Porsche zrestaurovalo jednu z prvních 911. Přišlo k ní náhodou

Antiautomat  |  15. 12. 2017 09:27

Uz len pri pohlade nan mi zilky len tak hraju Nadhera...toto mat v garazi!

Spomienka na casy, ked sa vyrabali PEKNE auta pre CHLAPOV

Odpovědět  |   | 
Vypítko  |  15. 12. 2017 10:24

Pěknej šrot

Odpovědět  |   | 
El Comandante  |  15. 12. 2017 13:19

Krásný vůz!

Odpovědět  |   | 
DaewooMaster  |  15. 12. 2017 17:50

Ve Cvikově byli asi větší hrdinové, tam se u Trabantů nuly uprostřed nebáli.
Vlastně ani ve Škodovce (104, 105, 206, 304, 306, 404, 606, 706, 806), Tatře (401, 402, 403, 601, 602, 603, 803, 804, 805, 809) či u Moskviče (401, 402, 403, 407, 408).
A nejsou to jen auta socialistické éry, kdy s tím Peugeot moc dělat asi nemohl, ale i z těch zmiňovaných 20. let minulého století (škodovky). Takže kdo ví, jak to bylo. Že vůbec někdo takovéto obecné označení, které rozhodně Peugeot nevymyslel, mu dovolili si uzurpovat!

Odpovědět  |   | 
DaewooMaster  |  15. 12. 2017 18:05

PS: Takový Laurin & Klement 105 se začal vyrábět v roce 1923, kdežto první Peugeot s nulou uprostřed byl 201 až z roku 1929! Přitom v roce 1929 měla už Škodovka několik modelů s nulou uprostřed.

Odpovědět  |   | 
brk77  |  17. 12. 2017 20:45

Asi s tím něco dělat mohl, protože třeba Škoda 105 se ve Francii prodávala jako 1050.

http://auta5p.eu/katalog/skoda/s1050_01.php...

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  16. 12. 2017 19:50

Krásné auto

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  18. 12. 2017 14:27

Když jsem by malý kluk tak to bylo nádherný auto s odstupem času tyhle evropský auta z konce šetesátek a sedumdesátek sou hrozně vošklivý . Na druhou stranu to auto furt vypadá teď líp než herečky z té doby dnes.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků
Minitest Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid: Víme, že má duši!

Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid

Nová Corolla je pohled na segment C po Japonsku. Mazdě to vyšlo, Toyota má v rukávu hybridní trumfy.

10.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 70 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 50 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A