Porsche zrušilo projekt levného sporťáku. Nepotřebuje ho

Porsche zrušilo projekt levného sporťáku. Nepotřebuje ho

Levné Porsche už v plánech automobilky nefiguruje. Vedení odložilo projekt do šuplíku s tím, že Boxster jako vstupní model mezi klasická sportovní Porsche stačí a není potřeba vyrábět další ještě menší a levnější auto. Zprávu potvrdil magazínu Autocar i šéf vývoje Wolfgang Hatz.

Porsche 718 mělo být pravděpodobně čtyřválcové auto odkazující na legendární model 550 Spyder s cenou okolo jednoho milionu. Motor by byl uprostřed, stejně jako v případě Boxsteru, a původně měly na základě tohoto modelu vzniknout i sporťáky značek Volkswagen a Audi. Hojně se spekulovalo i o škodovce a Seatu.

Duel: Audi R8 4.2 FSI vs. Porsche 911 Carrera 4S na českých silnicích

Duel: Audi R8 4.2 FSI vs. Porsche 911 Carrera 4S na českých silnicích

Porsche Boxster tak zůstane tou nejlevnější cestou, jak si koupit sportovní Porsche. Navíc příští rok přijde nový plochý čtyřválcový motor, který by mohl v přeplňované verzi nabídnout kolem 400 koní výkonu. Čtyřválec a downsizing jsou nutností kvůli snižování emisí.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 74 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků