Porsche zrestaurovalo jednu z prvních 911. Přišlo k ní náhodou

8 komentářů

Hloupej Honza
18. prosince • 14:27

Když jsem by malý kluk tak to bylo nádherný auto s odstupem času tyhle evropský auta z konce šetesátek a sedumdesátek sou hrozně vošklivý . Na druhou stranu to auto furt vypadá teď líp než herečky z té doby dnes.

Quebe
16. prosince • 19:50

Krásné auto :-)

DaewooMaster
15. prosince • 17:50

Ve Cvikově byli asi větší hrdinové, tam se u Trabantů nuly uprostřed nebáli. ;-)
Vlastně ani ve Škodovce (104, 105, 206, 304, 306, 404, 606, 706, 806), Tatře (401, 402, 403, 601, 602, 603, 803, 804, 805, 809) či u Moskviče (401, 402, 403, 407, 408).
A nejsou to jen auta socialistické éry, kdy s tím Peugeot moc dělat asi nemohl, ale i z těch zmiňovaných 20. let minulého století (škodovky). Takže kdo ví, jak to bylo. Že vůbec někdo takovéto obecné označení, které rozhodně Peugeot nevymyslel, mu dovolili si uzurpovat! :-/

brk77
17. prosince • 20:45

Asi s tím něco dělat mohl, protože třeba Škoda 105 se ve Francii prodávala jako 1050. http://auta5p.eu/katalog/skoda/s1050_01.php...

DaewooMaster
15. prosince • 18:05

PS: Takový Laurin & Klement 105 se začal vyrábět v roce 1923, kdežto první Peugeot s nulou uprostřed byl 201 až z roku 1929! :-O Přitom v roce 1929 měla už Škodovka několik modelů s nulou uprostřed. 3-[

El Comandante
15. prosince • 13:19

Krásný vůz!

Vypítko
15. prosince • 10:24

Pěknej šrot:-D

Antiautomat
15. prosince • 9:27

Uz len pri pohlade nan mi zilky len tak hraju :-) Nadhera...toto mat v garazi!Spomienka na casy, ked sa vyrabali PEKNE auta pre CHLAPOV :-P

Doporučujeme

Články odjinud