Portugalské LusoMotors hledá výrobce pro své GT

Společnost konstruktéra Ernesta Freitase není na trhu s exkluzivními auty úplným nováčkem. Její nový projekt se jmenuje prostě GT.

Při výčtu evropských automobilových velmocí bychom Portugalsko zřejmě nezmínili. Freitas a jeho společnost LusoMotors to však chtějí změnit. Ze zajímavých projektů se zatím podepsali například pod závodní vůz LM23, maketu Ferrari Dino nebo studii novodobého Voisinu. Pravdou je, že podle nám dostupných informací se žádný z těchto Freitasových snů dosud nedostal ani do stádia prototypu.

Nové LusoMotors GT je studií, která může mít alternativně tři karosérie: kupé, roadster a speedster (bez čelního okna). Ernesto Freitas nyní hledá partnery pro sériovou produkci tohoto vozu a výrobu jednotlivých dílů a skupin. Jako pravděpodobná se může zdát zástavba podvozku včetně pohonného ústrojí značky BMW, nehledě k tomu, že při pohledu na LM GT v provedení kupé si zřejmě vzpomeneme na BMW Z3 Coupé s jeho mírně „dodávkoidním“ zakončením střechy.

LM GT je každopádně zajímavým a promyšleným záměrem. Jsme proto zvědaví, jestli se mu podaří vdechnout život a spatříme jej jednou na vlastní oči.   

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
LusoMotors GT
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

dnes | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků