Když jsem by malý kluk tak to bylo nádherný auto s odstupem času tyhle evropský auta z konce šetesátek a sedumdesátek sou hrozně vošklivý . Na druhou stranu to auto furt vypadá teď líp než herečky z té doby dnes.
Krásné auto :-)
Ve Cvikově byli asi větší hrdinové, tam se u Trabantů nuly uprostřed nebáli. ;-)Vlastně ani ve Škodovce (104, 105, 206, 304, 306, 404, 606, 706, 806), Tatře (401, 402, 403, 601, 602, 603, 803, 804, 805, 809) či u Moskviče (401, 402, 403, 407, 408).A nejsou to jen auta socialistické éry, kdy s tím Peugeot moc dělat asi nemohl, ale i z těch zmiňovaných 20. let minulého století (škodovky). Takže kdo ví, jak to bylo. Že vůbec někdo takovéto obecné označení, které rozhodně Peugeot nevymyslel, mu dovolili si uzurpovat! :-/
Asi s tím něco dělat mohl, protože třeba Škoda 105 se ve Francii prodávala jako 1050. http://auta5p.eu/katalog/skoda/s1050_01.php...
PS: Takový Laurin & Klement 105 se začal vyrábět v roce 1923, kdežto první Peugeot s nulou uprostřed byl 201 až z roku 1929! :-O Přitom v roce 1929 měla už Škodovka několik modelů s nulou uprostřed. 3-[
Krásný vůz!
Pěknej šrot:-D
Uz len pri pohlade nan mi zilky len tak hraju :-) Nadhera...toto mat v garazi!Spomienka na casy, ked sa vyrabali PEKNE auta pre CHLAPOV :-P
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.