Všichni zase mají pocit, že auta jsou jen na závodění na okruhu. Relativně rychle ale na okruhu zjistíte, že i závody silnějších motokár jsou zábavnější, protože dneska řídit neumí 99% vlastníků řidičáku. A 718 je takový základ který je vhodný i na ježdění do práce, pokud jezdíte sám denně daleko, tak místo nepohodlné motorky je 718 dobré řešení, jak minimalizovat čas strávený na dálnici. Ne, nikoho už dneska nebaví jezdit autem, když najedete přes milion km, chce se vám z auta zvracet, protože vidíte ty kolony, zácpy a radši jedete do lesa na koni s partou. To je panečku relax.
Pekne, 4 poriadne hrnce, to moze byt. A ten, kto nadava, mal by si spomenut na trebars MB190 2.5 16v. Odvazil by sa vobec niekto tvrdit ze bol zly? Vlastne ano a budu to ti, co sa poseru skor nez do toho sadnu.
Ostuda
To ma mit zakladni/nejlevnejsi Porsche motor konkurujici drazsim/vykonnejsim sourozencum? Na popjizdeni po meste resp mezi mesty by ta motorizace mela bohate stacit, jeste jaky to ma zvuk...
Porad se kolem 2M horko tezko da najit lepsi sportak ...
ja si dovolim tvrdit, ze Cayman S bude rychlejsi ako M2, lebo je asi o 150 kil lahsi, sice mu chyba 20 kil, ale navyse ma lepsi layout (motor v strede). Cenovo vyjde cca o 10 000 eur drahsie, takze M2 je zrejme ale lepsia kupa
konkurence do 2M : M2,Z4, RS3,TTRS,ZL1, 2SS, C7, F type, 370Z, MUSTANG GT,A45 atd. Se čtyřválcem je porsche prostě designovka a dostává se do plevelných vod běžných sporťáků.
Uz zase prepocitavame pomer cena vykon ;-) pritom spousta ze zminovanych nabizi diametralne odlisny zazitek a pocit z jizdy.
RS3 je 4válec, TTRS je 5válec, A45 je 4 válec...Impreza STI je 4válec, Golf R je 4válec, Toyota GT86 je 4válec...Ono to Porsche bylo před půl-stoletím taky 4válec :-)
RS3 je pětiválec taky:-PNo a M2 je R6, ZL1 V8 , SS V8 , C7 V8, F type V6, 370Z V6, MUSTANG GT V8Všechny tyto se motají okolo 1-2M s nižší cenou než porsche a s mnohem lepším motorem. Dřív bylo prestižní mít pořádný motor, dnes stačí už jen ta značka.Dost pochybuju o řidičských zážitcích ve čtyřválcovým caymanu za 2M, které zdůvodní tu cenu, když zde prokazatelně je lepší cenově stejná i lepší cenově zajímavější kupa alternativ.Toto porsche leda pro stejnýho strejdu co má mustanga s ekoboostem.B-]
Ono su daleko podstatnejsie veci ako motor. Auto podla motora hodnotia akurat tak rovinkovy hrdinovia. Okrem toho tych 300k pri 1350 kg pohotovostnej hmotnosti je prakticky vsade mimo okruhu viac ako dostatocna porcia a prakticky vsetkych menovanych "superov" cayman predci podvozkom, takze plati co bolo pisane vyssie. Do 2M tazko kupis lepsie sportove auto.
Jasně takže ostatní mají podvozek na hovno......A m4 ? Kde kdo ti řekne že s tím šestiválem místo atmo V8 to úplně zabili.
To som nikdy nepovedal, ale cayman je podvozkovo jednoducho dalej. Koncepcia nepusti.A co sa tyka motora, ja to poviem tak, ze ked budem raz menit svoju 3.4 tak pojdem bud do GT4, alebo do 2.5 turba a to z jedneho dovodu. Podvozok s rezervou zvladne 400k a to dosial u caymanu nebolo dosiahnutelne. Teraz sa to bude dat poriesit obycajnym cipom.
Má smysl koupit auto, který budeš chtít čipovat na 400k než koupit auto rovnou dělaný na 400k.?
Neviem ako ty, ale ja rozhodne radsej kupim 350k auto ktore podvozkovo zvladne 450k ako naopak kupit 500k auto ktore svoj vykon absolutne nezvlada co je zvycajne pripad vsetkych tych pony cars ktore niekto povazuje za alternativu. :-D
No ale dát 1,5 mega za takovýho chcípáka,to i Focus RS za mega tě předjede.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.