybrida tak asi víc tě sere ta klima, že se vypne s motorem.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  29. 11. 2020 11:09

Vypnutím start-stop neplní auto homologaci stejně jako vypnutí umělého zvuku.
Sere mě vypínání, protože mi odešla dříve baterka a chvíli trvá, když se chceš rozjet, než to naskočí.

Odpovědět  |   | 
.  |  29. 11. 2020 09:52

Pavle, asi jsi nepostřehl, že petr.r je odborník pracující na autovrakovišti u Zlína a jeho inteligence se projevila i na fotkách na FB. Tvrdil totiž, že je i odborník na grafiku a fotografování, zkrátk na všecko. Je to takový Pepek Vyskoč diskusína Autorevue. Pokud ti diskuse s ním vyhovuje, tak klidně pokračuj, nikdo tě (vás) rušit nebude. Asi jsi nepostřehl, že na petra.r nikdo nereaguje. Snad kromě minusů.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  29. 11. 2020 11:30

Díky za objasnění, s kým to vlastně diskutuji. Já jsem byl při každé odpovědi trochu nejistý, zda si dělá srandu a troluje nebo je fakt tak blbej a jen si zapomněl vzít prášky.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  28. 11. 2020 16:21

prvni nehoda, a ........ to bude prekvapeni az pojistovna odmitne plneni

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  28. 11. 2020 19:40

A jak zjistí, že to před nehodou nefungovalo? Myslíš, že pojišťovna bude zjišťovat, že je vypnutý umělý zvuk? Jak a kdy to zjistí?
Odmítla někdy pojišťovna plnit plnění z nehody třeba kvůli vypnutému start-stop systému?

Odpovědět  |   | 

z počítače vozidla, to dělá soudní znalec, když si to vyžádá soud, zastavíš třeba před přechodem a nevypne se ti motor a chodec neuslyší druhé auto a to ho srazí, tak soudní znalec a žalobce budou hledat argumenty a zjistí, že jsi měl motor zahřátý a ačkoliv máš strt-stop systém, motor ti běžel. To je ale fakty případ od případu, několikrát jsem rozmontovával auto na příkaz toho soudního znalce třeba celéj den, až se něco našlo.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  29. 11. 2020 11:27

Buď jsi šašek nebo nemocný, co žije v paralelním vesmíru.
Takže poslední můj komentář k tobě.
1) Nejprve k tomu umělému zvuku. Již 4 roky jezdím elektrikou, která umělý zvuk nemá. Umělý zvuk je pro rychlosti do cca 25-30 km/h, protože nad tuto rychlost je auto vždy slyšet. Do této rychlosti sice moc slyšet není, ale jako řidič jsem si vědom, že jedu elektrikou, takže dávám pozor na blízké chodce, co se nacházejí poblíž. Pokud ti tam některý chodec vlítne, díky malé rychlosti jsi schopen zabrzdit bez nějakých následků. Za ty 4 roky už vím, že auto není slyšet (pokud zrovna neběží klimatizace/topení, protože to hučí větráky od TČ (a to auto hučí jak vysavač) a to je fakt málokdy) pouze když jedu krokem do cca 5 km/h za někým s vozíkem u OC, který už je natěšený (nebo nasraný) na nákup a nevnímá okolí. A jakmile šlápnu na plyn, tak auto slyšet je, protože začne "pískat" DC/AC měnič, který je slyšet jak trolejbus. Takže opravdu s vypnutím umělého zvuku nemám žádný problém, na bezpečnosti silničního provozu se to nijak neprojeví.
2) To s tím žalobcem jsem nijak nepochopil. Ještě jsem neslyšel o případu, kdy by se honil řidič, že měl zapnutý motor a díky zapnutému mtooru se stala nějaká nehoda. Pokud opravdu "rozmontováváš" auta (pokud opravdu ano, tak pochybuji o tvých kvalitách), tak bys věděl, že vypnutí motoru při aktivním start-stop je závislé na desítkách parametrů a stačí jeden parametr mimo daný rozsah a motor se nevypne. Nehledě na to, že start-stop můžeš deaktivovat manuálně tlačítkem. Takže by mne opravdu zajímal jediný případ, kde by se žalobce honil nad tím, že řidič měl deaktivován start-stop a mělo to přímý následek na nějakou nehodu.

Odpovědět  |   | 
....  |  29. 11. 2020 12:34

Předvedené abstraktní myšlení pana petra r. je důkazem jeho mentální retardace. Objevil se vedle v diskusi názor, že není jenom debil s IQ 50, ale že se jedná v jeho případě o reálný omyl přírody a o nezvratitelný důkaz, že hloupost (a omezenost) je nezničitelná. On se měl původně narodit asi jako žížala. Pán Bůh si to ale na poslední chvíli rozmyslel. Bohužel hodnota IQ té žížaly u pana petra r. zůstala zachována.
...jo jo. žížalák petr r. předvedl a stále předvádí svůj mozkový trust, či spíše mozkový trus...

