Jeden šťastný majitel už mohl svůj Bolide prohnat na okruhu. Bugatti u toho bylo i se svými fotografy a kameramany.
Zatímco většina majitelů striktně okruhové hračky Bugatti Bolide teprve čeká na oficiální tréninky, které připravuje pro své klienty sama francouzská automobilka, jeden nedočkavý majitel hypersportu už měl možnost své auto na trati naplno prohnat. Aby si udělal pěkné Vánoce, na americký okruh COTA (Circuit of the Americas) v Texasu vyrazil s týmem Bugatti ještě před koncem loňského roku.
Na soukromě objednaný okruh, který hostí i závody Formule 1 či MotoGP, tak vyrazil první zákaznický Bolide v konfiguraci s tradiční francouzskou závodní modrou. Počasí majiteli zrovna nepřálo, přesto ale zvládl dosáhnout na rovince maximální rychlosti 333 km/h, a jak dokazuje video z celého testu, motor W16 z Chironu má v této nespoutané karbonové placce opravdu hrubiánský až hromový zvuk.
Tým zákaznického servisu Bugatti se samozřejmě postaral o všechny detaily přípravy dlouho předtím, než vůz vyrazil na okruh. Den předtím se majitel podrobil technické instruktáži a před 12 ostrými koly následný den prošel Bolide ještě dvěma zahřívacími koly, aby technici mohli auto dále vyladit k aktuálním podmínkám na trati.
„Sedět za volantem tohoto výjimečného stroje bylo nezapomenutelné. Po zaškolení je Bolide, jak bylo ostatně slíbeno, neuvěřitelně snadno ovladatelným a jeho výkon zcela zvládatelný. Přesto je pocit, když vyjedete ze zatáčky, sešlápnete plyn a ucítíte neutuchající příval síly, nesrovnatelný. Je to všechen mocný výkon, komfort a inovace Bugatti zabalené do jednoho stroje. I když byl déšť nezvaným hostem, dodal tomuto výjimečnému dni na dalším vzrušení,“ komentoval první jízdu majitel vozu.
Čtyřikrát přeplňovaný W16 o objemu osmi litrů produkuje v Bolide výkon rovných 1600 koní (1177 kW) a točivý moment 1600 Nm. Pohon všech kol a dvouspojková převodovka z Chironu se nachází i tady. Karbonová konstrukce vozu splňuje stejné požadavky FIA jako závodní prototypy z Le Mans a karoserie produkuje aerodynamický přítlak až 3000 kg. S hmotností 1450 kg udává Bugatti zrychlení z nuly na 100 km/h za 2,2 sekundy, na 200 km/h za 5,4 sekundy a maximální rychlost 380 km/h. Za každý ze 40 vyrobených kusů si značka žádá 4 miliony eur, tedy lehce přes 100 milionů korun.