Porsche zvyšuje své prodeje. V listopadu bylo prodáno přes 14 000 vozů

6 komentářů

František Scherbaum
10. prosince • 14:21

A to Macan bude úspěšný v prodejích

Jozef Kostelansky
8. prosince • 21:38

To bolo rečí, keď Porsche začalo robiť SUV-ka. A potom zase diesle. Ale nebyť týchto 2 inovácií, tak by Porsche bolo pravdepodobne skončilo ako Saab.
Klasická 911-ka sa na predajoch (podľa počtu kusov) podieľa len 21,5 %.

Fantomas
8. prosince • 22:48

No a jak to dělali předtím? V dobách, kdy vyráběli jen klasiku?
Já myslím, že je to celé spíš o chamtivosti, dnes chce každý pořád víc a víc.

Jozef Kostelansky
8. prosince • 22:59

Ak by si si trochu "pričuchol" k biznisu, chápal by si jeho základné a veľmi tvrdé pravidlo: nedá sa stáť na mieste. Kto sa zastaví, toho čaká jediné - zánik. Dôvod je jednoduchý - mení sa svet, menia sa zvyky a preferencie zákazníkov a hlavne - konkurencie nespí. Takže firmy (a platí to hlavne pre tie veľké) musia ísť dopredu a skúšať stále nové a nové možnosti uplatnenia sa na trhu. To nie je otázka chamtivosti, ale elementárna otázka prežitia v trhovom prostredí. Na rozdiel od komunizmu žiadna firma nemá istý odbyt ani svojich zákazníkov.
Firiem, ktoré "zomreli na krásu" je v histórii veľké množstvo. Len nedávno napr. Saab.

LanRic
9. prosince • 15:38

Asi tak. Můžeme děkovat za Cayenny, Panamery a Macany, protože z jejich zisku se udržuje 911 na živu a vznikají modely jako GT3, GT3 RS, GT2, Turbo S, GTS atd. Když se Porsche snažilo vydělávat malými sporťáky na velké sporťáky, tak je to málem stálo život. V devadesátých letech nebyli daleko od toho krachu.

Tomino
8. prosince • 20:51

No ked reexportuju ako divy tak sa necudujem ze si navysili predaj

Doporučujeme

Články odjinud