Zoufalá snaha šéfa americkýho zastoupení vytvořit hype kolem Tukana. Když bude auto dobrý prosadí se i bez jeho blbýho chvástání. Todle není masovka pro pitomce.
Jediný koho to láká jsou zákazníci Porše. Pro většinů Teslařů už je to moc drahý a bez sítě superčadzřů jen polovina radosti. Elektriky berou zákazníky spalovákům a už je nevracej. :-P:-DB-]
No nevim, podle dnesnich crash testu to moc nevypada....
Porsche by to mohlo marketingovo skusit ako dvaja ponny rivali... a sice ze kto ma teslu nech si pride po taycana so zlavou 30% :-D
VW nema a zrejme nebude mit dost baterek, takze prodeje Porsche Taycan budou silne omezovane na cisla ktera Teslu opravdu nemaji jak ohrozovat, v EU bude VW co se dodavek baterii tyce zrejme zachranovat Cisnky CALT ktery v Nemecku buduje celkem obri fabriku na baterky do aut, ale kdo je zachrani v USA?
Nikdo soudny nepredpoklada, ze Porsche sebere Tesle citelny pocet zakazniku. Ale nepochybuji o tom, ze kdo bude chtit reprezentativni elektromobil a ma na to, da vetsinou Porsche prednost.
to 100% ja chci taky jako dalsi auto Taycana :-)
Tak to je docela jednoduché. Tesla je kvůli technologii "jen" drahý mainstream. Kdo chce luxus na baterky půjde k Porsche, protože Tesla mu ho nenabídne. Víc bych to asi nedramatizoval.
Luxus integrovaný sítě supernabíječek Porše nemá. Smůla. B-]
Aha, takze zdroj informacie je Klaus Zellmer, generální ředitel amerického zastoupení Porsche"začíná oslovovat" - mna tiez na ulici oslovuju rozni marketaci kultov a siekt, ale k ziadnej som sa nedal."překvapivé množství" - prekvapujuco vela, malo? Koho to prekvapuje? "O přesném čísle se sice nezmiňuje" - ale je to v kazdom pripade prekvapujuce..."předběžně řekl" - tak ked to povie naozaj...Takze ak to zhrniem... Rozejdete se, neni tu nic k videni.
Koncern opet na spici! Aspon hubou tedy,jako obvykle...
Všetci kupujúci EV v USA majú, okrem Tesly výhodu zníženia dane o 7500 $.Platí pre prvých 200 000 predaných áut na každú automobilku. Tesla výhodu "prvého ťahu" premrhala,keď roky bola prakticky bez konkurencie a zadlžila sa na viac ako 13 miliárd $.V prípade,že Elon "nevytiahne králika" z klobúka zbankrotuju. Posledným "kralikom" je strašný cybertruck, predtým idiotske autonómne privolanie Summon a robotaxi ktoré začne v 2020 zarábať majiteľom 24 hodín denne,7 dní v týždni a 365 dní v roku...
Myslel jsem si, že se už probudili i ti poslední nevěřící Tomášové... A ono ne. Až bude Tesla největší výrobce aut na světě, tak tito trotlové budou stále tlachat o krachu.
Až bude tesla největší výrobce na světě, tak nikdo z nás už nebude naživu.
Ale Tesla už je největším výrobcem elektroaut dávno ty Prdelomile. Předstihla i Čínskej BYD. Takže teď už můžeš v klidu chcípnout. B-]https://electrek.co/2019/12/06/tesla-worlds-l... ...
Neviem, neviem, tu su dobre spravy z Ciny: https://electrek.co/2019/12/06/beijing-shifts... ...
To mas ako punditov, ktori pisu o Apple. Akekolvek cislo je zle cislo, Apple pada atd. uz 20 rokov od Jobsovho navratu. A Apple ich nie a nie vypocut :)
To je stejne jako jateri o skodovkach, taky je vsechno spatne a skodovka nestiha vyrabet.
Všetok elektrický odpad ktorý Trashla predáva je vďaka Muskovmu obrázku "Ego Rock Star".Trashla je nulová a najhlupejšia spoločnosť aká kedy bola vytvorená. Odstráňte klamára z vedúcej pozície a predajú 0.
Vzdy sa tu na chvilku ukazu majstri ako Dodo, maju pocit ako maju Elona a Teslu prekuknutu, len potom nie a nie ten krach prist. A Tesla spokojne zvysuje trzby 40-50% rok co rok. Teraz pride koment o stratach, co je z casti legitimna kritika, tie ale postupne prichadzaju hlavne s rozbehnutim Ciny a Modelu Y...
A kdy to asi tak bude?
To je jednoduché, stačí aby ostatní přestali vyrábět. ;-)
To sú také povinné marketingové kecy. Zatiaľ Porsche Taycany moc nepredáva, ale Tesla predáva státisíce elektromobilov ročne...
Tesla mezitím prodá 600 000 elektromobilů a pár tisíc si jich koupí také Porsche... Ubohé marketingové kecy.
Prodeje tesly za 2019 budou pod 400 tis. aut, z toho jde přes 80% za modelem 3. Modelu S, tedy teoretického konkurenta taycanu, se prodá kolem 60 tis. ks ročně celosvětově. Taková čísla zcela jistě nemá Porsche ani v plánu, ani nejsou reálná, Porsche není mainstreamová automobilka, jakou se snaží stát Tesla, je to relat. malý výrobce s nejvyšší marží na prodaném kusu. Jiná věc je, že zákazníci, kteří mají na to, utratit "něco" navíc za značku (a v reálu i lepší kvalitu), si prostě taycana místo eska koupí. Jinými slovy, taycan určitě nějaký rozruch na us trhu udělá, nějaký podíl z potenc. prodejů tesly S si ukousne. I těch pár tisíc, může v USA znamenat třeba 10% (4tis.), protože S modelu se na us trhu prodá kolem 40 tis. ks ročně. A deset procent už bych za rozruch označil.
Porsche ako jedna z najsilnejsich znaciek si svojich zakaznikov vzdy najde, aj ja poskulujem po Cayenne Plug in hybrid...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.