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  02. 12. 2020 00:51

Nevím s jakou elektrikou jezdíte, ale já mám u el. BMW velký problém s tichostí. Píská skoro neslyšitelně při zatížení a lidi na to vůbec stejně nejsou...Hodněkrát jsem brzdil na poslední chvíli. Co já bych dal ze ten unijní zlepšovák. Lepší než sedět v kriminále s výčitky za zabytí.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  02. 12. 2020 07:11

Jezdím s i3. Slyšet je, jen prostě jinak než klasický spalovák. To bude asi problém těch lidí, co vám skáčou pod auto. Já mám jen "problém" u OC, kde se opravdu jezdí krokem a jen v případě, kdy mi nehučí větrák od tepelného čerpadla.
Jinak ten unijní zlepšovák jde domontovat, byla to volitelná výbava. Tak pokud se bojíte, skočte si do BMW.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  27. 11. 2020 21:37

Mno tichý to úplně být nesmí kvůli chodcům/to jsou paradoxy, 50 let nám futurologové malovali bezhlučnou elektrickou dopravu aby se zjistilo že byli opět vedle/.
Ale tady v tom případě by už snad bylo lepší, kdyby to dělalo vvrrrrrrr.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  27. 11. 2020 23:05

Bezhlučná elektrická doprava je ideál ve společnosti rozumných lidí, ne tupých ovcí, které bez přemýšlení a rozhlížení jen tak kráčí do cesty autům...

Odpovědět  |   | 
Jirka Jr  |  29. 11. 2020 10:29

vy musíte být volič strany Rozumní

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  29. 11. 2020 15:06

Já jsem profesionální nevolič.

Odpovědět  |   | 
pavel  |  27. 11. 2020 15:31

Ten zvuk bych nechtěl poslouchat dere to ušiska.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  27. 11. 2020 18:51

Však dovnitř to není slyšet.

Odpovědět  |   | 

jestli někdo poznal škodu Tr 9 a jak začali modernizovat odporovou regulaci na tyristorovou, tak si vzpomínám jak ty Tr 9 začali pěkně zpívat- trilkovat jak u rozjezdu tak při rekupelaci. Tohle by tam mohli pouštět

Odpovědět  |   | 
karipasta  |  27. 11. 2020 19:47

pravdu díš

Odpovědět  |   | 
karipasta  |  27. 11. 2020 21:14

co mne mínusujete blbečci,Petr má pravdu a hlavně se vyzná nejenom v autech jak ukázal.Běžte si to hodit omezenci

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  27. 11. 2020 21:30

Dal jsem Petrovi i tobě plus, ale pak jsem si znovu přečetl co on napsal a zjistil jsem že došlo z mé strany k mýlce. On totiž nepíše, že mu to ten zvuk připomíná, ale že by ho tam chtěl úplně stejný jako v tom trolejbusu. Což je ovšem ještě horší....Jestli jsem něco na těch tyristorových regulátorech nesnášel tak to bylo právě to kvílivé kňučení a to jak u "šífů tak u šalin"
A protože systém už mě nedovoluje vám dát mínus - tímto se ti omlouvám.

Odpovědět  |   | 
karipasta  |  27. 11. 2020 22:03

z mé strany došlo také k mýlce tak se také omlouvám a Petrovi dodatečně dávám mínus a tobě plus.A máme to z krku.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  28. 11. 2020 11:47

Karipasta

Tomu říkám karakter

Odpovědět  |   | 

tak bych tam dal zvuk T699 bez tlumiče zvuku, to trilkování se mě líbilo, jestli se někomu protivilo, tak bude jak se říká co se v mládí naučíš........jde na vás stařecká demence.

Odpovědět  |   | 
Taky jeden  |  27. 11. 2020 17:02

mělo tam být tohle:
https://youtu.be/NkSvaWSxcxI...

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  27. 11. 2020 17:45


Mě to ten trolejbus připomíná také
to video je boží

Odpovědět  |   | 
Jirka Jr  |  29. 11. 2020 10:24

tak hlavně , že si skladatel vydělal.... jinak prostě trolejbus zní kupodivu pořád jako trolejbus

Odpovědět  |   | 
Petr  |  01. 12. 2020 09:33

Co to do prde.. je??

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

dnes | Jan Mička
TEST Subaru BRZ Final Edition: Devět let nás učilo tlačit na pilu. Teď už naposledy

Subaru BRZ Final Edition

Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.

13.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
TEST Audi e-tron 55 quattro Sportback: Tichý a hodně nápadný žrout elektřiny

Audi e-tron 55 quattro SB

Audi e-tron jsme tu měli už předloni. Tenkrát jsme s ním vyrazili do Rakouska a zažili pár neočekávaných dobrodružství. Dnes tu máme elegantnější verzi Sportback. Do žádných akcích se ale nehrneme, mrkneme na jeho schopnosti hezky v domácích podmínkách.

10.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 118 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
Favorit Silver line byl zrozen z blahobytu. Měl 548 zlepšení, přesto jezdil mizerně

Favorit Silver line byl zrozen z blahobytu.…

Ze všech akčních modelů favoritu & formanu se největšímu zájmu těšil typ Silver line. Kombinace stříbrné metalízy, efektních litých disků a zelenomodrého loga si udržovala dlouhodobý zájem, což ukončení nabídky stále oddalovalo. Celkově si získal 20.481 zákazníků.

19.  12.  2020 | | 150 N/A
Lukáš Prejzek
Škoda FavoritRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 79 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  12.  2020 | | 17 N/A
David Rusol
PolicieLuxusní auta