Porsche začalo vyrábět čtyřválcový model 718 Cayman

sokar  |  06. 06. 2016 08:10

Ostuda

Odpovědět  |   | 
Nornik  |  06. 06. 2016 09:04

Porad se kolem 2M horko tezko da najit lepsi sportak ...

Odpovědět  |   | 
sokar  |  06. 06. 2016 10:12

konkurence do 2M : M2,Z4, RS3,TTRS,ZL1, 2SS, C7, F type, 370Z, MUSTANG GT,A45 atd. Se čtyřválcem je porsche prostě designovka a dostává se do plevelných vod běžných sporťáků.

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  06. 06. 2016 11:07

RS3 je 4válec, TTRS je 5válec, A45 je 4 válec...
Impreza STI je 4válec, Golf R je 4válec, Toyota GT86 je 4válec...

Ono to Porsche bylo před půl-stoletím taky 4válec

Odpovědět  |   | 
Ruda  |  06. 06. 2016 11:51

No ale dát 1,5 mega za takovýho chcípáka,to i Focus RS za mega tě předjede.

Odpovědět  |   | 
sokar  |  06. 06. 2016 12:37

RS3 je pětiválec taky

No a M2 je R6, ZL1 V8 , SS V8 , C7 V8, F type V6, 370Z V6, MUSTANG GT V8

Všechny tyto se motají okolo 1-2M s nižší cenou než porsche a s mnohem lepším motorem. Dřív bylo prestižní mít pořádný motor, dnes stačí už jen ta značka.

Dost pochybuju o řidičských zážitcích ve čtyřválcovým caymanu za 2M, které zdůvodní tu cenu, když zde prokazatelně je lepší cenově stejná i lepší cenově zajímavější kupa alternativ.

Toto porsche leda pro stejnýho strejdu co má mustanga s ekoboostem.

Odpovědět  |   | 
xyz  |  06. 06. 2016 14:55

Ono su daleko podstatnejsie veci ako motor. Auto podla motora hodnotia akurat tak rovinkovy hrdinovia. Okrem toho tych 300k pri 1350 kg pohotovostnej hmotnosti je prakticky vsade mimo okruhu viac ako dostatocna porcia a prakticky vsetkych menovanych "superov" cayman predci podvozkom, takze plati co bolo pisane vyssie. Do 2M tazko kupis lepsie sportove auto.

Odpovědět  |   | 
sokar  |  06. 06. 2016 15:58

Jasně takže ostatní mají podvozek na hovno......
A m4 ? Kde kdo ti řekne že s tím šestiválem místo atmo V8 to úplně zabili.

Odpovědět  |   | 
xyz  |  06. 06. 2016 19:40

To som nikdy nepovedal, ale cayman je podvozkovo jednoducho dalej. Koncepcia nepusti.
A co sa tyka motora, ja to poviem tak, ze ked budem raz menit svoju 3.4 tak pojdem bud do GT4, alebo do 2.5 turba a to z jedneho dovodu. Podvozok s rezervou zvladne 400k a to dosial u caymanu nebolo dosiahnutelne. Teraz sa to bude dat poriesit obycajnym cipom.

Odpovědět  |   | 
sokar  |  06. 06. 2016 20:42

Má smysl koupit auto, který budeš chtít čipovat na 400k než koupit auto rovnou dělaný na 400k.?

Odpovědět  |   | 
xyz  |  07. 06. 2016 11:49

Neviem ako ty, ale ja rozhodne radsej kupim 350k auto ktore podvozkovo zvladne 450k ako naopak kupit 500k auto ktore svoj vykon absolutne nezvlada co je zvycajne pripad vsetkych tych pony cars ktore niekto povazuje za alternativu.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 06. 2016 09:13

Uz zase prepocitavame pomer cena vykon pritom spousta ze zminovanych nabizi diametralne odlisny zazitek a pocit z jizdy.

Odpovědět  |   | 
ObiWanKenobi  |  06. 06. 2016 10:27

ja si dovolim tvrdit, ze Cayman S bude rychlejsi ako M2, lebo je asi o 150 kil lahsi, sice mu chyba 20 kil, ale navyse ma lepsi layout (motor v strede). Cenovo vyjde cca o 10 000 eur drahsie, takze M2 je zrejme ale lepsia kupa

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  06. 06. 2016 09:07

To ma mit zakladni/nejlevnejsi Porsche motor konkurujici drazsim/vykonnejsim sourozencum? Na popjizdeni po meste resp mezi mesty by ta motorizace mela bohate stacit, jeste jaky to ma zvuk...

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  06. 06. 2016 17:40

Pekne, 4 poriadne hrnce, to moze byt. A ten, kto nadava, mal by si spomenut na trebars MB190 2.5 16v. Odvazil by sa vobec niekto tvrdit ze bol zly?
Vlastne ano a budu to ti, co sa poseru skor nez do toho sadnu.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  07. 06. 2016 08:51

Všichni zase mají pocit, že auta jsou jen na závodění na okruhu. Relativně rychle ale na okruhu zjistíte, že i závody silnějších motokár jsou zábavnější, protože dneska řídit neumí 99% vlastníků řidičáku. A 718 je takový základ který je vhodný i na ježdění do práce, pokud jezdíte sám denně daleko, tak místo nepohodlné motorky je 718 dobré řešení, jak minimalizovat čas strávený na dálnici. Ne, nikoho už dneska nebaví jezdit autem, když najedete přes milion km, chce se vám z auta zvracet, protože vidíte ty kolony, zácpy a radši jedete do lesa na koni s partou. To je panečku relax.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

dnes | Svět motorů | 21 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 30 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 155 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 248 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A