A to Macan bude úspěšný v prodejích
To bolo rečí, keď Porsche začalo robiť SUV-ka. A potom zase diesle. Ale nebyť týchto 2 inovácií, tak by Porsche bolo pravdepodobne skončilo ako Saab.Klasická 911-ka sa na predajoch (podľa počtu kusov) podieľa len 21,5 %.
No a jak to dělali předtím? V dobách, kdy vyráběli jen klasiku?Já myslím, že je to celé spíš o chamtivosti, dnes chce každý pořád víc a víc.
Ak by si si trochu "pričuchol" k biznisu, chápal by si jeho základné a veľmi tvrdé pravidlo: nedá sa stáť na mieste. Kto sa zastaví, toho čaká jediné - zánik. Dôvod je jednoduchý - mení sa svet, menia sa zvyky a preferencie zákazníkov a hlavne - konkurencie nespí. Takže firmy (a platí to hlavne pre tie veľké) musia ísť dopredu a skúšať stále nové a nové možnosti uplatnenia sa na trhu. To nie je otázka chamtivosti, ale elementárna otázka prežitia v trhovom prostredí. Na rozdiel od komunizmu žiadna firma nemá istý odbyt ani svojich zákazníkov.Firiem, ktoré "zomreli na krásu" je v histórii veľké množstvo. Len nedávno napr. Saab.
Asi tak. Můžeme děkovat za Cayenny, Panamery a Macany, protože z jejich zisku se udržuje 911 na živu a vznikají modely jako GT3, GT3 RS, GT2, Turbo S, GTS atd. Když se Porsche snažilo vydělávat malými sporťáky na velké sporťáky, tak je to málem stálo život. V devadesátých letech nebyli daleko od toho krachu.
No ked reexportuju ako divy tak sa necudujem ze si navysili predaj
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.