Porsche začíná dělat rozruch v Americe. Nový Taycan láká tisíce zákazníků Tesly

26 komentářů

Kuk Vykuk
8. prosince • 10:31

Zoufalá snaha šéfa americkýho zastoupení vytvořit hype kolem Tukana. Když bude auto dobrý prosadí se i bez jeho blbýho chvástání. Todle není masovka pro pitomce.

Kuk Vykuk
8. prosince • 10:15

Jediný koho to láká jsou zákazníci Porše. Pro většinů Teslařů už je to moc drahý a bez sítě superčadzřů jen polovina radosti. Elektriky berou zákazníky spalovákům a už je nevracej. :-P:-DB-]

Pepa
6. prosince • 14:11

No nevim, podle dnesnich crash testu to moc nevypada....

kolkyno
5. prosince • 13:26

Porsche by to mohlo marketingovo skusit ako dvaja ponny rivali... a sice ze kto ma teslu nech si pride po taycana so zlavou 30% :-D

iPace
5. prosince • 11:15

VW nema a zrejme nebude mit dost baterek, takze prodeje Porsche Taycan budou silne omezovane na cisla ktera Teslu opravdu nemaji jak ohrozovat, v EU bude VW co se dodavek baterii tyce zrejme zachranovat Cisnky CALT ktery v Nemecku buduje celkem obri fabriku na baterky do aut, ale kdo je zachrani v USA?

bzzz
5. prosince • 14:17

Nikdo soudny nepredpoklada, ze Porsche sebere Tesle citelny pocet zakazniku. Ale nepochybuji o tom, ze kdo bude chtit reprezentativni elektromobil a ma na to, da vetsinou Porsche prednost.

iPace
6. prosince • 9:33

to 100% ja chci taky jako dalsi auto Taycana :-)

JK
5. prosince • 10:48

Tak to je docela jednoduché. Tesla je kvůli technologii "jen" drahý mainstream. Kdo chce luxus na baterky půjde k Porsche, protože Tesla mu ho nenabídne. Víc bych to asi nedramatizoval.

Kuk Vykuk
8. prosince • 10:27

Luxus integrovaný sítě supernabíječek Porše nemá. Smůla. B-]

Joe Doe
5. prosince • 9:38

Aha, takze zdroj informacie je Klaus Zellmer, generální ředitel amerického zastoupení Porsche"začíná oslovovat" - mna tiez na ulici oslovuju rozni marketaci kultov a siekt, ale k ziadnej som sa nedal."překvapivé množství" - prekvapujuco vela, malo? Koho to prekvapuje? "O přesném čísle se sice nezmiňuje" - ale je to v kazdom pripade prekvapujuce..."předběžně řekl" - tak ked to povie naozaj...Takze ak to zhrniem... Rozejdete se, neni tu nic k videni.

Lord Jim
5. prosince • 7:13

Koncern opet na spici! Aspon hubou tedy,jako obvykle...

Ďoďo
5. prosince • 0:20

Všetci kupujúci EV v USA majú, okrem Tesly výhodu zníženia dane o 7500 $.Platí pre prvých 200 000 predaných áut na každú automobilku. Tesla výhodu "prvého ťahu" premrhala,keď roky bola prakticky bez konkurencie a zadlžila sa na viac ako 13 miliárd $.V prípade,že Elon "nevytiahne králika" z klobúka zbankrotuju. Posledným "kralikom" je strašný cybertruck, predtým idiotske autonómne privolanie Summon a robotaxi ktoré začne v 2020 zarábať majiteľom 24 hodín denne,7 dní v týždni a 365 dní v roku...

Pepa
5. prosince • 1:54

Myslel jsem si, že se už probudili i ti poslední nevěřící Tomášové... A ono ne. Až bude Tesla největší výrobce aut na světě, tak tito trotlové budou stále tlachat o krachu.

Kundomil
6. prosince • 19:14

Až bude tesla největší výrobce na světě, tak nikdo z nás už nebude naživu.

Kuk Vykuk
8. prosince • 10:24

Ale Tesla už je největším výrobcem elektroaut dávno ty Prdelomile. Předstihla i Čínskej BYD. Takže teď už můžeš v klidu chcípnout. B-]
https://electrek.co/2019/12/06/tesla-worlds-l... ...

Art Vandelay
6. prosince • 20:18

Neviem, neviem, tu su dobre spravy z Ciny: https://electrek.co/2019/12/06/beijing-shifts... ...

Joe Doe
5. prosince • 9:42

To mas ako punditov, ktori pisu o Apple. Akekolvek cislo je zle cislo, Apple pada atd. uz 20 rokov od Jobsovho navratu. A Apple ich nie a nie vypocut :)

Tom
6. prosince • 10:14

To je stejne jako jateri o skodovkach, taky je vsechno spatne a skodovka nestiha vyrabet.

Ďoďo
5. prosince • 8:36

Všetok elektrický odpad ktorý Trashla predáva je vďaka Muskovmu obrázku "Ego Rock Star".Trashla je nulová a najhlupejšia spoločnosť aká kedy bola vytvorená. Odstráňte klamára z vedúcej pozície a predajú 0.

Art Vandelay
5. prosince • 8:24

Vzdy sa tu na chvilku ukazu majstri ako Dodo, maju pocit ako maju Elona a Teslu prekuknutu, len potom nie a nie ten krach prist. A Tesla spokojne zvysuje trzby 40-50% rok co rok. Teraz pride koment o stratach, co je z casti legitimna kritika, tie ale postupne prichadzaju hlavne s rozbehnutim Ciny a Modelu Y...

Xixao
5. prosince • 8:03

A kdy to asi tak bude?

Kankunen
5. prosince • 9:21

To je jednoduché, stačí aby ostatní přestali vyrábět. ;-)

dzozifko
4. prosince • 23:45

To sú také povinné marketingové kecy. Zatiaľ Porsche Taycany moc nepredáva, ale Tesla predáva státisíce elektromobilov ročne...

Pepa
5. prosince • 1:52

Tesla mezitím prodá 600 000 elektromobilů a pár tisíc si jich koupí také Porsche... Ubohé marketingové kecy.

Dinar
5. prosince • 8:25

Prodeje tesly za 2019 budou pod 400 tis. aut, z toho jde přes 80% za modelem 3. Modelu S, tedy teoretického konkurenta taycanu, se prodá kolem 60 tis. ks ročně celosvětově. Taková čísla zcela jistě nemá Porsche ani v plánu, ani nejsou reálná, Porsche není mainstreamová automobilka, jakou se snaží stát Tesla, je to relat. malý výrobce s nejvyšší marží na prodaném kusu. Jiná věc je, že zákazníci, kteří mají na to, utratit "něco" navíc za značku (a v reálu i lepší kvalitu), si prostě taycana místo eska koupí. Jinými slovy, taycan určitě nějaký rozruch na us trhu udělá, nějaký podíl z potenc. prodejů tesly S si ukousne. I těch pár tisíc, může v USA znamenat třeba 10% (4tis.), protože S modelu se na us trhu prodá kolem 40 tis. ks ročně. A deset procent už bych za rozruch označil.

Art Vandelay
4. prosince • 20:44

Porsche ako jedna z najsilnejsich znaciek si svojich zakaznikov vzdy najde, aj ja poskulujem po Cayenne Plug in hybrid...

Doporučujeme

Články odjinud